H ανάπτυξη μιας λίστας με email αποτελεί σημαντικό μέρος της προσπάθειας που περιλαμβάνει το inbound marketing μιας επιχείρησης. Ακόμα και με όλα τα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας που είναι διαθέσιμα σήμερα, η αξία της ανάπτυξης μιας ποιοτικής λίστας με εγγεγραμμένους συνδρομητές, παραμένει το ίδιο υψηλή. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το Smart Insight State, παραπάνω από το 50% των marketers τοποθετούν το email marketing παραπάνω σε αποδοτικότητα από οποιοδήποτε άλλο κανάλι marketing.

Ανάπτυξη λίστας email: 5 tips για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε συνδρομητές

Ωστόσο, η ανάπτυξη μιας λίστας με email, είναι μόνο η αρχή της διαδικασίας που περιλαμβάνει το inbound marketing. Να θυμίσουμε ότι το inbound marketing περιλαμβάνει:

  1. Προσέλκυση – Δημιουργία αξιόλογου περιεχομένου το οποίο οδηγεί το traffic στο site σας
  2. Μετατροπή – Μετατροπή των επισκεπτών σε επιθυμητό κέρδος
  3. Συσχετισμό – Χτίσιμο μιας σχέσης με το κοινό η οποία θα βοηθήσει το τελευταίο να μετατραπεί ένα κοινό από πελάτες
  4. Ευχαρίστηση – Συνεχίστε να παρέχετε αξιόλογο περιεχόμενο στους πελάτες σας για να τους μετατρέψετε σε fans

To the point, παρακάτω ακολουθούν 5 τεχνικές που μπορούν να αυξήσουν την απόδοση στο email marketing:

Διατηρείστε τη φόρμα εγγραφής απλή στην εύρεση και τη συμπλήρωσή της

Είναι απορίας άξιον το γεγονός πως υπάρχουν ακόμα site με φόρμες εγγραφής που είναι πραγματικά δύσκολο να βρεις. Ακόμα και ένας επισκέπτης που θέλει να γίνει συνδρομητής, πρέπει να μπορεί να το κάνει με εύκολο και γρήγορο τρόπο. Σιγουρευτείτε πως η φόρμα εγγραφής σας βρίσκεται δημοσιευμένη σε αρκετά εμφανές σημείο του site σας όπως:

  • Η κορυφή του sidebar
  • μπάρα πλοήγησης
  • Το footer
  • Ένα pop-up ή feature box
  • Σε ξεχωριστή μπάρα στο επάνω μέρος της σελίδας
  • Στο τέλος κάποιου blog post

Αφού αποφασίσετε το σημείο που θα τοποθετηθεί η φόρμα, μένει να την σχεδιάσετε ώστε να είναι εύκολη στην συμπλήρωσή της. Το πιο σημαντικό εκ των ζητούμενων δεδομένων είναι το ίδιο το email. Στην περίπτωση που θέλετε να δώσετε έναν πιο προσωπικό χαρακτήρα, ζητήστε το email και το μικρό όνομα από τους δυνητικούς συνδρομητές σας. Κρατήστε στο μυαλό σας, πως καλό είναι να μην ζητήσετε τίποτα παραπάνω από αυτά που πραγματικά χρειάζεστε. Το «Less is more» αποτελεί την καλύτερη τακτική στο χτίσιμο μιας λίστας με email.

Χρησιμοποιήστε ένα διαδραστικό call-to-action και μια ελκυστική «ανταμοιβή εγγραφής»

Μπορεί το blog σας να έιναι γεμάτο με το καλύτερο περιεχόμενο , αλλά ακόμα και έτσι, οι επισκέπτες δεν πρόκειται να εγγραφούν στη λίστα σας χωρίς να τους το ζητήσετε. Δώστε τους έναν καλό λόγο για να το κάνουν αυτό. Προτείνουμε ένα διαδραστικό call-to-action όπως η παρακολούθηση ενός demo video, η λήψη ενός χρήσιμου εργαλείου ή η συμμετοχή σε ένα challenge.

Έπειτα, συνδυάστε ένα από τα παραπάνω CTA’s με μια ελκυστική ανταμοιβή την οποία θα προσφέρετε σε κάθε επισκέπτη που συμπληρώνει τη φόρμα εγγραφής σας. Μια τέτοια ανταμοιβή μπορεί να περιλαμβάνει ένα εκπτωτικό κουπόνι, ένα δωρεάν προϊόν ή η συμμετοχή σε κάποιο διαγωνισμό.

Η ανάπτυξη ενός καλού συνδυασμού των δύο παραπάνω, είναι δυνατό να ενθαρρύνουν κατά ένα μεγάλο ποσοστό τους επισκέπτες, προκειμένου να σας δώσουν το δικαίωμα να τους στέλνετε περισσότερο από το χρήσιμο περιεχόμενό σας.

Δημιουργήστε ένα Landing Page

Εάν ήδη τρέχετε μια καμπάνια μάρκετινγκ με σκ