Το TikTok έχει γεμίσει με ψυχαγωγικό περιεχόμενο και εμείς το λατρεύουμε! Αλλά πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τη viral πλέον εφαρμογή ανεβάζοντας βίντεο που οι χρήστες θα θέλουν να βλέπουν ξανά και ξανά;

Η Kelsey Docherty, σύμβουλος μάρκετινγκ – λάτρης του  TikTok και επαγγελματίας social media manager  μοιράζεται  τις πληροφορίες της σχετικά με τις τελευταίες διασκεδαστικές και για όλα τα γούστα τάσεις, που βλέπουμε στην εφαρμογή αυτήν την εβδομάδα.

Παρακολουθώντας τη δημοφιλή σειρά της Kelsey,  “TikTok Thursdays”  στο Instagram, θα δούμε τι είδους περιεχόμενο κάνει τους ανθρώπους να χαμογελούν και κατά πόσο είναι εύκολο για την επιχείρησή  σας να το καταφέρει.

Επισκόπηση των TikTok Trends της Εβδομάδας

Η τάση στο TikTok είναι να αντικατοπτρίζει τα τρέχοντα γεγονότα, κοινωνικά κινήματα και γενικότερα το τι συμβαίνει στον κόσμο. Ευτυχώς, το εκπαιδευτικό περιεχόμενο εξακολουθεί να είναι δημοφιλές στην εφαρμογή, κάτι που θέλουμε να βλέπουμε στο TikTok!

Ωστόσο, μια νέα τάση που έχουμε εντοπίσει στη ροή μας είναι η αύξηση του διασκεδαστικού περιεχομένου. Βασισμένα σε απλές, καθημερινές απολαύσεις, έχουμε δει δημοφιλή hashtags όπως #YogaFlow, #RollerSkating, #PlantLover και #SelfCareRoutine.

https://www.tiktok.com/@the_good_guy91/video/6832076626558225669?referer_url=https%3A%2F%2Flater.com%2Fblog%2Ftiktok-thursday-june-25%2F&referer_video_id=6832076626558225669

Είναι η κατάλληλη περίοδος για να παρουσιάσετε μια πιο προσωπική ή behind-the-scenes εικόνα της επιχείρησής σας. Σκεφτείτε ένα βίντεο που θα δείχνει πώς οι υπάλληλοί σας πέρασαν το χρόνο τους κατά τη διάρκεια του lockdown ή  ένα μάθημα group-yoga για να ‘δεθεί’ η ομάδα. Έχετε έναν τετράποδο και αφράτο φίλο; Τώρα είναι η ώρα να τον παρουσιάσετε στο κοινό του TikTok.

 

Το καλό όμως με αυτήν την τάση είναι ότι δεν υπάρχουν κανόνες. Εάν νιώθετε καλά να δημιουργήσετε ένα βίντεο και να το μοιραστείτε, τότε πιθανότατα το κοινό σας θα συμφωνήσει!

TikTok Trend της Εβδομάδας

Υπάρχει κάτι που πρέπει να πούμε για το ‘ικανοποιητικά καλό’ περιεχόμενο του TikTok. Την περασμένη εβδομάδα, είδαμε ένα βίντεο ενός άντρα που έριχνε έναν τεράστιο βράχο σε έναν σωρό λάσπης. Έχει πάνω από ένα εκατομμύριο likes. Ήταν ένα από τα πιο ενοχλητικά βίντεο που εμφανίστηκαν στη σελίδα μας; Ναί. Ξέρουμε γιατί συγκέντρωσε τόσο μεγάλη προσοχή; Επίσης ναι. Επειδή αυτό το ‘ικανοποιητικά καλό’ περιεχόμενο  είναι διασκεδαστικό να το βλέπουμε. Γι ‘αυτό η κοινή γλίτσα (slime) ήταν τάση στο YouTube και στο Instagram για τόσο καιρό! Ας ρίξουμε μια ματιά στο @stickyaustralia. Είναι ένα κατάστημα ειδών ζαχαρωτών με έδρα το Σίδνεϊ της Αυστραλίας. Τα βίντεo τους είναι απλά κλιπ από αυτά που περιγράφουν πως κάνουν σκληρή την καραμέλα και δεν μπορούμε να σταματήσουμε να τα παρακολουθούμε!

https://www.tiktok.com/@stickyaustralia/video/6840181630867377413?referer_url=https%3A%2F%2Flater.com%2Fblog%2Ftiktok-thursday-june-25%2F&referer_video_id=6840181630867377413

Για την επόμενη ανάρτησή σας στο TikTok, προσπαθήστε να δείτε πώς θα μπορούσατε να ενσωματώσετε κάποιου είδους ικανοποιητικό περιεχόμενο , π.χ. ένα  όμορφο χειρόγραφο, μια τέλεια απόσταξη καφέ, ακόμη και λαχανικά που κόβονται άψογα ,  όλα αυτά και πολλά άλλα θα εμφανιστούν στη σελίδα ‘Για εσάς’. Εάν έχετε κολλήσει στα γραφικά, σκεφτείτε τρόπους για να συμπεριλάβετε και ήχο στο βίντεο σας (ASMR κανένας !?).

@hypebeast

hypebeast: Start your week with a zen garden raking by IG – yukikawae. #zengarden #zen #tiktokrestarea #art #fyp #foryou #japan #tranquil #relax

♬ original sound – hypebeast

Τώρα ώρα να πιάσετε δουλειά! Σχεδιάστε το  περιεχόμενο σας και ανακαλύψτε νέους τρόπους για να συνδεθείτε με το κοινό σας στο TikTok δημιουργώντας ένα υπέροχο περιεχόμενο στο επόμενο βίντεo σας. Είναι πιο εύκολο από ό,τι νομίζετε!