10 Black Friday Marketing Tips για το Instagram
Με το Σαββατοκύριακο των Ευχαριστιών λίγο έξω από τη πόρτα, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να σκεφτόσαστε το μάρκετινγκ για την Black Friday στο Instagram.
Πέρυσι, πάνω από 130 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως συμμετείχαν σε συζητήσεις στο Instagram για να δώσουν ευχαριστίες, να μοιραστούν τις αναρτήσεις των διακοπών και βέβαια να βρουν ευκαιρίες και να κάνουν τις αγορές τους!
Με τόσους πολλούς ανθρώπους να μοιράζονται και να ψωνίζουν ενεργά, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι βελτιστοποιείτε το μάρκετινγκ της Black Friday για να μπορείτε να στοχεύσετε το σωστό κοινό, να μετατρέψετε τις αναρτήσεις σας σε πωλήσεις και να συμμετάσχετε στην εορταστική διασκέδαση.
Είστε έτοιμοι να ανεβάσετε το επίπεδο του Instagram Μarketing σας για τη Μαύρη Παρασκευή και την Cyber Monday; Εδώ είναι 10 συμβουλές για να ξεκινήσετε:
Tip# 1: Ξεκινήστε το Black Friday Marketing σας στο Instagram νωρίτερα και ολοκληρώστε το αργότερα.
Η εορταστική περίοδος αρχίζει και τελειώνει νωρίτερα κάθε χρόνο. Για να βελτιστοποιήσετε πραγματικά τη στρατηγική μάρκετινγκ της Black Friday, είναι σημαντικό να εστιάσετε σε κάτι περισσότερο από το μονοήμερο γεγονός.
Για καλύτερα αποτελέσματα, ξεκινήστε προγραμματίζοντας το περιεχόμενο στο ημερολόγιό σας πριν από τη Black Παρασκευή. Για παράδειγμα, σκεφτείτε να τοποθετήσετε 2-3 μέρες πριν από τη Black Friday με ένα teaser για τους foollowers σας σχετικά με τις πωλήσεις σας στη Black Friday. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε μια πρώτη ένδειξη ποιες συλλογές θα μειωθούν και πόσο.
Βασικός στόχος είναι να δημιουργήσετε ένα μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων σας οδηγό για το χρονικό διάστημα προς τη Black Friday, κοινοποιώντας τις λεπτομέρειες των μεγαλύτερων πωλήσεων και ευκαιριών της επιχείρησής σας τη σεζόν!
Έτσι, όταν έρθει η Black Friday, οι followers σας θα προετοιμαστούν και θα είναι έτοιμοι να ψωνίσουν από τις προσφορές σας!
Σύμφωνα με το Facebook, το 62% των αγοραστών αναφέρουν ότι τα ψώνια τους για τα Χριστούγεννα συνήθως συνεχίζονται κατά τη διάρκεια των διακοπών. Έτσι, ενώ σκέφτεστε πώς να προωθήσετε τις συμφωνίες σας για τη Black Friday και την Cyber Monday, μπορείτε επίσης να εμβαθύνετε σε ιδέες σχετικά με τον τρόπο συμμετοχής των followers σας ακόμα και μετά την ολοκλήρωση των αργιών.
Tip# 2: Χρησιμοποιήστε κατακόρυφο βίντεο για να απασχολήσετε τους followers σας
Σχεδόν 1 στους 3 αγοραστές κινητών τηλεφώνων στις Η.Π.Α. λένε ότι το βίντεο είναι το καλύτερο μέσο για την ανακάλυψη νέων προϊόντων.
Έτσι, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου των Ευχαριστιών, προσπαθήστε να ενσωματώσετε περιεχόμενο βίντεο στη στρατηγική μάρκετινγκ της Black Friday. Θα είστε σε θέση να επικοινωνήσετε με τους αγοραστές μέσω ενός μέσου που αγαπούν και εμπιστεύονται ενώ παράλληλα εκθέτετε τα προϊόντα σας ταυτόχρονα!
Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο με περιεχομένου σε μορφή βίντεο πρώτα για IGTV και Instagram stories. Ενώ τα διαφημιστικά βίντεο υψηλής ποιότητας φαίνονται εξαιρετικά στo feeed σας, το περιεχόμενο που είναι πιο ανθρώπινο και πιο αυθόρμητο μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να έχετε μεγλύτερη απήχηση στο ακροατήριό σας.
Για παράδειγμα, μπορείτε να μοιραστείτε αναφορές βίντεο από πελάτες που έχουν ήδη αγοράσει τα προϊόντα σας ή να δημοσιεύετε μερικές παρασκηνιακές ιστορίες του γραφείου σας καθώς προετοιμάζεστε για τη Black Friday.
Σύμφωνα με το Facebook, περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις που δημοσίευσαν στ0 Instagram Stories για το Σαββατοκύριακο των Ευχαριστιών το περασμένο έτος – οπότε ήρθε η ώρα να συμμετάσχετε κι εσείς και να ξεκινήσετε τις δημοσιέυσεις σας!
Tip# 3: Δημιουργήστε μια προσαρμοσμένη ετικέτα Hash για το Black Friday ή Cyber Monday
Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν πάνω από 6,3 εκατομμύρια δημοσιέυσεις με το hashtag #Black Friday στο Instagram και ο αριθμός αυτός πρόκειται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2018.
Για να αποφευχθεί η απώλεια των μηνυμάτων μάρκετινγκ της Black Friday σε όλη αυτή την κατάσταση που επικρατεί, μια καλή στρατηγική είναι να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο hashtag για τις δημοσιέυσεις που να αφορά το προιόν ή την εταιρία σας.
Ενα προσαρμοσμένο hashtag (#) για τη Black Friday είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιβραβεύσετε τους followers σας για το ότι παραμένουν πιστοί στο εμπορικό σήμα σας κατά το τελευταίο έτος και για να κάνετε τις αγορές τους ακόμη ευκολότερες. Με τη συγκέντρωση των μηνυμάτων σας για τη Bla και τη Δευτέρα Κυριακή, όλα κάτω από το ένα hashtag, οι οπαδοί σας θα μπορούν να βρουν λεπτομέρειες σχετικά με τις προσφορές και τις πωλήσεις σας πιο εύκολα!
Και με τη δυνατότητα του να ακολουθούν οι followers σας ένα hashtag, μπορείτε να τους καλέσετε να συντονίζονται τακτικά με αυτό για να προλαβαίνουν τις προσφορές που κοινοποιείτε καθώς περνάει το Σαββατοκύριακο.
Πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι η οικοδόμηση μιας ισχυρής στρατηγικής hashtag (#) για το εμπορικό σήμα σας είναι εξαιρετικά σημαντική για τα επίπεδα ανάπτυξης και αφοσίωσής στο Instagram προφίλ σας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Tip# 4: Προγραμματισμός των μηνυμάτων σας στο Instagram πιο συχνά από τα συνήθη
Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου των Ευχαριστιών, οι ώρες της ημέρας που συνήθως παράγουν την μεγαλύτερη αφοσίωση για τον λογαριασμό σας Instagram ενδέχεται να μην ισχύσουν καθώς οι αγοραστές μπαίνουν στο Instagram ανά πάσα στιγμή για να αγοράσουν μια προσφορά!
Ως εκ τούτου, πρέπει να προγραμματίσετε, να δημοσιεύετε και να συμμετάσχετε συχνότερα από το συνηθισμένο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ώστε να μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τις επισκέψεις στο Instagram προφίλ σας και να προσεγγίσετε όσο το δυνατόν περισσότερους followers και πιθανούς πελάτες.
Εάν εισάγετε τις προσφορές και τις δημοσιεύσεις σας στη Black Friday ή Cyber Monday, βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε ένα μεγάλο πρόγραμμα με δημοσιεύσεις που είναι έτοιμο να εξυπηρετήσει το κοινό σας.
Tip# 5: Βεβαιωθείτε ότι θα έχετε αρκετό χρόνο ώστε να ασχοληθείτε πολύ περισσότερο με τα DMs και τα σχόλια των πελατών σας
Στις 2017 πραγματοποιήθηκαν 13 εκατομμυρία ηλεκτρονικές συναλλαγές κατά τη διάρκεια της Black Friday, επομένως μπορεί να βρείτε το Instagram λογαριασμό σας να έχει ανατιναχθεί το Σαββατοκύριακο των Ευχαριστιών!
Βεβαιωθείτε ότι εσείς και η κοινωνική σας ομάδα είστε σε ετοιμότητα για να απαντήσετε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις και DMs, ειδικά όταν εκδίδετε νέο κωδικό πώλησης ή έκπτωσης. Εάν μπορείτε να κάνετε το ταξίδι των πελατών σας όσο το δυνατόν πιο ομαλό από την κύλιση του feed τους μέχρι την αγορά των προϊόντων σας, είναι εγγυημένο ότι θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας!
Σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια βιβλιοθήκη απαντήσεων “go-to” για μερικές από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που θα έχετε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Θα μπορούσε να είναι τόσο απλό όσο “στις χώρες στις οποίες μεταφέρετε” και “πώς να προσθέσετε τον κωδικό προώθησης στο checkout.” Όσο πιο γρήγορα μπορείτε να ανταποκριθείτε και να συνεργαστείτε με το κοινό σας, τόσο το καλύτερο!
Tip# 6: Δημιουργήστε οδηγούς δώρων με τις δημοσιεύσεις στο Instagram
Θέλετε έναν γρήγορο και εύκολο τρόπο να διευκολύνετε τη ζωή των οπαδών σας και να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας στο Instagram; Δημιουργήστε οδηγούς δώρων με το χαρακτηριστικό του Instagram’s postspable posts!
Γιατί λοιπόν να μην δημιουργήσετε οδηγούς δώρων ή δημοσιεύσεις με έμπνευση από τις διακοπές; Για παράδειγμα, μπορείτε να μοιραστείτε μια ανάρτηση καρουσέλ με έως και 10 φωτογραφίες που περιλαμβάνουν ετικέτες προϊόντων. Θα μπορούσε να είναι τόσο απλό όσο “5 Τέλεια Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Πατέρες” ή ο, τιδήποτε βοηθά να εμπνεύσει τους οπαδούς σας για να ψωνίσουν τα προϊόντα σας φέτος!
Ένας δημιουργικός τρόπος για να γίνει αυτό, είναι με το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες (UGC-user-generated content) – αυτό είναι συνήθως μια δημοσίευση ή Instagram Story που δημιουργήθηκε από τους followers και τους πελάτες σας, ώστε να μπορέσετε να το δημοσιεύσετε στη δική σας ροή δεδομένων.
Απλά θυμηθείτε να αναπαράγετε πάντοτε νόμιμα περιεχόμενο UGC και να ζητήσετε άδεια πριν από την κοινή χρήση.
Tip# 8: Δημιουργήστε έναν κωδικό προσφοράς ειδικά για τους χρήστες του Instagram
Το Σαββατοκύριακο των Ευχαριστιών είναι η τέλεια στιγμή για να ανταμείψετε τους οπαδούς σας και να τους πείτε ευχαριστώ που σας είναι τόσο πιστοί καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους.
Γιατί να μην μοιραστείτε έναν κωδικό προώθησης Black Friday ή Cyber Monday που είναι ειδικά δημιουργημένος για τους οπαδούς σας και να τους προσκαλέσετε να τον μοιραστούν με τους φίλους τους στο Instagram;
Ποτέ πριν, “οι προσκλήσεις για δράση” (CTAs) στις δημοσιέυσεις σας στο Instagram δεν ήταν τόσο σημαντικές!
Ενώ πολλοί άνθρωποι μπορεί να αγοράζουν κατά τη διάρκεια της Black Friday, μερικοί άνθρωποι μπορεί ακόμα να βρίσκονται στην αρνητική κατάσταση για να κάνουν μια αγορά από την επιχείρησή σας.
Για να βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας μετατρέπονται σε πωλήσεις, γράψτε λεζάντες που δίνουν ένα ισχυρό μήνυμα και καθοδηγούν τους χρήστες σας προς δράση.
Ό, τι κι αν επιλέξετε, βεβαιωθείτε ότι καθοδηγείτε τους οπαδούς και τους θεατές σας για να εκτελέσουν μια ενέργεια από την ανάρτησή σας.
Μπορεί να είναι πάρα πολύ εύκολο να παρασυρθούμε με μεγάλες, τολμηρές γραμματοσειρές και έντονα χρώματα για να αναδείξουμε τις πωλήσεις της Black Friday, αλλά είναι σημαντικό να παραμείνετε πάντα πιστοί στην αισθητική του Instagram προφίλ σας.
Είτε δημοσιεύετε Instagram Stories ή αναρτήσεις για την Black Friday, βεβαιωθείτε ότι αυτά εξακολουθούν να είναι σύμφωνα με τον τόνο σας και το γενικό ύφος της ροής σας.
Ας ελπίσουμε ότι αισθάνεστε εμπνευσμένοι για να δημιουργήσετε μερικές εκπληκτικές θέσεις για την εκστρατεία μάρκετινγκ της Black Friday!
Με λίγη προπόνηση, δημιουργικότητα και πρακτική δράση κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου των Ευχαριστιών, θα δείτε κάποιες πραγματικές βελτιώσεις στην αφοσίωση του Instagram και στις πωλήσεις της επιχείρησή σας!