Το Instagram είναι η εφαρμογή που έχει κερδίσει την καρδιά μας και την καθημερινότητα μας. Μιλάμε μόνο για φωτογραφίες (και stories). Αν είσαι fan του Instagram και δεν το έχεις απλώς για να παρακολουθείς τι τρώνε και πού βγαίνουν οι φίλοι σου, θέλεις να αυξήσεις τους followers σου. Η συμβουλή που ίσως ακούς είναι ότι πρέπει να βάζεις πολλά hashtags. Ισχύει αυτό τελικά;

Η business coach, Susan B.Zimmerman διδάσκει στρατηγικές του marketing στο Instagram και σου λέει το εξής. Εφόσον υπάρχουν 1 δισεκατομμύριο ενεργοί χρήστες στην εφαρμογή, είναι δύσκολο να γίνεις ορατή, ακόμα και αν βάζεις πολλά hashtags. Αν βάζεις #ootd (outfit of the day), το πιθανότερο είναι ότι το post σου θα χαθεί μέσα στα 289 εκατομμύρια με το ίδιο hashtag. Επομένως, δεν είναι αυτή η απάντηση αν θέλεις περισσότερους followers. Είναι όμως τα παρακάτω 6 tips.

Να βάζεις την τοποθεσία (location)

Αν είσαι ένας άνθρωπος που ταξιδεύει συχνά ή επισκέπτεται νέα μέρη και μαγαζιά, είναι σημαντικό να βάζεις την τοποθεσία. Όταν κάποιος αναζητήσει το μέρος, βλέπει και το δικό σου post από κάτω. Έτσι υπάρχει κάτι κοινό μεταξύ σας και υπάρχουν πιθανότητες να κάνει ο ένας τον άλλο follow. Προσοχή όμως. Δεν είναι πάντα ασφαλές να βάζεις την ακριβή τοποθεσία σου. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να την βάζεις αφότου έχεις φύγει από το μέρος.

Αλληλεπίδραση με posts χρηστών

«Το μυστικό κρύβεται στον σχολιασμό άλλων posts», σχολιάζει η Zimmerman. Είτε κάνεις κομπλιμέντα είτε κάνεις κάποια διευκρινιστική ερώτηση, δείχνεις ότι είσαι ανοιχτή σε επικοινωνία. Και αυξάνεις τις πιθανότητες για μερικούς νέους followers.

 

Κάνε share ενδιαφέροντα stories

Αν θεωρείς ότι ένα story είναι ενδιαφέρον, μπορείς να κάνεις share κρατώντας τα στοιχεία του προσώπου που το ανέβασε αρχικά στο Instagram. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με τα δικά σου stories. Όλο και κάποιος μπορεί να σου πει «το κλέβω». Θα σου φέρει followers. Δημιούργησε μεγαλύτερο ενδιαφέρον φτιάχνοντας polls ώστε να υπάρχει αλληλεπίδραση.

Συχνά Instagram posts

Μην περιμένεις προκοπή αν ανεβάζεις φωτογραφίες μία φορά τον μήνα. Το Tailwind, ένα οπτικό εργαλείο του marketing, μελέτησε 100.000 προφίλ στο Instagram το 2017. Βρήκε μία θετική συσχέτιση μεταξύ των λογαριασμών που πόσταραν συχνά και του αριθμού των followers που είχαν. Μία καλή συχνότητα υπολογίζεται στις 6 φορές την εβδομάδα.

 

Σχολίασε μέσω του “explore”

Το εικονίδιο του φακού κάτω κάτω σου δίνει τη δυνατότητα να εντοπίσεις δημοφιλή posts στο Instagram. Μπορεί να είναι δύσκολο να εντοπιστούν εκεί τα δικά σου posts, αλλά βοηθά το να αφήνεις σχόλια σε άλλους. Και μοιράζει λίγη ινσταγκραμική αγάπη.

Μεγαλύτερες λεζάντες στο Instagram

Το ξέρουμε ότι κανείς δεν μπαίνει στο Instagram για να διαβάσει σκέφτομαι και γράφω. Αλλά ο ειδικός στο social media marketing, Mark Schaefer, μάς δίνει μία συμβουλή. «Ο μέσος όρος των χαρακτήρων που γράφονται στο Instagram, έχει διπλασιαστεί από το 2016. Γιατί; Επειδή οι influencers ξέρουν ότι οι θαυμαστές θέλουν να μάθουν λεπτομέρειες για αυτό που βλέπουν. Το ίδιο κάνουν και οι εταιρίες πλέον. Δημιουργούν μία συναισθηματική σχέση με το κοινό, λέγοντας μία ιστορία».