Αναρωτιέστε με τι θα μοιάζει με το μέλλον του Instagram marketing;

Το 2019 βρίσκεται πολύ κοντά, και με το Instagram να αλλάζει τόσο συχνά, και μπορεί να είναι δύσκολο να προγραμματίσετε για οτιδήποτε αφορά προϋπολογισμό, πόρους ή μάθηση νέων δεξιοτήτων.

Δείτε τις 5 νέες τάσεις του Instagram Marketing και θα καταλάβετε

Τάση Instagram # 1: Κάθετο βίντεο (Verical Video)

Θυμάστε πότε ήταν κατακόρυφο βίντεο το κακό;

Εάν καταγράψατε ένα βίντεο στο τηλέφωνό σας και το δημοσιεύσατε στο Facebook, θα λάβετε ένα τόνο σχολίων λέγοντας “γυρίστε τη φωτογραφική μηχανή σας!”

Αλλά αυτό έχει αλλάξει, όχι μόνον επειδή το κατακόρυφο βίντεο τώρα αποδεκτό, αλλά είναι τώρα μια τεράστια τάση στο Instagram.

 

 

Το κάθετο βίντεο είναι παντού στο Instagram τώρα: Live Instagram, Instagram Stories και IGTV.

Όμως, καθώς το όραμα του Instagram για το μέλλον του βίντεο ωθεί προς τα εμπρός, το κάθετο βίντεο κινείται και σε άλλες πλατφόρμες: μπορείτε επίσης να φορτώσετε και να ενσωματώσετε κάθετο βίντεο στο Youtube και το Vimeo τώρα!

Σαφώς, το κατακόρυφο βίντεο δεν πάει μακριά, πράγμα που σημαίνει ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να μάθετε πώς να δημιουργείτε και να επεξεργάζεστε κάθετο βίντεο, ώστε να μπορείτε να είστε έτοιμοι για το 2019 και το μέλλον του Instagram Marketing.

Ακόμα κι αν συνεργαστείτε με μια ομάδα βίντεο, η εκμάθηση της βασικής παραγωγής βίντεο και των δεξιοτήτων επεξεργασίας θα σας βοηθήσει τώρα στην καριέρα σας στα social media.

Εξακολουθεί να είναι πολύ χρήσιμο να γνωρίζετε πώς μπορείτε να επεξεργαστείτε ένα μεγαλύτερο βίντεο σε κλιπ μικρού μεγέθους για δημοσιεύσεις ή ιστορίες Instagram και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές όπως το Inshot ή το Storeo για να αυξήσετε την αξία παραγωγής των ιστοριών σας.

Πώς να δημιουργήσετε κατακόρυφο βίντεο για το Instagram:

Όταν πρόκειται για τη δημιουργία κατακόρυφου βίντεο για το Instagram, έχετε μερικές επιλογές:

  1. Καταγράψτε κάθετο βίντεο με το τηλέφωνό σας ή στέψτε την κάμερα ώστε να  καταγράψετε κάθετα
  2. Καταγράψτε βίντεο ευρείας οθόνης με τη φωτογραφική σας μηχανή και, στη συνέχεια, τραβήξτε ταυτόχρονα ένα κατακόρυφο βίντεο στο τηλέφωνό σας
  3. Τραβήξτε ευρύτερα πλάνα με τη φωτογραφική μηχανή σας και δημιουργήστε τοπίο ή κατακόρυφο βίντεο περικόπτοντας το στην παραγωγή του post

Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά μεταξύ του προγραμματισμού για κατακόρυφο βίντεο και της μεταφόρτωσης ενός βίντεο ευρείας οθόνης στις ιστορίες σας ή στο IGTV και απλώς ελπίζοντας ότι η περικοπή (crop) θα λειτουργήσει.

 


Όταν σχεδιάζετε να δημιουργήσετε ένα κάθετo βίντεο, θα πρέπει να είστε σε θέση να διασφαλίσετε ότι τα θέματά σας θα είναι στο κέντρο, ώστε να μην κοπούν το κεφάλι και τα πρόσωπα, και σε γενικές γραμμές το κάθετο βίντεο είναι πολύ πιο απαιτητικό, το οποίο θα κρατήσει τα μάτια και την προσοχή σας στο περιεχόμενό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και θα οδηγήσει σε περισσότερες προβολές.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας κατακόρυφων βίντεο για το Instagram, σας συνιστούμε να ελέγξετε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου από τους ειδικούς βίντεο στο Wistia.

Πώς να επεξεργαστείτε το κατακόρυφο βίντεο για το Instagram:

Δεν πρόκειται να σας πούμε ψέματα: η επεξεργασία κάθετου βίντεο για το Instagram δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Αλλά αφού μπορούμε να το κάνουμε εμείς τότε μπορείτε κι εσείς! Το μόνο που χρειάζεται είναι μια μικρή πρακτική εξάσκηση και τις περισσότερες φορές ο χρόνος σπαταλιέται στο να βρεθούν οι κατάλληλες εφαρμογές που θα έχουν αποτέλεσμα

Για την επεξεργασία κάθετου βίντεο, έχετε επίσης τρεις επιλογές:

  1. Επεξεργασία κατακόρυφων βίντεο στο τηλέφωνό σας: δυστυχώς, η εφαρμογή iMovie στο τηλέφωνό σας δεν επεξεργάζεται κατακόρυφο βίντεο, επομένως η επιλογή είναι εκτός λειτουργίας. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή όπως το InShot ή το Bolt που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε κατακόρυφα βίντεο ειδικά για το μέγεθος του Instagram 16: 9.
  2. Επεξεργασία στο iMovie στον υπολογιστή σας: εάν θέλετε να προσθέσετε στρώματα, κείμενο ή γραφικά στο κάθετο σας βίντεο, τότε το iMovie είναι μια καλή επιλογή. Θα πρέπει να περιστρέψετε τα βιντεοκλίπ σας και να το επεξεργαστείτε  “πλάγια” και στη συνέχεια να γυρίσετε το βίντεό σας στο Quicktime μόλις το εξάγετε.
  3. Επεξεργασία με επαγγελματικό λογισμικό βίντεο: αν είστε επαγγελματίας ή έχετε μια ομάδα που δημιουργείτε video, τότε χρησιμοποιώντας ένα επαγγελματικό πρόγραμμα επεξεργασίας βίντεο όπως το Adobe Premiere Pro ή το Final Cut Pro είναι μια καλή επιλογή για εσάς!

