Παρακολουθείτε το feedback από τους πελάτες σας στο Instagram; Αν όχι, τότε θα έπρεπε!

Αξιοποιώντας το feedback των πελατών σας ενισχύετε την αφοσίωση στο brand σας και  το πιο σημαντικό, μαθαίνετε τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες σας. Το πρώτο βήμα? Ακούστε τους προσεκτικά. Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πώς να συλλέγετε feedback πελατών στο Instagram, να μετατρέπετε τη διορατικότητα του κοινού σε πράξεις και να αναπτύσσετε την κοινότητά σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το feedback στο Instagram;

Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κατανοήσετε το κοινό σας και να ενισχύσετε την αίσθηση της κοινότητας στο Instagram.

Σύμφωνα μάλιστα με μια μελέτη στο Facebook, το 66% των ανθρώπων βλέπουν το Instagram ως πλατφόρμα σύνδεσης με τα διάφορα brands.

Έχοντας αυτό υπόψη, η αλληλεπίδραση με το κοινό σας μπορεί να σας διαφοροποιήσει από  άλλα brands στο Instagram (με την καλή έννοια!).

Το κοινό σας θέλει να αισθάνεται ότι υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία μαζί σας, αντί να σας ‘μιλάει’ χωρίς ανταπόκριση.

Η ενθάρρυνση και η απάντηση σε σχόλια και ερωτήσεις μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε ότι ακούτε ενεργά, γεγονός που θα αυξήσει την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη στο brand.

Παρακολουθώντας το feedback, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε τα σχόλια για να επηρεάσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας.

Μάρκες όπως οι KLUR, Golde και Clare αλληλεπιδρούν ενεργά με την κοινότητά τους, χρησιμοποιώντας διαφορετικές στρατηγικές για την αξιοποίηση των σχολίων στις αναρτήσεις τους.

instagram feed

Οι επιχειρήσεις και οι influencers χρησιμοποιούν το Instagram ως εργαλείο για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, αναγνωρίζοντας τι αγαπά το κοινό και τι δε θα τους έλειπε σν το έχαναν.

Και το καλύτερο; Αυτά τα πολύτιμα σχόλια είναι δωρεάν και άμεσα διαθέσιμα στα χέρια σας! Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βρείτε τον καλύτερο τρόπο να τα χρησιμοποιήσετε για την επιχείρησή σας.

Tip #1: Χρησιμοποιήστε τα Instagram Stories Tools

Question Sticker

Αυτό το αυτοκόλλητο σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε απευθείας ερωτήσεις και να πάρετε το feedback από το κοινό σας.

question sticker instagram

Οι ερωτήσεις μπορούν να αφορούν ένα καινούριο προϊόν που πρόκειται να λανσάρετε ή μπορείτε ακόμα να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να κάνουν εκείνοι τις ερωτήσεις κι εσείς να απαντάτε. Απαντήστε σε κάθε ερώτηση με προσωπικό μήνυμα ή αναρτήστε Q&A ιστορίες.

Poll Sticker

Διενεργώντας μια μίνι δημοσκόπηση στο Instagram συλλέγετε εύκολα και γρήγορα χρήσιμες πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να διακρίνεται τις τάσεις και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας. Τι τους ενδιαφέρει, τι τους ενθουσιάζει ή τι πολύ απλά προτιμούν.

social media instagram

Χρησιμοποιήστε τα αποτελέσματα του poll για μελλοντικές αναρτήσεις. Με ένα απλό πάτημα στην οθόνη του κινητού τους, το κοινό σας κάνει την αγαπημένη του επιλογή μόλις σε λίγα δευτερόλεπτα κι εσείς το γνωρίζετε άμεσα χωρίς να χρειαστεί να κάνετε τίποτα!

TIP: Αποφύγετε τις ερωτήσεις που μπορούν εύκολα να απαντηθούν με ένα Ναι ή με ένα Όχι για την περίπτωση που οι αρνητικές απαντήσεις είναι συντριπτικά περισσότερες από τις θετικές. Αντί να πείτε για παράδειγμα «Σας αρέσει η νέα μας γεύση;», πείτε «Διαλέξτε την αγαπημένη σας γεύση!».

Quiz Sticker