Αναρωτιέστε με τι θα μοιάζει με το μέλλον του Instagram marketing;

Το 2019 βρίσκεται πολύ κοντά, και με το Instagram να αλλάζει τόσο συχνά, και μπορεί να είναι δύσκολο να προγραμματίσετε για οτιδήποτε αφορά προϋπολογισμό, πόρους ή μάθηση νέων δεξιοτήτων.

Δείτε τις 5 νέες τάσεις του Instagram Marketing και θα καταλάβετε

Τάση Instagram # 1: Κάθετο βίντεο (Verical Video)

Θυμάστε πότε ήταν κατακόρυφο βίντεο το κακό;

Εάν καταγράψατε ένα βίντεο στο τηλέφωνό σας και το δημοσιεύσατε στο Facebook, θα λάβετε ένα τόνο σχολίων λέγοντας «γυρίστε τη φωτογραφική μηχανή σας!»

Αλλά αυτό έχει αλλάξει, όχι μόνον επειδή το κατακόρυφο βίντεο τώρα αποδεκτό, αλλά είναι τώρα μια τεράστια τάση στο Instagram.

 

 

Το κάθετο βίντεο είναι παντού στο Instagram τώρα: Live Instagram, Instagram Stories και IGTV.

Όμως, καθώς το όραμα του Instagram για το μέλλον του βίντεο ωθεί προς τα εμπρός, το κάθετο βίντεο κινείται και σε άλλες πλατφόρμες: μπορείτε επίσης να φορτώσετε και να ενσωματώσετε κάθετο βίντεο στο Youtube και το Vimeo τώρα!

Σαφώς, το κατακόρυφο βίντεο δεν πάει μακριά, πράγμα που σημαίνει ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να μάθετε πώς να δημιουργείτε και να επεξεργάζεστε κάθετο βίντεο, ώστε να μπορείτε να είστε έτοιμοι για το 2019 και το μέλλον του Instagram Marketing.

Ακόμα κι αν συνεργαστείτε με μια ομάδα βίντεο, η εκμάθηση της βασικής παραγωγής βίντεο και των δεξιοτήτων επεξεργασίας θα σας βοηθήσει τώρα στην καριέρα σας στα social media.

Εξακολουθεί να είναι πολύ χρήσιμο να γνωρίζετε πώς μπορείτε να επεξεργαστείτε ένα μεγαλύτερο βίντεο σε κλιπ μικρού μεγέθους για δημοσιεύσεις ή ιστορίες Instagram και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές όπως το Inshot ή το Storeo για να αυξήσετε την αξία παραγωγής των ιστοριών σας.

Πώς να δημιουργήσετε κατακόρυφο βίντεο για το Instagram:

Όταν πρόκειται για τη δημιουργία κατακόρυφου βίντεο για το Instagram, έχετε μερικές επιλογές:

  1. Καταγράψτε κάθετο βίντεο με το τηλέφωνό σας ή στέψτε την κάμερα ώστε να  καταγράψετε κάθετα
  2. Καταγράψτε βίντεο ευρείας οθόνης με τη φωτογραφική σας μηχανή και, στη συνέχεια, τραβήξτε ταυτόχρονα ένα κατακόρυφο βίντεο στο τηλέφωνό σας
  3. Τραβήξτε ευρύτερα πλάνα με τη φωτογραφική μηχανή σας και δημιουργήστε τοπίο ή κατακόρυφο βίντεο περικόπτοντας το στην παραγωγή του post

Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά μεταξύ του προγραμματισμού για κατακόρυφο βίντεο και της μεταφόρτωσης ενός βίντεο ευρείας οθόνης στις ιστορίες σας ή στο IGTV και απλώς ελπίζοντας ότι η περικοπή (crop) θα λειτουργήσει.

 


Όταν σχεδιάζετε να δημιουργήσετε ένα κάθετo βίντεο, θα πρέπει να είστε σε θέση να διασφαλίσετε ότι τα θέματά σας θα είναι στο κέντρο, ώστε να μην κοπούν το κεφάλι και τα πρόσωπα, και σε γενικές γραμμές το κάθετο βίντεο είναι πολύ πιο απαιτητικό, το οποίο θα κρατήσει τα μάτια και την προσοχή σας στο περιεχόμενό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και θα οδηγήσει σε περισσότερες προβολές.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας κατακόρυφων βίντεο για το Instagram, σας συνιστούμε να ελέγξετε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου από τους ειδικούς βίντεο στο Wistia.

