Η δημιουργία σελίδας στο Facebook είναι ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα για την στρατηγική σας στα social media, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή την κατηγορία της επιχείρησής σας.

Με περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια άτομα που είναι τώρα ενεργά στο Facebook, υπάρχει μια τεράστια, αφοσιωμένη ομάδα κοινού έτοιμη να αξιοποιηθεί.

Βήμα 1: Δημιουργήστε την επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook

Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε μια σελίδα Facebook για την επιχείρησή σας; Μπορεί να γίνει με 6 απλά βήματα!

Αρχικά, μεταβείτε στον ιστότοπο Σελίδες Facebook για να ξεκινήσετε. Κάντε κλικ στην επιλογή ‘Δημιουργία σελίδας’ στην αρχική οθόνη:

create facebook page

Στη συνέχεια, πρέπει να επιλέξετε το όνομα της σελίδας σας!

Μην ανησυχείτε, μπορείτε πάντα να το αλλάξετε σε μελλοντική ημερομηνία, αν θέλετε, αλλά θα πρέπει να προσπαθήσετε να διατηρήσετε τη συνέπεια στις κοινωνικές πλατφόρμες σας.

Για παράδειγμα, εάν το όνομα της επιχείρησής σας είναι Clarke Interiors, ίσως θελήσετε να έχετε το Clarke Interiors ως τη σελίδα σας στο Facebook και το Instagram σας ως @clarkeinteriors αν είναι διαθέσιμα.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Εάν το όνομα της σελίδας Facebook που έχετε επιλέξει δεν είναι διαθέσιμο, ίσως να χρησιμοποιήσετε μια σχετική εναλλακτική λύση, όπως Clarke Interiors Community.

Θα πρέπει επίσης να επιλέξετε μια κατηγορία για τη σελίδα σας. Όταν αρχίζετε να πληκτρολογείτε θα σας δοθεί μια λίστα επιλογών για να επιλέξετε.

 

Brand

Επιλέξτε την κατηγορία που περιγράφει την επιχείρησή σας με μεγαλύτερη ακρίβεια. Αυτό μπορεί επίσης να αλλάξει σε μεταγενέστερο στάδιο και να προσθέσετε περισσότερες από μία κατηγορίες σε περίπτωση που η επιχείρησή σας αλλάξει κατεύθυνση.

Βήμα 2: Επιλέξτε την εικόνα προφίλ για την σελίδα σας στο Facebook

Στη συνέχεια, επιλέξτε την εικόνα του προφίλ σας!

Είναι σημαντικό να προσθέσετε μια εικόνα που μιλάει περισσότερο για την επωνυμία σας: για παράδειγμα το λογότυπό σας, σε αντίθεση με μια φωτογραφία της υπηρεσίας, του καταστήματος ή της ομάδας σας.

Να θυμάστε ότι η φωτογραφία του προφίλ σας είναι συχνά το πρώτο πράγμα που θα δει ένας νέος επισκέπτης στο Facebook για το προφίλ σας, επομένως είναι σημαντικό να δώσετε μια καλή πρώτη εντύπωση.

giveit facebook

Η εικόνα προφίλ σας πρέπει να πληροί τις ελάχιστες απαιτήσεις διαστάσεων 360 x 360 pixel. Η εικόνα θα περικοπεί σε κύκλο από το Facebook, οπότε βεβαιωθείτε ότι η εικόνα σας είναι στο κέντρο και δεν υπάρχουν λεπτομέρειες στις γωνίες που θα αποκοπούν.
Μόλις επιλέξετε την τέλεια φωτογραφία, κάντε κλικ στο προσθήκη εικόνας προφίλ για να επιλέξετε μια φωτογραφία από τον υπολογιστή σας.

 

image

Βήμα # 3: Επιλέξτε τη φωτογραφία εξωφύλλου για την σελίδα σας στο Facebook

Τώρα ήρθε η ώρα να προσθέσετε τη φωτογραφία εξωφύλλου σας!

Εάν δεν έχετε φωτογραφία εξωφύλλου στο χέρι, μην ανησυχείτε! Μπορείτε να παραλείψετε αυτήν την ενότητα και να επιστρέψετε σε αυτήν αργότερα.

Ωστόσο, η επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ελκυστική, οπότε είναι καλύτερο να έχετε μια εικόνα ευθυγραμμισμένη και έτοιμη για κοινή χρήση.

Η φωτογραφία εξωφύλλου είναι η μεγαλύτερη φωτογραφία στο επάνω μέρος του προφίλ σας.

Όπως και η εικόνα προφίλ, η φωτογραφία εξωφύλλου είναι δημόσια, πράγμα που σημαίνει ότι όποιος επισκέπτεται το προφίλ σας θα μπορεί να το δει.

