Οδηγός για διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων
Αν θέλετε να προσεγγίσετε νέο κοινό, η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος για την επίτευξη του στόχου σας!
Με τη σωστή στρατηγική διαφήμισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να κερδίσετε ακολούθους, να λάβετε κλικ σε ιστότοπους και να αυξήσετε τις πωλήσεις για την επωνυμία ή την επιχείρησή σας.
Στον γρήγορο οδηγό μας για τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξετάζουμε τους διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και πώς να ορίσετε σαφείς στόχους και συμβουλές για τη δημιουργία περιεχομένου που μετατρέπεται με το κοινό-στόχο σας!
Κατανόηση διαφορετικών τύπων διαφήμισης κοινωνικών μέσων
Το να ξέρεις πώς να ξοδεύεις χρήματα για διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι καταπληκτικό – ειδικά όταν μόλις ξεκινάς.
Κάθε πλατφόρμα έχει το δικό της σύνολο επιλογών διαφήμισης – καθεμία με το δικό της μοναδικό σύνολο πλεονεκτημάτων, κανόνων και δυνατοτήτων στόχευσης κοινού.
Για παράδειγμα, εάν είστε επωνυμία ηλεκτρονικού εμπορίου που στοχεύει χιλιάδες γυναίκες στις ΗΠΑ, ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε προωθημένες καρφίτσες στο Pinterest.
Ή εάν είστε μια υπηρεσία παράδοσης φαγητού που επιθυμεί να στοχεύσει τοπικούς πελάτες, ίσως θελήσετε να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις Instagram ή Facebook.
Όποιος κι αν είναι ο στόχος σας, υπάρχει μια πλατφόρμα διαφημίσεων που θα λειτουργεί για την επωνυμία σας. Ας ξεκινήσουμε με τον οδηγό βήμα προς βήμα παρακάτω.
Διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων Βήμα #1: Επιλέξτε τον στόχο της καμπάνιας σας
Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία της διαφημιστικής σας καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – ανεξάρτητα από την πλατφόρμα – είναι να εστιάσετε σε αυτό που θέλετε να προωθήσετε και γιατί. Οι πωλήσεις της καμπάνιας σας καθοδηγούνται; Ή μήπως θέλετε να ενισχύσετε την έκθεση της επωνυμίας σας; Σε αυτήν την περίπτωση, ο στόχος σας θα ήταν να αυξήσετε τις εμφανίσεις ή τους ακόλουθους.
Στο Facebook και το Instagram, οι στόχοι της καμπάνιας περιλαμβάνουν:
-Αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας
-Εμφάνιση της επιχείρησης σε περισσότερους χρήστες
-Μεγαλύτερη κίνηση (για κλικ στον ιστότοπό σας ή στο κατάστημα εφαρμογών )
-Εγκαταστάσεις εφαρμογής
-Απήχηση
-Προβολές βίντεο
-Μετατροπές (like,πωλήσεις)
Ο καθορισμός των στόχων σας πριν ξεκινήσετε είναι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε την καμπάνια σας σε καλό δρόμο και θα σας βοηθήσει να λάβετε τις καλύτερες αποφάσεις για την επιχείρησή σας καθώς ολοκληρώνετε τη διαδικασία.
Διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων Βήμα #2: Επιλέξτε τις καλύτερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για την καμπάνια σας
Μόλις καταλάβετε και επιλέξετε τον στόχο της καμπάνιας σας, έρχεται η ώρα να αποφασίσετε ποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είναι η καλύτερη για τη διαφημιστική σας καμπάνια. Ακολουθεί μια γρήγορη επισκόπηση του τρόπου λειτουργίας της διαφήμισης σε κάθε πλατφόρμα και τι πρέπει να προσέξετε.
Διαφήμιση στο Instagram
Με πάνω από 200 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, το Instagram είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε τη διαφήμιση. Υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα οι πελάτες-στόχοι σας να βρίσκονται ήδη εκεί κάπου!
Το σπουδαίο πράγμα με τις διαφημίσεις Instagram είναι ότι δεν χρειάζεται να ξοδέψετε πολλά για να είστε επιτυχημένοι! Όλα έχουν να κάνουν με το σχεδιασμό και τη δημιουργικότητα με τα μηνύματα, το σχεδιασμό και την τοποθέτησή σας.
Ακολουθούν οι διαφορετικοί τύποι διαφημίσεων που διατίθενται στο Instagram:
Διαφημίσεις φωτογραφιών και βίντεο στο Instagram
Εάν μόλις ξεκινήσετε με τη διαφήμιση στο Instagram, η επιλογή της διαφήμισης με φωτογραφία ή βίντεο είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε. Μοιάζουν με κανονικές αναρτήσεις στο Instagram – ρέουν κατευθείαν στη ροή του κοινού-στόχου σας, εκτός εάν λένε ‘Sponsored’ στο πεδίο τοποθεσίας.
Όταν δημιουργείτε μια διαφήμιση Instagram οποιουδήποτε τύπου, μπορείτε να στοχεύσετε συγκεκριμένα είδη κοινού για να βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας προβάλλεται στα σωστά άτομα. Μπορείτε να στοχεύσετε είδη κοινού με βάση την τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα, τη συμπεριφορά και πολλά άλλα.
