Σε μια έρευνα που ζητήθηκε από την Facebook, Inc., το 80% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το Instagram για να αποφασίσουν αν θα προχωρήσουν σε κάποια αγορά. Δοκιμάστε αυτές τις 5 συμβουλές για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να αγοράσουν τα προϊόντα σας

#1 Δημιουργήστε πολλές δημοσιεύσεις για τα δημοφιλέστερα προϊόντα σας.

Ελέγξτε τα Στατιστικά και παρακολουθήστε τις μετρήσεις, όπως οι προβολές προϊόντων, για να μάθετε με ποια προϊόντα έχει αλληλεπιδράσει περισσότερο η κοινότητά σας. Μπορείτε, επίσης, να δημιουργήσετε περισσότερες δημοσιεύσεις για τα συγκεκριμένα προϊόντα, ώστε να καλλιεργήσετε στο κοινό την εμπιστοσύνη που χρειάζεται για να προχωρήσει στην αγορά, και στη ροή και στις ιστορίες.

#2 Συμπεριλάβετε μια προτροπή στη λεζάντα σας.

Αν προσθέσετε στις λεζάντες μια προτροπή που ενθαρρύνει τους χρήστες να προβούν σε κάποια ενέργεια, όπως το κουμπί “Πατήστε για αγορά”, ουσιαστικά τους υπενθυμίζετε να κάνουν την αγορά.

#3 Δημιουργήστε μια αποκλειστική προσφορά ή προωθητική ενέργεια.

Με μια προωθητική ενέργεια με περιορισμένη διάρκεια στο Instagram, μπορείτε να δημιουργήσετε την αίσθηση του επείγοντος, προτρέποντας τους χρήστες να κάνουν την αγορά.

#4 Δημοσιεύετε τακτικά για τα προϊόντα σας.

Οι πελάτες μπορεί να χρειαστούν κάποιο χρόνο για να αποφασίσουν αν θα κάνουν κάποια αγορά. Γι’ αυτό, καλό είναι να προβάλλετε τακτικά τα προϊόντα σας στις δημοσιεύσεις σας για να διατηρείτε την προσοχή των πελατών στραμμένη σε αυτά.

#5 Προβάλετε έναν δημιουργό που χρησιμοποιεί το προϊόν σας.

Οι δημιουργοί – από τα δημόσια πρόσωπα και τους καλλιτέχνες μέχρι τους επιχειρηματίες – αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο των κοινοτήτων του Instagram. Η προβολή δημιουργών που χρησιμοποιούν συγκεκριμένα προϊόντα μπορεί να πυροδοτήσει το ενδιαφέρον των ακολούθων τους για τα προϊόντα αυτά. Γι’ αυτό, φροντίστε να το τονίζετε αυτό στις φωτογραφίες και τα βίντεό σας προσθέτοντας με ετικέτες τους δημιουργούς.