Μια ελκυστική λεζάντα μπορεί να εμπνεύσει τους ακόλουθούς σας να αλληλεπιδράσουν με τις φωτογραφίες και τα βίντεό σας, ή να αγοράσουν κάποιο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Παρακάτω μπορείτε να δείτε 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να γράφετε λεζάντες που θα εμπνέουν το κοινό:

#1 Αφηγηθείτε μια ιστορία.

Χρησιμοποιήστε τις λεζάντες για να αφηγηθείτε την ιστορία της επιχείρησής σας, όπως π.χ. πώς ιδρύσατε την εταιρεία σας ή πώς αναπτύξατε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αν θέλετε, μπορείτε να δημιουργήσετε μια συγκεκριμένη αφηγηματική δομή, με αρχή, μέση και τέλος.

#2 Κάντε ερωτήσεις.

Οι ακόλουθοί σας μπορούν να απαντάνε μέσα από τα σχόλια της δημοσίευσης ή ακόμα και να σας στέλνουν μηνύματα για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες.

#3 Φροντίστε να είστε σύντομοι και περιεκτικοί.

Γράψτε μια σύντομη λεζάντα για να τραβήξετε αμέσως την προσοχή του κοινού. Αναφέρετε τις σημαντικές ανακοινώσεις και τα σημαντικά μηνύματα στην αρχή της λεζάντας. Αν η λεζάντα σας ξεπερνάει τους 125 χαρακτήρες, οι χρήστες θα πρέπει να πατήσουν “Περισσότερα” για να διαβάσουν όλη τη δημοσίευση.

#4 Υιοθετήστε ένα σταθερό ύφος.

Το ύφος των λεζαντών σας θα πρέπει να αντιπροσωπεύει με συνέπεια την επωνυμία σας. Για παράδειγμα, αν η προσωπικότητα της επιχείρησής σας είναι αστεία και ανάλαφρη, συμπεριλάβετε στις λεζάντες σας emoji για να τις κάνετε πιο διασκεδαστικές.

#5 Προτρέψτε τους ακόλουθούς σας να κάνουν κάποια ενέργεια.

Αν θέλετε να παροτρύνετε τους ακόλουθούς σας ώστε να προχωρήσουν σε κάποια ενέργεια, θα πρέπει να είστε ξεκάθαροι και σαφείς. Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε “Αγοράστε τώρα”, αν προβάλλετε ένα προϊόν που θέλετε να αγοράσουν οι πελάτες σας.