Η δημιουργία σελίδας στο Facebook είναι ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα για την στρατηγική σας στα social media, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή την κατηγορία της επιχείρησής σας.

Με περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια άτομα που είναι τώρα ενεργά στο Facebook, υπάρχει μια τεράστια, αφοσιωμένη ομάδα κοινού έτοιμη να αξιοποιηθεί.

Βήμα 1: Δημιουργήστε την επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook

Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε μια σελίδα Facebook για την επιχείρησή σας; Μπορεί να γίνει με 6 απλά βήματα!

Αρχικά, μεταβείτε στον ιστότοπο Σελίδες Facebook για να ξεκινήσετε. Κάντε κλικ στην επιλογή ‘Δημιουργία σελίδας’ στην αρχική οθόνη:

create facebook page

Στη συνέχεια, πρέπει να επιλέξετε το όνομα της σελίδας σας!

Μην ανησυχείτε, μπορείτε πάντα να το αλλάξετε σε μελλοντική ημερομηνία, αν θέλετε, αλλά θα πρέπει να προσπαθήσετε να διατηρήσετε τη συνέπεια στις κοινωνικές πλατφόρμες σας.

Για παράδειγμα, εάν το όνομα της επιχείρησής σας είναι Clarke Interiors, ίσως θελήσετε να έχετε το Clarke Interiors ως τη σελίδα σας στο Facebook και το Instagram σας ως @clarkeinteriors αν είναι διαθέσιμα.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Εάν το όνομα της σελίδας Facebook που έχετε επιλέξει δεν είναι διαθέσιμο, ίσως να χρησιμοποιήσετε μια σχετική εναλλακτική λύση, όπως Clarke Interiors Community.

Θα πρέπει επίσης να επιλέξετε μια κατηγορία για τη σελίδα σας. Όταν αρχίζετε να πληκτρολογείτε θα σας δοθεί μια λίστα επιλογών για να επιλέξετε.

 

Brand

Επιλέξτε την κατηγορία που περιγράφει την επιχείρησή σας με μεγαλύτερη ακρίβεια. Αυτό μπορεί επίσης να αλλάξει σε μεταγενέστερο στάδιο και να προσθέσετε περισσότερες από μία κατηγορίες σε περίπτωση που η επιχείρησή σας αλλάξει κατεύθυνση.

Βήμα 2: Επιλέξτε την εικόνα προφίλ για την σελίδα σας στο Facebook

Στη συνέχεια, επιλέξτε την εικόνα του προφίλ σας!

Είναι σημαντικό να προσθέσετε μια εικόνα που μιλάει περισσότερο για την επωνυμία σας: για παράδειγμα το λογότυπό σας, σε αντίθεση με μια φωτογραφία της υπηρεσίας, του καταστήματος ή της ομάδας σας.

Να θυμάστε ότι η φωτογραφία του προφίλ σας είναι συχνά το πρώτο πράγμα που θα δει ένας νέος επισκέπτης στο Facebook για το προφίλ σας, επομένως είναι σημαντικό να δώσετε μια καλή πρώτη εντύπωση.

giveit facebook

Η εικόνα προφίλ σας πρέπει να πληροί τις ελάχιστες απαιτήσεις διαστάσεων 360 x 360 pixel. Η εικόνα θα περικοπεί σε κύκλο από το Facebook, οπότε βεβαιωθείτε ότι η εικόνα σας είναι στο κέντρο και δεν υπάρχουν λεπτομέρειες στις γωνίες που θα αποκοπούν.
Μόλις επιλέξετε την τέλεια φωτογραφία, κάντε κλικ στο προσθήκη εικόνας προφίλ για να επιλέξετε μια φωτογραφία από τον υπολογιστή σας.

 

image

Βήμα # 3: Επιλέξτε τη φωτογραφία εξωφύλλου για την σελίδα σας στο Facebook

Τώρα ήρθε η ώρα να προσθέσετε τη φωτογραφία εξωφύλλου σας!

Εάν δεν έχετε φωτογραφία εξωφύλλου στο χέρι, μην ανησυχείτε! Μπορείτε να παραλείψετε αυτήν την ενότητα και να επιστρέψετε σε αυτήν αργότερα.

Ωστόσο, η επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ελκυστική, οπότε είναι καλύτερο να έχετε μια εικόνα ευθυγραμμισμένη και έτοιμη για κοινή χρήση.

Η φωτογραφία εξωφύλλου είναι η μεγαλύτερη φωτογραφία στο επάνω μέρος του προφίλ σας.

Όπως και η εικόνα προφίλ, η φωτογραφία εξωφύλλου είναι δημόσια, πράγμα που σημαίνει ότι όποιος επισκέπτεται το προφίλ σας θα μπορεί να το δει.

Ορισμένες μάρκες επιθυμούν να χρησιμοποιούν μια διαφορετική έκδοση του λογότυπού τους, μια εικόνα της τοποθεσίας τους, το κατάστημα ή ακόμα και την ομάδα τους. Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα Facebook του Benefit Cosmetics – χρησιμοποιούν το χώρο της εικόνας εξωφύλλου για να προωθήσουν την τελευταία κυκλοφορία προϊόντων ή ειδικές προσφορές: