Για αρχή ένα μυστικό: αγαπάμε τα Brands που έχουν σκοπό.

Και δεν είμαστε οι μόνοι. Δεδομένης παρόμοιας τιμής και ποιότητας, το 91% των καταναλωτών είναι πιθανό να στραφούν σε μια επωνυμία που υποστηρίζει έναν καλό σκοπό.

Γιατί οι επωνυμίες πρέπει να θίγουν κοινωνικά θέματα στα κοινωνικά δίκτυα;

Δεν αρκεί να πουλάτε απλά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία – το 74% των καταναλωτών αναμένουν ότι τα Brands θα λάβουν θέση σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα.

Ωστόσο, είναι καλό να ξεπεραστούν οι φιλανθρωπικές δωρεές και να ενσωματωθεί ένας σκοπός στο συνολικό όραμα και στην αποστολή της επωνυμίας σας.

Και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μοιραστείτε αυτήν την αποστολή με τους followers σας. Η υποστήριξη ενός σκοπού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθά στον εξανθρωπισμό της επωνυμίας σας και στην αύξηση της αφοσίωσης τους σε αυτή.

Λαμβάνοντας υπόψιν τις αξίες του κοινού σας, αυτοί με τη σειρά τους θα γίνουν υποστηρικτές της επιχείρησής σας και θα προτείνουν τα προϊόντα σας σε οικογένεια και φίλους.

Οι επωνυμίες με σκοπό, βλέπουν επίσης μια εσωτερική ενίσχυση – μια μελέτη το 2018 διαπίστωσε ότι οι υπάλληλοι προτιμούν να εργαστούν για μια εταιρεία με έντονη την αίσθηση σκοπού.

Οι εργαζόμενοι και οι καταναλωτές σας θα εμπνευστούν από την αποστολή σας και θα αισθανθούν καλύτερα να υποστηρίξουν μια επιχείρηση που έχει θετικό κοινωνικό αντίκτυπο παρά μία που είναι αποκλειστικά κερδοσκοπική.

# 1: Brew Dr. Kombucha

Η ροή του στο Instagram είναι γεμάτη από πολύχρωμα φόντα και διασκεδαστικές λήψεις των ποτών του, μαζί με γραφικά που ανταποκρίνονται στον σκοπό του.

instagram feed

Το τελικό αποτέλεσμα; Το κοινό του Brew Dr. θα έρθει να συνδέσει το Instagram με ένα μέρος για να πάρει διασκεδαστικές συνταγές κοκτέιλ και να μάθει περισσότερα για τον διατομεακό περιβαλλοντισμό.

Όπως μοιράζεται ο Digital Brand Manager, ‘Είναι μια μοναδική, διασκεδαστική πρόκληση να βρούμε την ισορροπία μεταξύ του να μιλάμε για σοβαρά ζητήματα όπως η βιωσιμότητα και η κοινωνική δικαιοσύνη σε σχέση με το να μιλάμε μόνο για τις γεύσεις των κοκτέιλ μας.’

 

#2: Hanahana Beauty

Η Hanahana Beauty έχει σαν αποστολή να ενδυναμώσει τις μαύρες γυναίκες παγκοσμίως. Ως brand περιποίησης και ευεξίας, η αποστολή της συμπίπτει με τα χειροποίητα φυσικά προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας.

Ρίξτε μια ματιά στη ροή τους στο Instagram και θα δείτε έναν συνδυασμό εικόνων τρόπου ζωής, quotes και φωτογραφιών προϊόντων. Από την αισθητική της έως τις λεζάντες σχετικά με την αγάπη και τη φροντίδα προς τον εαυτό μας , η κοινότητα της Hanahana Beauty είναι η μεγαλύτερη δύναμή της.

#3: Brightland

Σύμφωνα με τον ιδρυτή του Brightland, Aishwarya Iyer, ‘Το Brightland γεννήθηκε από την επιθυμία για καλύτερη, πιο ποιοτική παραγωγή τροφίμων – και βαθιά πίστη στη γη και σε ό, τι προσφέρει.’

Το Brightland απεικονίζει στο Instagram μέσω λεζάντων και εικόνων που ενθαρρύνουν την κοινότητά τους να απολαύσουν απλές στιγμές και να θρέψουν το σώμα τους με τοπικά προϊόντα.

Χρησιμοποιούν επίσης συχνά carousel posts για να ευαισθητοποιήσουν σχετικά με τον διατομεακό περιβαλλοντισμό και τη βιωσιμότητα.

 

#4: Nolaskinsentials

«Η επιθυμία μου για καθαρό δέρμα και η αγάπη μου για το περιβάλλον έγινε βασικός στόχος κατά τη δημιουργία του Nolaskinsentials», λέει η Jane Ormon, ιδρυτής της εταιρείας.

Ως vegan εταιρεία περιποίησης δέρματος για χιλιετίες, με βιοαποικοδομήσιμες και ανακυκλώσιμες συσκευασίες, η Nolaskinsentials μοιράζεται συχνά διασκεδαστικές μπούμερανγκ φωτογραφίες πίσω από το παρασκήνιο στο Instagram για να υποστηρίζει τις αξίες της.

 

 

#5: Youswim

Το Youswim έχτισε τη ροή του στο Instagram προβάλλοντας φωτογραφίες γυναικών που φορούν τα ‘ηθικά’ κατασκευασμένα μαγιό του. Σχεδιασμένο για να εκπροσωπεί τις γυναίκες όπως ακριβώς είναι και τα συνεχώς μεταβαλλόμενα σώματά τους, το Youswim υπερηφανεύεται για το ότι δεν έχει μεγέθη.

Αντ ‘αυτού, τα μαγιό του ακολουθούν ένα μέγεθος που ταιριάζει σε όλα τα σώματα: ‘Εάν είστε συνήθως US 2-14, αυτά θα σας ταιριάζουν.’