Οι συνδρομές δημιουργών του Instagram πλησιάζουν στην κυκλοφορία, αποκαλύπτει η καταχώρηση του App Store

Οι συνδρομές δημιουργών του Instagram πλησιάζουν στην κυκλοφορία, αποκαλύπτει η καταχώρηση του App Store

Το Instagram νωρίτερα φέτος είπε ότι θα εξερευνήσει την ιδέα των συνδρομών δημιουργών και αργότερα εντοπίστηκε να αναπτύσσει μια δυνατότητα που θα προσφέρει αποκλειστικές ιστορίες που ήταν ορατές μόνο στις συνδρομές ενός δημιουργού. Τώρα, φαίνεται, η εταιρεία είναι έτοιμη να ξεκινήσει τις συνδρομές δημιουργών σε ευρύτερες δοκιμές. Σύμφωνα με δύο τρίτες υπηρεσίες πληροφοριών εφαρμογών, το Instagram πρόσθεσε πρόσφατα επιλογές αγοράς εντός εφαρμογής στην εφαρμογή του στις ΗΠΑ που προορίζονται για «Συνδρομές στο Instagram».

Τόσο το Sensor Tower όσο και το Apptopia παρακολουθούν το οικοσύστημα εφαρμογών για κινητά, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, παρακολούθηση κινήσεων γραφημάτων, αφοσίωση σε εφαρμογές και συλλογή δεδομένων ευφυΐας μάρκετινγκ εφαρμογών. Αλλά παρακολουθούν επίσης τις άλλες λιγότερο αξιοσημείωτες αλλαγές που τείνουν να κάνουν οι εφαρμογές – όπως η επανεγγραφή των περιγραφών τους στο App Store, η εναλλαγή των στιγμιότυπων οθόνης τους ή – όπως σε αυτήν την περίπτωση – η προσθήκη νέων αγορών εντός εφαρμογής στις καταχωρίσεις τους στο App Store.

Αυτές οι αλλαγές μπορούν να βοηθήσουν κατά καιρούς να υποδείξουν επερχόμενες λειτουργίες. Για παράδειγμα, παρακολουθώντας τις νέες επιλογές αγοράς εντός εφαρμογής που προστέθηκαν, οι παρατηρητές του App Store μπόρεσαν να εντοπίσουν την επερχόμενη κυκλοφορία της premium συνδρομητικής υπηρεσίας του Twitter, Twitter Blue, λίγο πριν από την άφιξή της. Ομοίως, η προσθήκη των νέων επιλογών αγοράς εντός εφαρμογής “Συνδρομές Instagram” πιθανότατα σηματοδοτεί την επερχόμενη ευρύτερη κυκλοφορία της πλατφόρμας δημιουργών του Instagram που βασίζεται σε συνδρομές.

Η Sensor Tower επιβεβαιώνει ότι η πρώτη αγορά εντός εφαρμογής “Συνδρομές Instagram” προστέθηκε στην καταχώρησή της στο App Store των ΗΠΑ την 1η Νοεμβρίου στην τιμή των 4,99 $ . Η αγορά εντός εφαρμογής 0,99 $ προστέθηκε λίγες μέρες αργότερα, στις 3 Νοεμβρίου.

Πριν από αυτό, η εταιρεία λέει ότι οι μόνες διαθέσιμες αγορές εντός εφαρμογής ήταν οι διάφορες επιλογές για τα “Instagram Badges”. (Αυτά είναι τα εικονικά αντικείμενα που μπορούν να αγοράσουν οι θαυμαστές για να υποστηρίξουν τους αγαπημένους τους δημιουργούς κατά τη διάρκεια των ζωντανών ροών τους σε τιμές που κυμαίνονται από 0,99 $ έως 4,99 $.)

instagram-subs-prices

Image Credits: Apple

Ορισμένοι χρήστες του Instagram έχουν επίσης εντοπίσει τις προσθήκες – οι σύμβουλοι κοινωνικών μέσων Matt Navarra και ο Brian Kofi Hollingsworth στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέβασαν πρόσφατα στο Twitter σχετικά με τις νέες καταχωρίσεις για συνδρομές, για παράδειγμα.

