Μέσω των διαδραστικών λειτουργιών των ιστοριών, η κοινότητά σας μπορεί να αλληλεπιδρά άμεσα με την επιχείρησή σας. Δείτε 6 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να δημιουργείτε διαδραστικές ιστορίες.

1. Ξεκινήστε τη live μετάδοση.

Χρησιμοποιήστε τη live λειτουργία των ιστοριών για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο. Για παράδειγμα, δώστε στο κοινό μια γεύση από ό,τι συμβαίνει στα παρασκήνια της επιχείρησης ή οργανώστε live εκπαιδευτικά βίντεο. Μην ξεχάσετε να ανακοινώσετε εκ των προτέρων το live βίντεο, έτσι ώστε να γνωρίζει η κοινότητά σας πότε να συντονιστεί για να το παρακολουθήσει.

2. Εντείνετε την προσμονή του κοινού χρησιμοποιώντας το αυτοκόλλητο αντίστροφης μέτρησης.

Αν ετοιμάζετε την κυκλοφορία ενός προϊόντος ή μια προσεχή εκδήλωση, χρησιμοποιήστε το αυτοκόλλητο αντίστροφης μέτρησης στις ιστορίες σας για να δώσετε στο κοινό την ευκαιρία να μετρήσει αντίστροφα το χρόνο μέχρι αυτή την ξεχωριστή στιγμή. Οι ακόλουθοι μπορούν επίσης να επιλέξουν τη λήψη υπενθύμισης όταν τελειώσει η αντίστροφη μέτρηση και να μοιραστούν τον ενθουσιασμό της κοινότητας.

3. Διοργανώστε μια συνεδρία ερωτήσεων και απαντήσεων.

Χρησιμοποιήστε το αυτοκόλλητο ερωτήσεων για να το θέσετε στη διάθεση της κοινότητας. Κοινοποιήστε τις απαντήσεις σας στις επόμενες ιστορίες, ώστε να μπορέσουν να τις διαβάσουν τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας. Μπορείτε επίσης να κάνετε live μετάδοση για να απαντήσετε στις

4. Κάντε δημοσκόπηση στην κοινότητα.

Χρησιμοποιήστε το αυτοκόλλητο δημοσκόπησης για να μάθετε συγκεκριμένα τι αρέσει και τι δεν αρέσει στην κοινότητά σας. Μπορείτε ακόμα και να χρησιμοποιήσετε αυτό τον τύπο αυτοκόλλητου στις προωθημένες ιστορίες σας.

5. Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να σας απαντούν απευθείας.

1 στις 3 ιστορίες στο Instagram οδηγεί σε μήνυμα στο Direct και, γι’ αυτό, υπενθυμίστε στα μέλη της κοινότητας ότι μπορούν να συνδεθούν εύκολα με την επιχείρησή σας απαντώντας στις ιστορίες σας.

6. Δημιουργήστε κουίζ για την κοινότητά σας.

Χρησιμοποιήστε το αυτοκόλλητο κουίζ για να δημιουργήσετε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών για τους ακόλουθούς σας. Μπορείτε να τεστάρετε τις γνώσεις τους με ερωτήσεις σχετικά με τον κλάδο σας ή ακόμα και να δημιουργήσετε ερωτήσεις για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.