5 λόγοι που οι χρήστες του διαδικτύου εγκαταλείπουν ιστοσελίδες στα 10 δευτερόλεπτα

//5 λόγοι που οι χρήστες του διαδικτύου εγκαταλείπουν ιστοσελίδες στα 10 δευτερόλεπτα

5 λόγοι που οι χρήστες του διαδικτύου εγκαταλείπουν ιστοσελίδες στα 10 δευτερόλεπτα

Έχετε παρατηρήσει μια αύξηση του ποσοστού εγκατάλειψης μέσα από το google analytics του ιστοτόπου σας; Αυτό είναι ένα από τα βασικά σημάδια ότι οι άνθρωποι δεν έχουν βρει την ιστοσελίδα σας σχετική και την εγκατέλειψαν μέσα στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα μετά την επίσκεψη σε αυτήν.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Το SEO σας είναι ρυθμισμένο σωστά, η ιστοσελίδα σας περιέχει τις σωστές λέξεις-κλειδιά, οι καμπάνιες μάρκετινγκ των κοινωνικών σας μέσων οδηγούν τους χρήστες στη σχετική σελίδα σας …Τότε , γιατί οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας;

Αυτό αποτελεί μια αυξανόμενη ανησυχία μεταξύ πολλών εταιρειών και επιχειρηματιών, όταν ρίχνουν μια ματιά στα δεδομένα κίνησης στην ιστοσελίδα τους. Τα ποσοστά εγκατάλειψης αυξάνονται επειδή ο τρόπος περιήγησης στο Διαδίκτυο και η αναζήτηση πληροφοριών έχει αλλάξει. Πριν από μερικά χρόνια, οι χρήστες του διαδικτύου θα κάθονταν μπροστά στους υπολογιστές τους και θα αναζητούσαν υπομονετικά τις πληροφορίες που χρειάζονταν. Ο σταθερός χαρακτήρας της περιήγησης στο Διαδίκτυο σήμαινε ότι αφιέρωναν χρόνο για αυτό και ήταν πρόθυμοι να περιμένουν μέχρι να μάθουν αυτό που ήθελαν.

Προς το παρόν, οι άνθρωποι βγάζουν πολύ γρήγορα το smartphone τους ενώ περιμένουν το λεωφορείο ή το ταξί, πραγματοποιούν μια γρήγορη αναζήτηση Google, και επιλέγουν τους πρώτους σχετικούς συνδέσμους ιστότοπων και αν δεν βρουν αμέσως αυτό που θέλουν, τότε δοκιμάζουν έναν άλλο ιστότοπο.

Εκτός από τις συνήθειες περιήγησης, άλλαξε και κάτι άλλο: υπάρχουν πολύ περισσότεροι ιστότοποι που καλύπτουν τα ίδια θέματα και πωλούν τα ίδια προϊόντα από ό, τι υπήρχαν πριν από μερικά χρόνια. Με πολλαπλάσια προσφορά, οι άνθρωποι δεν θα χάσουν χρόνο τους σε έναν ιστότοπο που δεν απαντά στις ερωτήσεις τους, επειδή έχουν πολλές άλλες επιλογές.

Λοιπόν, τι κάνει τους ανθρώπους να αφήσουν έναν ιστότοπο σε 10 δευτερόλεπτα;

  1. Χρόνος βραδείας φόρτωσης

Πριν από περίπου ένα χρόνο, στις 23 Αυγούστου 2016, εορτάσαμε 25 χρόνια από τότε που ο πρώτος ιστότοπος ήρθε στο διαδίκτυο και οι χρήστες χαριτολογώντας ονόμασαν το WWW World Wide Wait (Παγκόσμιο, Ευρύς, Περίμενε). Η κατάσταση αυτή ήταν κατανοητή και δεν υπήρχε άλλη επιλογή από το να περιμένει κανείς να φορτωθεί ένας ιστότοπος.

Αυτή τη στιγμή, αν χρειαστεί περισσότερο από ένα ή δύο δευτερόλεπτα και οι χρήστες παρατηρήσουν καθυστέρηση στη φόρτωση της σελίδας,  θα κάνουν κλικ στο κουμπί Πίσω και θα βρουν έναν άλλο ιστότοπο. Η περιοδική δοκιμή της ιστοσελίδας σας για την ταχύτητα φόρτωσης είναι απαραίτητη για κάθε εταιρεία. Η αργή φόρτωση θα μπορούσε να προκληθεί από οτιδήποτε, από κακόγραμμένο κώδικα μέχρι παρωχημένα πρόσθετα και widget τρίτων. Διορθώστε τα όσο το δυνατόν συντομότερα.