Πώς να επεξεργαστείτε το κατακόρυφο βίντεο για το Instagram:

Δεν πρόκειται να σας πούμε ψέματα: η επεξεργασία κάθετου βίντεο για το Instagram δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Αλλά αφού μπορούμε να το κάνουμε εμείς τότε μπορείτε κι εσείς! Το μόνο που χρειάζεται είναι μια μικρή πρακτική εξάσκηση και τις περισσότερες φορές ο χρόνος σπαταλιέται στο να βρεθούν οι κατάλληλες εφαρμογές που θα έχουν αποτέλεσμα

Για την επεξεργασία κάθετου βίντεο, έχετε επίσης τρεις επιλογές:

  1. Επεξεργασία κατακόρυφων βίντεο στο τηλέφωνό σας: δυστυχώς, η εφαρμογή iMovie στο τηλέφωνό σας δεν επεξεργάζεται κατακόρυφο βίντεο, επομένως η επιλογή είναι εκτός λειτουργίας. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή όπως το InShot ή το Bolt που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε κατακόρυφα βίντεο ειδικά για το μέγεθος του Instagram 16: 9.
  2. Επεξεργασία στο iMovie στον υπολογιστή σας: εάν θέλετε να προσθέσετε στρώματα, κείμενο ή γραφικά στο κάθετο σας βίντεο, τότε το iMovie είναι μια καλή επιλογή. Θα πρέπει να περιστρέψετε τα βιντεοκλίπ σας και να το επεξεργαστείτε  «πλάγια» και στη συνέχεια να γυρίσετε το βίντεό σας στο Quicktime μόλις το εξάγετε.
  3. Επεξεργασία με επαγγελματικό λογισμικό βίντεο: αν είστε επαγγελματίας ή έχετε μια ομάδα που δημιουργείτε video, τότε χρησιμοποιώντας ένα επαγγελματικό πρόγραμμα επεξεργασίας βίντεο όπως το Adobe Premiere Pro ή το Final Cut Pro είναι μια καλή επιλογή για εσάς!

Instagram Trend # 2: Φίλτρα AR για ιστορίες Instagram

Ένα σημαντικό θέμα της διάσκεψης του F8 του Facebook φέτος ήταν η επικέντρωση στη επαυξημένη πραγματικότητα (AR-augmented reality) και της εικονικής πραγματικότητας (VR-virtual reality), η οποία ακούγεται σαν μια μακρινή φουτουριστική τεχνολογία. Αλλά ξέρετε ότι πιθανώς να αλληλεπιδράτε με την επαυξημένη πραγματικότητα κάθε μέρα;

Τα χαριτωμένα φίλτρα προσώπου της Instagram είναι πραγματικά ένα καλό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η επαυξημένη πραγματικότητα μπορεί να μπει στη ζωή μας και να δημιουργήσει διασκέδαση, μαγικές εμπειρίες.

5 Τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ Instagram

Οι δημιουργοί, οι επηρεαστές και τα εμπορικά σήματα θα μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους προσαρμοσμένα φίλτρα Instagram χρησιμοποιώντας το AR Studio του Facebook.

Έχουμε δει να χρησιμοποιούν τα φίλτρα A / R στα Instagram Stories ήδη, όπως η Rihanna και η Kylie Jenner. Αυτά τα φίλτρα προσώπου είναι διαθέσιμα μόνο στους ακόλουθούς τους και οι ακόλουθοι αυτοί μπορούν να ξεκλειδώσουν το φίλτρο μόνο ακολουθώντας τον Rihanna ή την Kylie.

Η Rihanna δημιούργησε το δικό της αστραφτερό φίλτρο για να σας βοηθήσει να λάμψετε σαν ένα διαμάντι στις selfie σας. Το φίλτρο προώθησε την ετήσια Diamond Ball και χρησιμοποιήθηκε για να ευαισθητοποιήσει το Ίδρυμα Clara Lionel.

5 Τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ Instagram

Της Kylie είχε διαφορετικό σκοπό, που ήταν να βοηθήσει τους ανθρώπους να βρουν τη σωστή σκιά κραγιόν της Kylie Cosmetics. Μπορείτε να δοκιμάσετε τα κραγιόν στην κάμερα Instagram Stories, τα οποία μπορεί να σας προσελκύσουν να αγοράσετε το προϊόν.

5 Τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ Instagram

Το φίλτρο δούλεψε επίσης ως «όμορφο φίλτρο», δίνοντάς περισσότερες βλεφαρίδες και κάνοντας τα μάγουλά σας ρόδινα.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τα φίλτρα αν δείτε έναν από τους φίλους σας να χρησιμοποιεί το φίλτρο στα Instagram Stories, πράγμα που σημαίνει ότι τα φίλτρα Instagram AR έχουν σχεδιαστεί για να γίνουν ευρέως γνωστά και είναι μια τεράστια ευκαιρία ανάπτυξης που πρέπει να έχετε υπόψη σας!

Instagram Trend # 3: Εκδηλώσεις εκτός σύνδεσης σχεδιασμένες για το Instagram

Φέτος, μια τεράστια τάση στο Instagram ήταν οι μάρκες που παίρνουν εκείνους που ασκούν επιρροή διακοπές.

Γιατί; Επειδή ήταν ένας εύκολος (αλλά ακριβός) τρόπος δημιουργίας επικού περιεχομένου Instagram που όχι μόνο δημιούργησε πολλά likes, αλλά και πούλησε πολλά προϊόντα.

Εταιρείες όπως το Revolve, το Benefit και το Boohoo παίρνουν μικρά, αλλά εξαιρετικά επιμελημένες ομάδες ανθρώπων που ασκούν επιρροή στο Instagram σε διακοπές, για να επωφεληθούν από τις σημαντικές και σχετικές συνέπειές τους. Δημιουργούν μια εμπειρία, καλλιεργώντας τον νέο τρόπο ζωής με το δροσερό κορίτσι και προσκαλώντας τους ακροατές να ακολουθήσουν την περιπέτεια (και να αγοράσουν ό, τι φέρουν οι επηρεαστές).

 


Αλλά εκτός του μάρκετινγκ αυτών που ασκούν επιρροή, έχουμε δει και μια εκρηκτική άνοδο στα «μουσεία» που επιμελείται για την τέλεια Instagram φωτογραφία. Υπάρχουν πολλά άρθρα σχετικά με αυτή την τάση και δεν πρόκειται να απομακρύνουμε από αυτό  σύντομα.

Χώροι όπως το Μουσείο Παγωτού και το Εργοστάσιο Χρώματος έχουν περιοδεύσει στις Ηνωμένες Πολιτείες, προσελκύοντας χιλιάδες επισκέπτες που είναι ευτυχείς να πληρώσουν για ένα διασκεδαστικό χρόνο και στο Instagram του αρέσει που το ακολουθούν και το χρησιμοποιούν.

 


Αρχίζουμε επίσης να βλέπουμε μερικά εμπορικά σήματα να συνδυάζουν αυτές τις δύο εμπειρίες μαζί δημιουργώντας επώνυμες εκθέσεις πραγματικής ζωής για τους πελάτες τους.

Για παράδειγμα, το Rafinery 29 Rooms ήταν ένα επώνυμο pop-up προσαρμοσμένο στο millenial ακροατήριό του και περιλάμβανε πολλές ευκαιρίες όχι μόνο να αλληλεπιδράσει με το εμπορικό σήμα, αλλά και να δημοσιεύσει και στο Instagram.

 


Συνέδραμε επίσης στο να τους βοηθήσει να αναπτύξουν το εμπορικό σήμα τους και το αναγνωστικό κοινό τους μέσω της γενικής τάσης του «διαμοιράζομαι με τους φίλους μου» μέσα από το  Instagram.

Πώς λοιπόν αυτό επηρεάζει το Instagram marketing της μάρκας σας;

Δημιουργώντας μια εκτός σύνδεσης, σημαντική Instagram εμπειρία για τους πελάτες σας, όχι μόνο μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους, αλλά και να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις ή επισκέπτες στο κατάστημά σας.

