Είναι έτοιμα τα Reels να αλλάξουν τα δεδομένα στο Facebook;
Βίντεο σύντομης μορφής; Μην λέτε περισσότερα – το Facebook έδωσε το πράσινο φως στους Reels στην πλατφόρμα!
Οι λάτρεις των Reels χαίρονται! Δεν είναι πλέον απλώς ένα εργαλείο αποκλειστικά για το Instagram, οι Reels έχουν φτάσει στη σκηνή του Facebook.
Η πλατφόρμα διπλασιάζει το περιεχόμενο βίντεο σύντομης μορφής και για καλό λόγο – η αυξανόμενη δημοτικότητα του περιεχομένου βίντεο σύντομης μορφής απλά δεν μπορεί να συγκριθεί.
Εξετάζουμε πώς μπορείτε να κάνετε το Facebook Reels το εισιτήριό σας για την επιτυχία, παρακάτω!
Πώς να μοιραστείτε τα Reels του Instagram στο Facebook
Για να αρχίσετε να εκμεταλλεύεστε όλα τα προνόμια που παρέχει η λειτουργία βίντεο σύντομης μορφής (πρόσθεσε αφοσίωση, προσέγγιση χρηστών και επισκεψιμότητα), μπορείτε να μοιραστείτε τα Reels του Facebook με έναν από τους δύο τρόπους:
1. Δημιουργήστε Facebook Reels απευθείας στην εφαρμογή
Για να δημιουργήσετε το πρώτο σας Reel στο Facebook, κατευθυνθείτε στο εικονίδιο της κάμερας από την ενότητα “Ιστορίες και σύντομο βίντεο” στην αρχική του Facebook
Από εκεί –όπως στο Instagram και στο TikTok– μπορείτε να εγγράψετε κλιπ, να ανεβάσετε βίντεο από το ρολό της κάμερας σας ή να ενσωματώσετε και τα δύο!
Στη συνέχεια, παίξτε με μια σειρά από εργαλεία επεξεργασίας, όπως φίλτρα AR, ήχους και πολλά άλλα.
Μόλις είστε ευχαριστημένοι με το τελικό αποτέλεσμα, πατήστε “Κοινή χρήση” και voila, το Reel σας είναι έτοιμο!
2. Μοιραστείτε τα Reels του Instagram στο Facebook
Για να μοιραστείτε ένα έτοιμο Instagram Reel στο Facebook, ανοίξτε το Instagram και πατήστε την καρτέλα “Προφίλ” στην κάτω δεξιά γωνία.
Πατήστε την καρτέλα “Μενού” στην πάνω δεξιά γωνία.
Πατήστε «Ρυθμίσεις» και κάντε κλικ στο «Απόρρητο» και, στη συνέχεια, μεταβείτε στο «Reels».
Από εκεί, ενεργοποιήστε την επιλογή “Προτείνετε στο Facebook”.
Εάν προτιμάτε να μοιράζεστε μόνο επιλεγμένα Reels από το Instagram, φροντίστε να διατηρήσετε απενεργοποιημένη την λειτουργία “Προτείνετε στο Facebook”. Θα εξακολουθείτε να έχετε την επιλογή “Προτείνετε στο Facebook” όταν πηγαίνετε να μοιραστείτε κάθε Reel.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η επιλογή “Προτείνετε στο Facebook” θα είναι διαθέσιμη μόνο σε χρήστες που έχουν δημόσιο λογαριασμό στο Instagram
3 Οφέλη από τη χρήση των Reels του Facebook
Το Facebook Reels θα δημιουργήσει ακόμη περισσότερους δρόμους για δημιουργούς και brands για να προσεγγίσουν νέο κοινό, να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και να δημιουργήσουν μια κοινότητα.
Και ακόμα καλύτερα – θα διευκολύνει την αξιοποίηση της δημιουργικής σας πλευράς επίσης.
Ακολουθούν τρία πλεονεκτήματα από την υιοθέτηση της δυνατότητας:
#1. Συνδεθείτε με νέο κοινό σας
Όπως και στο Instagram, τα Reels θα εμφανίζονται στην κορυφή του News Feed σας.
Ωστόσο, σε αντίθεση με το Instagram, η κοινή χρήση Reels στο Facebook θα εμφανίζεται επίσης στο News Feed ενός χρήστη – είτε ακολουθεί είτε όχι τον λογαριασμό σας.
Αυτό προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για το περιεχόμενό σας να ανακαλυφθεί – χαράσσοντας μια εντελώς νέα λωρίδα για την οικοδόμηση κοινότητας. Επιπλέον, περισσότερη προσέγγιση χρηστών ισοδυναμεί με περισσότερα πιθανά μάτια που επιστρέφουν στη σελίδα σας!
#2. Κερδίστε χρήματα μέσω των Reels
Το Facebook δεν δίνει κίνητρα στους δημιουργούς να χρησιμοποιήσουν μια έξυπνη, νέα δυνατότητα.
Στην πραγματικότητα, ως μέρος της δέσμευσής τους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων να επενδύσουν σε δημιουργούς, η πλατφόρμα ξεκίνησε ένα πρόγραμμα μπόνους Reels Play.
Το πρόγραμμα θα ανταμείψει χρηματικά τους μεγαλύτερους “κινητήρες” του Facebook με βάση την απόδοση των Reels τους.
Και το καλύτερο μέρος; Το Facebook υποσχέθηκε να μην περικόψει τα κέρδη των δημιουργών μέχρι το 2023 – λαμβάνοντας υπόψη την επιρροή της οικονομίας των δημιουργών στην πλατφόρμα!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το πρόγραμμα μπόνους Reels Play είναι προς το παρόν ανοιχτό μόνο σε δημιουργούς στις ΗΠΑ, αλλά θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως.
#3. Δείξτε την προσωπικότητα του Brand σας
Τα Facebook Reels σάς δίνουν την ευκαιρία να δείξετε την παιχνιδιάρικη πλευρά του Brand σας. Τα σύντομα διασκεδαστικά κλιπ είναι το κλειδί για την αύξηση των κλικ – οπότε αφήστε τη δημιουργικότητά σας να λάμψει! Είτε δημιουργείτε διασκεδαστικές προσφορές, μοιράζεστε περιεχόμενο πίσω από τα παρασκήνια είτε εμφανίζεται στην οθόνη με εφέ AR, οι ευκαιρίες είναι ατελείωτες.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το επίπεδο έκθεσης που προσφέρει το περιεχόμενο βίντεο σύντομης μορφής.
Εάν το Facebook Reels δεν αποτελεί μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ που έχετε, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε – η επιτυχία του viral δεν περιμένει κανέναν.
Εικόνες: later.com