Συνήθως, το Instagram δοκιμάζει νέες λειτουργίες με μια μικρότερη ομάδα δημιουργών προτού τις διαθέσει δημόσια. Επομένως, εάν κυκλοφορήσει στο εγγύς μέλλον τις Εγγραφές Instagram στις ΗΠΑ, όπως προτείνουν αυτές οι νέες αγορές εντός εφαρμογής, ενδέχεται να μην δείτε αμέσως την επιλογή μεταξύ των δημιουργών που ακολουθείτε.

Το Instagram είναι ανοιχτό σχετικά με τα σχέδιά του να επεκτείνει το σύνολο των εργαλείων δημιουργών του, ώστε να περιλαμβάνει πράγματα όπως συνδρομές, ακόμη και NFT, καθώς προσπαθεί να κάνει την πλατφόρμα του πιο φιλική προς τους δημιουργούς. Με τις συνδρομές, η ιδέα είναι ότι οι θαυμαστές θα μπορούσαν να πληρώσουν μια μικρή, συνεχή χρέωση για αποκλειστική πρόσβαση σε περιεχόμενο από τους αγαπημένους τους δημιουργούς.

Η εταιρεία αυτό το καλοκαίρι εντοπίστηκε επίσης να δημιουργεί ένα πιθανό χαρακτηριστικό για αυτήν την ερχόμενη υπηρεσία, τις “Αποκλειστικές Ιστορίες”. Αυτή η δυνατότητα θα προσφέρει στους θαυμαστές που πληρώνουν πρόσβαση σε Ιστορίες που δεν ήταν διαθέσιμες στο ευρύ κοινό και δεν μπορούσαν να τραβήξουν στιγμιότυπα οθόνης, αλλά θα μπορούσαν να εμφανιστούν ως “Καλύτερα” που εμφανίζονταν μόλις εγγραφεί ένα μέλος, σύμφωνα με τον αντίστροφο μηχανικό Alessandro Paluzzi, ο οποίος ανακάλυψε το έργο σε εξέλιξη. Αποκάλυψε επίσης ότι οι συνδρομητές θα έπαιρναν ένα ειδικό σήμα μέλους και θα αποκτήσουν πρόσβαση σε αποκλειστικά ζωντανά βίντεο, με βάση τις εσωτερικές εξελίξεις που αποκάλυψε στην εφαρμογή Instagram.

Αν και το Instagram δεν έχει ακόμη αναλυτικά τα σχέδιά του για συνδρομές, ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri μίλησε με γενικούς όρους για τη στρατηγική δημιουργίας εσόδων της εταιρείας κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Δημιουργών του Ιουνίου. Ανέφερε τρεις τύπους εργαλείων δημιουργίας εσόδων από δημιουργούς για την πλατφόρμα. Το ένα ήταν το εμπόριο, το οποίο περιελάμβανε πράγματα όπως το επώνυμο περιεχόμενο, τα εμπορεύματα και το μάρκετινγκ θυγατρικών. Ένα άλλο ήταν το μερίδιο εσόδων από διαφημίσεις. Και ένα τρίτο ήταν προϊόντα πληρωμών, συμπεριλαμβανομένων άμεσων πληρωμών όπως συμβουλές και σήματα, καθώς και «περιεχόμενο ή συνδρομές με περιορισμένη πρόσβαση», είπε.

«Τα αγαπώ γιατί δίνουν στους δημιουργούς μια άμεση σχέση με τους θαυμαστές τους – κάτι που νομίζω ότι είναι πιθανώς πιο βιώσιμο και πιο προβλέψιμο μακροπρόθεσμα», είπε ο Mosseri, αναφερόμενος στα σχέδια της εταιρείας για προϊόντα πληρωμών.

Το Instagram δεν είναι το μόνο που ανταγωνίζεται για ταλέντο δημιουργών. Εκτός από τον αυξανόμενο αριθμό startups, πλατφορμών crowdfunding και τον ανταγωνισμό από κοινωνικούς αντιπάλους όπως το TikTok, το Snap, το Pinterest και το YouTube, το Twitter κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο επίσης τη δική του συνδρομητική πλατφόρμα δημιουργών που ονομάζεται Super Follows.

Έχοντας ζητήσει σχόλια σχετικά με τις νέες επιλογές αγοράς εντός εφαρμογής, το Instagram αρνήθηκε να μοιραστεί περισσότερα σχετικά με τα σχέδιά του.

To βρήκες ενδιαφέρον; Μοιράσου το!!

Κατηγορίες

Πρόσφατα Έργα μας

Κατηγορίες