Σκεφτείτε το όπως τη διάδοση από στόμα σε στόμα, αλλά στο Instagram: όταν ένας πελάτης βρίσκεται στην εκδήλωσή σας ή στο κατάστημά σας και έχετε δημιουργήσει μια αξέχαστη στιγμή Instagram, θα είναι ευχαριστημένοι και ενθουσιασμένοι να τραβήξουν μια φωτογραφία και να την μοιραστούν με το Instagram feeds.

Μπορούν στη συνέχεια να επισημάνουν την επωνυμία σας στη φωτογραφία, τη λεζάντα και την τοποθεσία και να εμπνεύσουν τους οπαδούς τους να επισκεφθούν την επιχείρησή σας!

Το κοκτέιλ μπαρ Toronto cocktail bar Her Majesty’s Pleasure είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα. Με την προσθήκη μιας χαριτωμένης πινακίδας νέον και μερικών περιστροφικών τηλεφώνων σε ένα καλά φωτισμένο σημείο, ήταν σε θέση να μετατρέψουν το μπαρ τους σε προορισμό Instagram.

 


Η διακόσμησή τους δημιουργήθηκε ειδικά για να προσελκύσει την στοχευμένη αγορά των millenial γυναικών και λόγω της ευρέως διαδεδομένης φύσης των γυναικών που μοιράζονται τις φωτογραφίες τους στην τοποθεσία που βρίσκονται, έχουν αυξήσει το Instagram τους σε 26.000 οπαδούς, κάτι που είναι πολύ εντυπωσιακό για μια μικρή επιχείρηση!

Αλλά δεν χρειάζεται να είστε ένας τόπος λιανικής πώλησης για να δημιουργήσετε πραγματικές εμπειρίες στον κόσμο για το Instagram: η ανεξάρτητη επιχείρηση Summer Fridays συνεργάστηκε με το hotspot Instagram του LA Alfred Coffee για να δημιουργήσει ειδικά αυτοκόλλητα για τα κύπελά του.

 


Τα αυτοκόλλητα είναι χαριτωμένα, μέσα σε εισαγωγικά, και περιλαμβάνουν το επώνυμο hashtag τους. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, να προωθήσετε το Instagram σας και να συνεργαστείτε με τις τοπικές επιχειρήσεις!

Instagram Trend # 4: Αγορές στο Instagram

Μέχρι στιγμής το 2018, το Instagram κυκλοφόρησε πολλά χαρακτηριστικά που αφορούν τις αγορές, και δεν υπάρχει τάση για επιβράδυνση.

Εκτός από την προσθήκη ετικετών Instagram που να παραπέμπουν σε προϊόντα, μπορείτε τώρα να προσθέσετε ετικέτες σε ιστορίες  και να αγοράσετε προτεινόμενα προϊόντα μέσα από τη νέα καρτέλα «shopping» στη σελίδα Explore.

5 Τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ Instagram

Πρόσφατα ερωτήθηκαν οι διαχειριστές των μέσων μαζικής ενημέρωσης τριών κορυφαίων μαρκών Instagram και τους ρώτησα ποιο χαρακτηριστικό άλλαξε προς το καλύτερο γι ‘αυτούς: προσθέτοντας προϊόντα με ετικέτες, σάρωση με το δάκτυλο στις ιστορίες ή ψωνίζοντας μέσω του συνδέσμου στο βιογραφικό τους.

Και προς μεγάλη έκπληξη, όλοι είχαν διαφορετικές απαντήσεις!

Αποδεικνύεται ότι αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει κάποια τέλεια λειτουργία του Instagram όταν πρόκειται να πραγματοποιήσετε πωλήσεις από το Instagram και δεδομένου ότι κάθε κοινό είναι διαφορετικό. Είναι σημαντικό να δοκιμάσετε κάθε δυνατότητα για να μάθετε τι λειτουργεί καλύτερα για το λογαριασμό σας.

5 Τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ Instagram

Τώρα είναι η ώρα να δοκιμάσετε και να μάθετε ποια διαδικασία αγορών ταιριάζει  καλύτερα για το λογαριασμό σας, ώστε να ξεκινήσετε το 2019 με μια σταθερή στρατηγική πωλήσεων Instagram.