Συχνά, οι πιο επιτυχημένες διαφημίσεις φωτογραφιών και βίντεο Instagram είναι “πιασάρικες” με ένα σαφές και άμεσο μήνυμα.
Μπορείτε να δείτε παρακάτω πώς η μάρκα ενδυμάτων Everlane, χρησιμοποιεί καθαρό σχεδιασμό και μια σαφή παρότρυνση για δράση για να προσελκύσει το κοινό τους.
Ενώ η καναδική εταιρεία, η Knixwear χρησιμοποιεί ένα βίντεο ‘Shop Now’ που προσελκύει την προσοχή για να πουλήσει τα πιο πρόσφατα προϊόντα του.
Διαφημίσεις καρουσέλ Instagram
Εάν θέλετε να προβάλλετε πολλά προϊόντα ταυτόχρονα, οι διαφημίσεις Carousel Instagram θα μπορούσαν να είναι μια εξαιρετική επιλογή για εσάς.
Ομοίως, θα μπορούσατε επίσης να παρουσιάσετε ένα προϊόν με πολλές διαφορετικές φωτογραφίες για μια πιο πλούσια εμπειρία.
Μπορείτε να μοιραστείτε έως και 10 φωτογραφίες σε μια διαφήμιση Carousel Instagram. Όπως ακριβώς και με τις διαφημίσεις φωτογραφιών και βίντεο, μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένα είδη κοινού.
Αν δεν είστε σίγουροι πώς να δημιουργήσετε υπέροχες ιστορίες Instagram, υπάρχουν πολλοί εξαιρετικοί πόροι για χρήση. Για παράδειγμα, τα Canva και Over έχουν και γρήγορα και εύκολα πρότυπα ιστοριών Instagram που μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε για την καμπάνια σας.
Δεδομένου ότι οι ιστορίες Instagram έχουν μικρό μήκος, είναι σημαντικό να τραβήξετε γρήγορα την προσοχή. Σκεφτείτε, τι μπορείτε να πείτε ή να δείξετε αμέσως που θα κάνει το κοινό να σταματήσει την κύλιση;
Και, εάν έχετε περισσότερους από 10 χιλιάδες ακόλουθους, βεβαιωθείτε ότι το call to action ( CTA ) σας είναι σαφές και άμεσο – οδηγώντας το κοινό σας να μετακινηθεί προς τα πάνω.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Χρησιμοποιήστε εφαρμογές κινουμένων σχεδίων όπως το Mojo για ένα επιπλέον στοιχείο που προσελκύει την προσοχή.
Διαφημίσεις περιεχομένου με επωνυμία
Εάν εργάζεστε ήδη με δημιουργούς ή σε καμπάνιες επί πληρωμή, μπορείτε να μετατρέψετε τις αναρτήσεις τους σε διαφημίσεις χρησιμοποιώντας τα εργαλεία επωνυμίας του Instagram.
Τα εργαλεία περιεχομένου επωνυμίας του Instagram είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επισημάνετε με σαφήνεια τις πληρωμένες συνεργασίες σας και σας παρέχουν επίσης πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου του συνεργάτη σας.
Εάν η ανάρτηση ενός συνεργάτη λειτουργεί καλά οργανικά, αυτό θα μπορούσε να είναι μια μεγάλη επενδυτική ευκαιρία για την επωνυμία σας.
Υπάρχουν 3 κύρια βήματα για τη δημιουργία διαφημίσεων περιεχομένου με επωνυμία. Πρώτον, οι επιχειρήσεις πρέπει να επιτρέψουν στους influencers να επισημάνουν στις ετικέτες τους το περιεχόμενο του επώνυμου. Στη συνέχεια, οι influencers πρέπει να επιτρέψουν στους συνεργάτες τους να προωθήσουν την ανάρτησή τους ως διαφήμιση.
Μόλις το κάνουν αυτό, η επιχείρηση θα μπορεί να βλέπει την ανάρτηση στο Διαχειριστή διαφημίσεων κάτω από τις υπάρχουσες αναρτήσεις και μπορεί να επιλέξει την προβολή της ως διαφήμισης ροής.
Δημοσιεύσεις στο Instagram
Εάν αναζητάτε έναν γρήγορο και απλό τρόπο δημιουργίας διαφήμισης στο Instagram, μπορείτε να προωθήσετε μια ανάρτηση Instagram που έχετε ήδη κοινοποιήσει στη ροή σας. Είτε επιλέξτε το ‘παρόμοιο κοινό’ του Instagram που επιλέγουν για εσάς είτε δημιουργήτε το δικό σας.
Είναι μια γρήγορη διαδικασία τριών βημάτων. Απλώς επιλέξτε μια ανάρτηση ή μια ιστορία και πατήστε προώθηση.
Από εδώ, μπορείτε να επιλέξετε πού θέλετε η διαφήμιση να κατευθύνει άτομα: το προφίλ, τον ιστότοπο ή το άμεσο μήνυμά.
Μετά ορίζετε το κοινό σας. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ ενός αυτόματου κοινού που δημιουργήθηκε από το Instagram, δημιουργώντας το δικό σας ή μπορείτε να επιλέξετε μια ομάδα κοινού που έχετε δημιουργήσει στο παρελθόν.