4+1 facts για τον αλγόριθμο του Instagram
Σε μια σειρά από Instagram Stories από τον λογαριασμό @creators, το Instagram απάντησε στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τον αλγόριθμο.
Ακολουθούν οι απαντήσεις που περιμέναμε όλοι:
FACT #1: Όλοι οι τύποι λογαριασμού (Προσωπικός / Επιχείρηση / Δημιουργός) αντιμετωπίζονται ίσα
Θέλετε να αλλάξετε το προφίλ σας σε Εταιρικό, αλλά ανησυχείτε ότι μπορεί να επηρεάσει την δημοτικότητα σας;
Μην ανησυχείτε! Το Instagram επιβεβαίωσε ότι όλοι οι τύποι λογαριασμών αντιμετωπίζονται ισότιμα όσον αφορά τον αλγόριθμο.
Στην πραγματικότητα, όλα εξαρτώνται από τον χρήστη. Αν αλληλεπιδρούν τακτικά με το περιεχόμενό σας, οι πιθανότητες είναι ότι θα καταταχτείτε υψηλότερα στη ροή του Instagram.
FACT #2: Μικρά ή μεγάλα τα σχόλια, μετράνε το ίδιο!
Ένας από τους πιο μακροχρόνιους μύθους σχετικά με τον αλγόριθμο Instagram είναι ότι δεν μετρά σχόλια με μήκος μικρότερο από 3 λέξεις.
Η πραγματικότητα? Όλα τα σχόλια λαμβάνονται υπόψη, ακόμη και αν περιέχουν μόνο ένα ή δύο emoji.
Τα σχόλια είναι ένας σημαντικός δείκτης αφοσίωσης για τον αλγόριθμο Instagram, οπότε έχοντας κατά νου αυτό, είναι καλή ιδέα να απαντάτε τακτικά στα σχόλιά σας.
Αυτό όχι μόνο θα διατηρήσει τις συνομιλίες ενεργές στις αναρτήσεις σας, αλλά θα δείξει επίσης στο κοινό σας ότι ενδιαφέρεστε – κάτι που μπορεί να είναι εξαιρετικό για την προώθηση μελλοντικών αλληλεπιδράσεων.
FACT #3: Τα πρώτα 30 λεπτά μετά την ανάρτηση δεν καθορίζουν την κατάταξή σας στη ροή
Αυτή ήταν μια τεράστια φήμη τα τελευταία χρόνια, και αυτή που το Instagram τελικά διέψευσε.
Οι αναρτήσεις δεν έχουν προτεραιότητα από τον αλγόριθμο μόνο επειδή έχουν μεγαλύτερη αφοσίωση στα πρώτα 30 λεπτά.
Ο αλγόριθμος θα εξακολουθεί να προβάλλει το περιεχόμενό σας στους χρήστες που αλληλεπιδρούν τακτικά με το περιεχόμενό σας, πράγμα που σημαίνει ότι εξακολουθεί να μπορεί να προσελκύσει – ακόμη και μετά τα πρώτα 30 λεπτά της δημοσίευσης.
Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι καλή ιδέα να μοιράζεστε τις αναρτήσεις σας όταν το κοινό σας είναι πιο ενεργό.
FACT #4: Οι φωτογραφίες και τα βίντεο αντιμετωπίζονται ισότιμα
Το Instagram μίλησε για μία μεγάλη φήμη στο πρόσφατο Q&A τους, επιβεβαιώνοντας ότι ο αλγόριθμος έχει μηδενική μεροληψία μεταξύ του περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο.
Ουσιαστικά, ο αλγόριθμος Instagram δίνει προτεραιότητα στον τύπο περιεχομένου που ασχολείται περισσότερο ένας χρήστης – οπότε αν αφιερώνουν τακτικά περισσότερο χρόνο για να ασχολούνται με βίντεο, οι πιθανότητες είναι ότι θα δουν περισσότερο περιεχόμενο βίντεο στη ροή τους.
Αυτό είναι ενδιαφέρον για τις μάρκες να σημειώσουν, καθώς το περιεχόμενο με βίντεο προσελκύει αυτόματα μεγαλύτερη διάρκεια προβολής λόγω της εκτεταμένης μορφής του.
Το βίντεο αποκτά επίσης 4Χ μεγαλύτερη θέση στη σελίδα Εξερεύνηση Instagram, το οποίο είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα όσον αφορά την προσέλκυση περισσότερων δεικτών αφοσίωσης.
FACT #5: Οι ψεύτικες αλληλεπιδράσεις δεν μετράνε
Χάρη στον αλγόριθμο μηχανικής εκμάθησης του Instagram, οι ψεύτικες αλληλεπιδράσεις (όπως η χρήση bots ή ομάδων σχολίων) θα αναγνωρίζονται πάντα και θα κατατάσσονται ως τέτοιες.
Στην πρόσφατη ερώτησή τους στο Instagram Stories Q&A, το Instagram μοιράστηκε ότι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε βιώσιμη δέσμευση είναι να είστε αυθεντικοί και διαφανείς στην πλατφόρμα.
Εν συντομία? Η προσπάθεια εξαπάτησης του συστήματος δεν λειτουργεί, ανεξάρτητα από το πόσο περίπλοκο είναι το σχέδιό σας.
Αν θέλετε πραγματικά να βελτιώσετε την κατάταξη του αλγορίθμου σας το 2021, το πιο σημαντικό είναι να δημοσιεύετε συνεχώς και να αλληλεπιδράσεις τακτικά με το κοινό σας.
Η οικοδόμηση μιας πραγματικής σχέσης με τους followers σας είναι ο πιο ισχυρός τρόπος για να «χακάρετε» τον αλγόριθμο.
Αξίζει να επισημάνουμε πως όσοι έχουν επιλέξει να κατασκευάσουν το eshop τους με τη Give IT έχουν δωρεάν τακτική ενημέρωση για τον αλγόριθμο του instagram και τις αλλαγές του.