Είναι προφανές ότι οι αγορές μέσα από το Instagram αναδεικνύεται σε αποτελεσματικό κανάλι πωλήσεων, έτσι τι άλλα χαρακτηριστικά μπορούμε να περιμένουμε στο μέλλον;

Δεν θα εκπλαγούμε αν το Instagram δημιούργησε κάποιον τρόπο για να επιτρέψει σε εκείνους που ασκούν επιρροή να κάνουν tag τα προϊόντα κάποιας μάρκας στις αναρτήσεις τους.

Αλλά μην περιμένετε από όλους να είναι σε θέση να κάνουν tag τα προϊόντα: η πρόβλεψή μας είναι ότι αυτό θα ήταν παρόμοιο με το επί πληρωμή χαρακτηριστικό  της εταιρικής σχέσης της Instagram, όπου τα σήματα μπορούν να προσθέσουν και να εγκρίνουν συγκεκριμένους επηρεαστές.

Το Instagram marketing μέσω επηρεαστών εκτινάσσεται και οι μάρκες προσπαθούν πάντοτε να αποδείξουν το ROI των Instagram αναρτήσεων, οπότε έχει νόημα ότι θα υπάρξουν νέα χαρακτηριστικά για την παρακολούθηση της επιτυχίας των αναρτήσεων στο Instagram και των επηρεαστών.

Αν τα ψώνια μέσω Instagram συνεχίζουν να αποδίδουν καλά, μπορεί να δείτε ακόμα και το Shopping Instagram να είναι και μια δική του εφαρμογή! Θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε …

Instagram Trend # 5: Διαφημίσεις ιστοριών Instagram

Τελευταίο αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό και είναι μια σημαντική τάση Instagram για το 2019 θα είναι οι Instagram Stories Ads!

Με 400 εκατομμύρια άτομα που παρακολουθούν ιστορίες Instagram κάθε μέρα και το κόστος της διαφήμισης Facebook να αυξάνεται, είναι λογικό τα εμπορικά σήματα να θέλουν να βρουν ένα νέο φθηνότερο κανάλι για να διαφημίσουν.

Και ναι, η διαφήμιση για τα Instagram Stories αυξάνεται, αλλά εξακολουθεί να είναι σχετικά μικρή.

Τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσετε τη δοκιμή διαφορετικών μορφών Instagram Stories για να βρείτε τι λειτουργεί για εσάς, ενώ εξακολουθεί να είναι σχετικά φτηνό και πριν αρχίσει ο ανταγωνισμός σας!

Όπως και οι ιστορίες Instagram, η δημιουργία κάθετου περιεχομένου για ιστορίες διαφημίσεων μπορεί να είναι προκλητικό. Εδώ είναι ένα καλό παράδειγμα από το Revolve που απαιτεί μόνο λίγη προσπάθεια για να φανεί οργανικό για το κανάλι:

5 Τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ Instagram

Αντί να δημιουργήσουν μια νέα εικόνα ή να περικόψουν μια φωτογραφία ειδικά για διαφημίσεις ιστοριών, μόλις πρόσθεσαν ένα banner στο επάνω και στο κάτω μέρος με ανάλογο συντονισμό των χρωμάτων. Η χρήση κειμένου, emojis και αναφορές καθιστά την αγγελία πιο οργανική και φυσική.

Να θυμάστε ότι όταν οι άνθρωποι παρακολουθούν ιστορίες Instagram είναι συνηθισμένοι να βλέπουν απλό περιεχόμενο από τους φίλους τους αντί για βίντεο υψηλής παραγωγικότητας, οπότε αν δεν θέλετε οι άνθρωποι να προσπεράσουν τη διαφήμισή σας, δοκιμάστε να ελέγξετε οργανικά, λιγότερο φιλτραρισμένα γραφικά.

Οι διαφημίσεις Instagram Stories θα είναι αναπτυχθούν πολύ το 2019, οπότε μπορείτε να περιμένετε περισσότερες στρατηγικές και περιεχόμενο γύρω από αυτή την τάση Instagram τους επόμενους μήνες!