Ορισμένες μάρκες επιθυμούν να χρησιμοποιούν μια διαφορετική έκδοση του λογότυπού τους, μια εικόνα της τοποθεσίας τους, το κατάστημα ή ακόμα και την ομάδα τους. Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα Facebook του Benefit Cosmetics – χρησιμοποιούν το χώρο της εικόνας εξωφύλλου για να προωθήσουν την τελευταία κυκλοφορία προϊόντων ή ειδικές προσφορές:

facebook

Όσον αφορά τις διαστάσεις, η εικόνα εξωφύλλου σας θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 820 x 312 pixel για προσθήκη

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Προσπαθήστε να βελτιστοποιήσετε την εικόνα σας για προβολές από κινητό! Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα σας είναι τουλάχιστον 828 x 465 pixels και προσέξτε τυχόν λεπτομέρειες στην επάνω και κάτω ενότητα που θα μπορούσαν να αποκοπούν.

Ψάχνετε έναν εύκολο τρόπο για να δημιουργήσετε μια εικόνα εξωφύλλου μιας επιχειρηματικής σελίδας στο Facebook; Δείτε τα προκατασκευασμένα πρότυπα της Canva!

Μπορείτε να ανεβάσετε οποιαδήποτε εικόνα θέλετε και να προσθέσετε κείμενο από εκατοντάδες ζευγάρια γραμματοσειρών.

canvas 124

Όταν η εικόνα εξωφύλλου είναι έτοιμη, κάντε κλικ στην επιλογή ‘Προσθήκη φωτογραφίας εξωφύλλου’ για να επιλέξετε μια εικόνα από την επιφάνεια εργασίας.

 

Βήμα # 4: Δημιουργία του ονόματος χρήστη της σελίδας σας

Ήρθε η ώρα να εξερευνήσετε τη σελίδα σας και να δείτε μερικές από τις εκπληκτικές δυνατότητες που μπορούν να σας βοηθήσουν να προωθήσετε την επωνυμία και την επιχείρησή σας.

Όταν ρυθμίσετε για πρώτη φορά το προφίλ σας, η επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook θα ξεκινήσει στην οθόνη σας όπως παρακάτω:

social media

Ρίξε μια ματιά τριγύρω!

Σε αυτό το στάδιο, η Σελίδα σας έχει πλέον δημοσιευτεί και οι πελάτες σας θα μπορούν να σας βρουν (wahoo!), Αλλά θα χρειαστεί να προσθέσετε λίγο περισσότερες πληροφορίες για να αρχίσετε να αξιοποιείτε στο έπακρο τη σελίδα σας.

Αναζητήστε το κουμπί ‘Ρυθμίσεις Σελίδας’ στην αριστερή πλευρά της σελίδας σας.

face123

Η ενότητα ‘Ρυθμίσεις Σελίδας’ θα ανοίξει και στην ενότητα ‘Πληροφορίες Σελίδες’ θα βρείτε το ‘Όνομα χρήστη’.

Η ολοκλήρωση αυτού του βήματος θα βοηθήσει τους χρήστες να βρουν την επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook στην αναζήτηση και να ζητήσετε από τους πελάτες σας να σας ακολουθήσουν στο διαδίκτυο.

Βήμα # 5: Σύνταξη της περιγραφής για τη σελίδα της επιχείρησής σας

Είναι μια κοινή παρανόηση ότι η ενότητα “Περιγραφή” δεν είναι σημαντική – αλλά σίγουρα αυτό δεν ισχύει!
Αντιθέτως, είναι μια ευκαιρία να αναδείξετε πραγματικά την επωνυμία σας και να ξεχωρίσετε στο πλήθος. Ρίξτε μια ματιά στον τρόπο με τον οποίο τα Remedy Drinks χρησιμοποιούν την επωνυμία τους για να παρουσιαστούν ως άνθρωποι, ώστε να μπορείτε πραγματικά να αγοράσετε αυτό που κάνουν.

 

 

Βήμα # 6: Επεξεργασία των πληροφοριών της σελίδας σας

Ήρθε η ώρα να προσθέσετε τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας στη σελίδα σας στο Facebook.

Στις “Πληροφορίες Σελίδες” ξεκινήστε προσθέτοντας μια γενική περιγραφή του τι σας ενδιαφέρει! Σύντομη αλλά και ενημερωτική!

social media growth

Εάν η επιχείρησή σας διαθέτει περισσότερες από μία κατηγορίες θέσεων, μπορείτε να τις προσθέσετε. Ξεκινήστε να πληκτρολογείτε στο πλαίσιο για να έχετε επιλογές για να διαλέξετε.

Στη συνέχεια, τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας σας.

Από τον αριθμό επικοινωνίας και το email σας, μέχρι τη φυσική διεύθυνση του καταστήματός σας, θέλετε να μπορείτε να το μοιραστείτε με τους followers σας.

Μην ξεχνάτε – οι followers σας μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν μαζί σας στο Facebook Messenger!

 

Και αυτό είναι – είστε έτοιμοι να μοιραστείτε την επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook με τους followers σας!

Με μια σελίδα στο Facebook που ξεχωρίζει στο πλήθος, σύντομα θα μπορείτε να ενσωματώσετε περισσότερο περιεχόμενο στη στρατηγική σας.