3 δημοφιλή Instagram trends για το 2020
Έχοντας διανύσει ήδη το πρώτο εξάμηνο του 2020, είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε μια ανασκόπηση στα trends που ακολουθούμε φέτος και κυρίως σε αυτά που προβλέπουμε ότι ήρθαν για να μείνουν!
Για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να προηγείται στον αγώνα του social media μάρκετινγκ, σας παρουσιάζουμε 3 από τα πιο δημοφιλή trends του Instagram.
#1 Η άνοδος του Instagram Shopping
Το Instagram αποτελούσε από πάντα ένα είδος ‘αγοράς’ , προτού καν παρουσιάσει οποιοδήποτε εργαλείο για e-commerce.
Αλλά με το λανσάρισμα εργαλείων όπως το Instagram Checkout, όπου οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν προϊόντα στο Instagram χωρίς να μεταφερθούν εκτός εφαρμογής και το Facebook Shops, το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κατασκευάζουν online καταστήματα και στις 2 εφαρμογές, οι αγορές προϊόντων και υπηρεσιών επηρεάζουν όλο και περισσότερο τον τρόπο που οι χρήστες χρησιμοποιούν το Instagram στην καθημερινότητά τους.
Ακόμα και κατά την περίοδο που πολλές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να σταματήσουν τη λειτουργία τους λόγω του COVID-19, το shopping στο Instagram συνέχισε ακάθεκτο! Για του λόγου το αληθές, το Instagram κυκλοφόρησε περισσότερα νέα e-commerce εργαλεία τους τελευταίους μήνες παρά τον τελευταίο χρόνο!
Δεν αποτελεί λοιπόν μυστήριο γιατί όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επενδύουν στο Instagram Shopping! Χάρη σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας, οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να εκθέτουν την εικονική βιτρίνα του καταστήματος τους και να πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας μέσω της εφαρμογής.
Μπορούν επιπλέον να προωθήσουν τα προϊόντα τους επιδιώκοντας συνεργασίες με Influencers ή να τα διαφημίσουν μέσω των Instagram Shopping Ads.
Και αυτή η τακτική αποδίδει όπως αποδεικνύουν τα δεδομένα του Instagram, σύμφωνα με τα οποία 130 εκατομμύρια λογαριασμοί κάνουν tap σε ένα post για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν.
Το Instagram Shopping προσφέρει μια τεράστια ευκαιρία για brands όχι μόνο να επηρεάσουν και να εμπνεύσουν τους αγοραστές αλλά και να πουλήσουν σε αυτούς. Εάν είστε e-commerce brand που επιθυμεί να αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις και δεν έχει ξεκινήσει ακόμα με τις Αγορές μέσω Instagram είναι η στιγμή να το κάνετε. Αξίζει να επισημάνουμε πως στη Give IT όταν κατασκευάζουμε ένα eshop το συνδέουμε με το Instagram Shop έτσι ώστε να εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που αναφέραμε παραπάνω στο έπακρον.
#2 Το Instagram Live γίνεται μόδα
Καθώς η πανδημία COVID-19 αναγκάζει όλο και περισσότερους ανθρώπους να μείνουν σπίτι, πολλοί χρήστες ξαφνικά στρέφονται στο Instagram Live.
Σύμφωνα με τα δεδομένα του Facebook, τα Instagram Live views αυξήθηκαν κατά 70% το διάστημα Φεβρουάριος- Μάρτιος 2020.
Τα Instagram Live broadcasts αποτελούν έναν από τους καλύτερους τρόπους για να επικοινωνήσετε με τους followers σας άμεσα, αυθεντικά και με διαφάνεια, ειδικά όταν δεν υπάρχει η εναλλακτική της άμεσης επαφής.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το να γίνετε οικοδεσπότης ενός εικονικού event, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να παρέχετε ποιοτικές υπηρεσίες ή να ψυχαγωγήσετε το κοινό σας και να του δώσετε την ευκαιρία να συμμετέχει στην όλη διαδικασία. Θα εκπλαγείτε με το πόσο ενισχύεται η αφοσίωση και η εμπιστοσύνη των πελατών στο brand σας.
#3 Αυτοκόλλητα για τη στήριξη μικρών επιχειρήσεων
Δεδομένων των συνθηκών, το 2020 είναι αδιαμφισβήτητα ήδη πολύ δύσκολο για τις μικρές και τις startups επιχειρήσεις .
Με την υποχρεωτική παύση ή και διακοπή σε αρκετές περιπτώσεις, της λειτουργίας πολλών επιχειρήσεων λόγω του lockdown, το Instagram μετατράπηκε σε σωστική λέμβο για πολλά brands προκειμένου να μην καταρρεύσουν οικονομικά.
Το Instagram από την πλευρά του ανταποκρίθηκε σε αυτό το κάλεσμα για βοήθεια και κυκλοφόρησε πλήθος εργαλείων για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις , ξεπερνώντας τις κλασικές μεθόδους που χρησιμοποιούσαν όλοι μέχρι σήμερα.
Κυκλοφόρησε το αυτοκόλλητο «Support Small Business» για τα Instagram Stories, με τα οποία μπορείς να κάνεις mention τη μικρή επιχείρηση που σου αρέσει έτσι ώστε να την προωθήσεις στους followers σου.
Όταν ένας χρήστης χρησιμοποιεί αυτό το αυτοκόλλητο, η ιστορία του προστίθεται σε μια δημόσια ιστορία ώστε οι followers του να μπορούν να την παρακολουθήσουν μαζί με ιστορίες από άλλες επιχειρήσεις τις οποίες υποστηρίζουν οι ίδιοι.
Η υποστήριξη μικρών επιχειρήσεων είναι μια προσπάθεια που ελπίζουμε να συνεχιστεί και στο μέλλον.
Ελπίζουμε να μην ξεχάσαμε τίποτα και ανυπομονούμε για όσα έχουμε ακόμα να δούμε το 2020!