  1. Δεν υπάρχει προφανής προσφοράς αξίας

Το πρώτο ερώτημα που οι άνθρωποι ρωτούν οι ίδιοι όταν επισκέπτονται έναν ιστότοπο είναι: «Τι μπορεί να κάνει αυτός ο ιστότοπος για μένα;» Δεν έχει σημασία αν πρόκειται για ένα φόρουμ βελτίωσης για το σπίτι, ένα νέο blog για νέες μητέρες ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα καλλυντικών. Ο ιστότοπος πρέπει να δείχνει από την αρχική του σελίδα τι ακριβώς αφορά και ποιες πληροφορίες περιέχει.

  1. Κακή πλοήγηση

Θυμάσαι ότι όταν ήσουν μικρός να χάνεσαι στο εμπορικό κέντρο; Αυτός ακριβώς είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας νέος επισκέπτης στην ιστοσελίδα σας αισθάνεται αν δεν μπορεί να βρει τις πληροφορίες που αναζητά ή να χαθεί κάπου σε μια δευτερεύουσα σελίδα χωρίς να υπάρχει σαφής τρόπος για να μεταβεί στη σελίδα επικοινωνίας ή στην αρχική σελίδα.

Τα μενού ιστοσελίδων πρέπει να είναι απλά, εύκολα στην πλοήγηση και χωρίς σύνθετες διακλαδώσεις. Εάν χρειάζεστε ένα σύνθετο υπομενού για έναν μεγάλο ιστότοπο, τότε είναι υποχρεωτικό να συμπεριλάβετε δυναμικές διαδρομές στο επάνω μέρος της σελίδας βοηθώντας τους ανθρώπους να απομακρυνθούν από μια συγκεκριμένη σελίδα ανά πάσα στιγμή.

  1. Αυτόματη αναπαραγωγή

Αυτή είναι η χειρότερη πηγή ενόχλησης της σύγχρονης τεχνολογίας που πήγε στραβά. Το γεγονός ότι μπορείτε να καταγράψετε εύκολα μια μικρή ταινία ή μια ομιλία με το smartphone σας, δεν σημαίνει ότι πρέπει να αντικαταστήσετε την κλασική αρχική σελίδα με ένα βίντεο και να τη ρυθμίσετε σε αυτόματη αναπαραγωγή με ήχο. Ακόμα και στο Facebook ™, παρόλο που όλα τα βίντεο έχουν ρυθμιστεί σε αυτόματη αναπαραγωγή, ο ήχος είναι απενεργοποιημένος και είναι η επιλογή του θεατή να τον ενεργοποιήσει. Ωστόσο, σε έναν ιστότοπο, η ρύθμιση των βίντεό σας με αυτόματη αναπαραγωγή είναι συνταγή για καταστροφή. Οι άνθρωποι περιηγούνται στο διαδίκτυο σε πολλά δημόσια ή ιδιωτικά μέρη και ο ξαφνικός ήχος που ακούγεται φωνή ή μουσική θα ήταν τουλάχιστον ενοχλητικός.

  1. Πολλές διαφημίσεις

Ναι, προσπαθείτε να κερδίσετε χρήματα από τον ιστότοπό σας μέσω συνδέσμων που οδηγούν σε συνεργαζόμενες εταιρίες. Ωστόσο, εάν οι διαφημίσεις (στατικές, αιωρούμενες και κύλισης, διαφημίσεις βίντεο) αντιπροσωπεύουν ένα σαφές εμπόδιο για την ανάγνωση του περιεχομένου τότε ο επισκέπτης θα εγκαταλείψει τη σελίδα σας, ή θα  επιστρέψει με το λογισμικό ad block (εφαρμογή μπλοκαρίσματος των διαφημίσεων) που είναι εγκατεστημένο στο πρόγραμμα περιήγησής του. Με τον τρόπο αυτό, ναι μεν κερδίζετε σε επισκεψημότητα από την άλλη δεν υπάρχει καμία δημιουργία εσόδων.

Όπως μπορείτε να συμπεράνετε, υπάρχουν πολλά πράγματα που απομακρύνουν τους ανθρώπους από τον ιστότοπό σας. Βεβαιωθείτε ότι συνεχίζετε να ελέγχετε και να ενημερώνετε τον κώδικα, το σχεδιασμό και το περιεχόμενό σας και πάντα να προσπαθείτε να προσφέρετε στους επισκέπτες σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη.

2017-10-23T14:55:49+00:00

Leave A Comment