Instagram Trend # 2: Φίλτρα AR για ιστορίες Instagram

Ένα σημαντικό θέμα της διάσκεψης του F8 του Facebook φέτος ήταν η επικέντρωση στη επαυξημένη πραγματικότητα (AR-augmented reality) και της εικονικής πραγματικότητας (VR-virtual reality), η οποία ακούγεται σαν μια μακρινή φουτουριστική τεχνολογία. Αλλά ξέρετε ότι πιθανώς να αλληλεπιδράτε με την επαυξημένη πραγματικότητα κάθε μέρα;

Τα χαριτωμένα φίλτρα προσώπου της Instagram είναι πραγματικά ένα καλό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η επαυξημένη πραγματικότητα μπορεί να μπει στη ζωή μας και να δημιουργήσει διασκέδαση, μαγικές εμπειρίες.

5 Τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ Instagram

Οι δημιουργοί, οι επηρεαστές και τα εμπορικά σήματα θα μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους προσαρμοσμένα φίλτρα Instagram χρησιμοποιώντας το AR Studio του Facebook.

Έχουμε δει να χρησιμοποιούν τα φίλτρα A / R στα Instagram Stories ήδη, όπως η Rihanna και η Kylie Jenner. Αυτά τα φίλτρα προσώπου είναι διαθέσιμα μόνο στους ακόλουθούς τους και οι ακόλουθοι αυτοί μπορούν να ξεκλειδώσουν το φίλτρο μόνο ακολουθώντας τον Rihanna ή την Kylie.

Η Rihanna δημιούργησε το δικό της αστραφτερό φίλτρο για να σας βοηθήσει να λάμψετε σαν ένα διαμάντι στις selfie σας. Το φίλτρο προώθησε την ετήσια Diamond Ball και χρησιμοποιήθηκε για να ευαισθητοποιήσει το Ίδρυμα Clara Lionel.

5 Τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ Instagram

Της Kylie είχε διαφορετικό σκοπό, που ήταν να βοηθήσει τους ανθρώπους να βρουν τη σωστή σκιά κραγιόν της Kylie Cosmetics. Μπορείτε να δοκιμάσετε τα κραγιόν στην κάμερα Instagram Stories, τα οποία μπορεί να σας προσελκύσουν να αγοράσετε το προϊόν.

5 Τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ Instagram

Το φίλτρο δούλεψε επίσης ως “όμορφο φίλτρο”, δίνοντάς περισσότερες βλεφαρίδες και κάνοντας τα μάγουλά σας ρόδινα.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τα φίλτρα αν δείτε έναν από τους φίλους σας να χρησιμοποιεί το φίλτρο στα Instagram Stories, πράγμα που σημαίνει ότι τα φίλτρα Instagram AR έχουν σχεδιαστεί για να γίνουν ευρέως γνωστά και είναι μια τεράστια ευκαιρία ανάπτυξης που πρέπει να έχετε υπόψη σας!

Instagram Trend # 3: Εκδηλώσεις εκτός σύνδεσης σχεδιασμένες για το Instagram

Φέτος, μια τεράστια τάση στο Instagram ήταν οι μάρκες που παίρνουν εκείνους που ασκούν επιρροή διακοπές.

Γιατί; Επειδή ήταν ένας εύκολος (αλλά ακριβός) τρόπος δημιουργίας επικού περιεχομένου Instagram που όχι μόνο δημιούργησε πολλά likes, αλλά και πούλησε πολλά προϊόντα.

Εταιρείες όπως το Revolve, το Benefit και το Boohoo παίρνουν μικρά, αλλά εξαιρετικά επιμελημένες ομάδες ανθρώπων που ασκούν επιρροή στο Instagram σε διακοπές, για να επωφεληθούν από τις σημαντικές και σχετικές συνέπειές τους. Δημιουργούν μια εμπειρία, καλλιεργώντας τον νέο τρόπο ζωής με το δροσερό κορίτσι και προσκαλώντας τους ακροατές να ακολουθήσουν την περιπέτεια (και να αγοράσουν ό, τι φέρουν οι επηρεαστές).

 


Αλλά εκτός του μάρκετινγκ αυτών που ασκούν επιρροή, έχουμε δει και μια εκρηκτική άνοδο στα “μουσεία” που επιμελείται για την τέλεια Instagram φωτογραφία. Υπάρχουν πολλά άρθρα σχετικά με αυτή την τάση και δεν πρόκειται να απομακρύνουμε από αυτό  σύντομα.

Χώροι όπως το Μουσείο Παγωτού και το Εργοστάσιο Χρώματος έχουν περιοδεύσει στις Ηνωμένες Πολιτείες, προσελκύοντας χιλιάδες επισκέπτες που είναι ευτυχείς να πληρώσουν για ένα διασκεδαστικό χρόνο και στο Instagram του αρέσει που το ακολουθούν και το χρησιμοποιούν.