Παρουσιάζοντας το Instagram Shop: Ένας νέος τρόπος για να ανακαλύψετε προϊόντα
Instagram Shop – έναν νέο μέσο ηλεκτρονικού εμπορίου που διευκολύνει τις αγορές από brands και δημιουργούς!
Ήδη διαθέσιμο στις ΗΠΑ, το Instagram Shop είναι έτοιμο να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις κερδίζουν χρήματα στο Instagram.
Είστε έτοιμοι να μάθετε περισσότερα για το Instagram Shop; Καλύπτουμε όλες τις σημαντικές λεπτομέρειες.
Τι είναι το Instagram Shop;
Το Instagram Shop είναι ένας νέος, πιο απλοποιημένος τρόπος για τους χρήστες να ανακαλύπτουν προϊόντα με δυνατότητα αγοράς στο Instagram.
Ο νέος προορισμός αγορών κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στις ΗΠΑ παράλληλα με την κυκλοφορία του Facebook Pay – έναν νέο ασφαλή τρόπο για την πραγματοποίηση πληρωμών σε Facebook, Messenger, Instagram και WhatsApp.
Προς το παρόν, οι χρήστες με έδρα τις ΗΠΑ μπορούν να ανακαλύψουν τη νέα καρτέλα Instagram Shop μέσω του Instagram Explore:
Και στο όχι τόσο μακρινό μέλλον, ένα κουμπί Instagram Shop θα προστεθεί στην κύρια γραμμή πλοήγησης, αντικαθιστώντας το κουμπί ‘καρδιά’ :
Αυτό θα είναι μια τεράστια αλλαγή για την εφαρμογή αλλά και για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η νέα καρτέλα Instagram Shop διαθέτει ένα καρουσέλ ‘Συλλογές’, με lifestyle επιλογές που έχουν δημιουργηθεί από την ομάδα @shop του Instagram:
Για παράδειγμα, η συλλογή ‘Αναβάθμιση οικιακού γραφείου’ περιέχει ένα συνδυασμό προϊόντων που είναι ιδανικά για τη διακόσμηση ενός σπιτιού:
Όλα τα αντικείμενα σε κάθε επιμελημένη συλλογή προέρχονται από brands που χρησιμοποιούν τις λειτουργίες Instagram Shopping
Και χάρη στην κυκλοφορία του Instagram Checkout, οι αγοραστές στις ΗΠΑ μπορούν να πατήσουν ‘Αγορά στο Instagram’ για να κάνουν μια αγορά χωρίς καν να εγκαταλείψουν το Instagram.
Οι χρήστες μπορούν επίσης να ανακαλύψουν όλες τις εμπορικές μάρκες που ακολουθούν ήδη στο Instagram πατώντας το κουμπί ‘Εμφάνιση όλων’ δίπλα στο καρουσέλ Brands:
Παράλληλα με μια γρήγορη προεπισκόπηση προϊόντων, υπάρχει η επιλογή ‘Προβολή καταστήματος’, η οποία μεταφέρει τους χρήστες στο Instagram Shop μιας επωνυμίας – μια λίστα με όλα τα διαθέσιμα προϊόντα που διατίθενται για αγορές μέσω της εφαρμογής.
Υπάρχει επίσης μια επιλογή ‘Προτεινόμενη για εσάς’ στη νέα καρτέλα Instagram Shop, με μια αυτόματη επιλογή προϊόντων:
Δεν είναι γνωστό ακριβώς πώς ο αλγόριθμος Instagram καθορίζει ποια προϊόντα εμφανίζονται εδώ, αλλά είναι πιθανώς ένας συνδυασμός του ιστορικού περιήγησής σας και των λογαριασμών που ακολουθείτε
Γιατί το Instagram ξεκινά έναν νέο τρόπο αγοράς ;
Το Facebook και το Instagram έχουν κυκλοφορήσει πολλές νέες δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου τους τελευταίους μήνες, από τα καταστήματα Facebook και Instagram έως τα αυτοκόλλητα παράδοσης φαγητού και κάρτας δώρων Instagram Stories.
Σύμφωνα με ένα πρόσφατο δελτίο τύπου, αυτή η δραστική μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί άμεση απάντηση στην πανδημία COVID-19 και τις ανησυχίες που προκάλεσε για πολλές επιχειρήσεις:
«Αυτή τη στιγμή πολλές μικρές επιχειρήσεις δυσκολεύονται και με τα καταστήματα να κλείνουν, περισσότερες αναζητούν να φέρουν την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο».
‘Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ξεκινάμε τα Καταστήματα στο Facebook και επενδύουμε σε λειτουργίες στις εφαρμογές μας που εμπνέουν τους ανθρώπους να κάνουν αγορές και να κάνουν τις αγορές και τις πωλήσεις στο διαδίκτυο ευκολότερες.’
Εκτός από την υποστήριξη επιχειρήσεων, υπάρχει επίσης ένα προφανές νομισματικό κίνητρο για το Facebook να στραφεί προς το ηλεκτρονικό εμπόριο σε όλη την οικογένεια εφαρμογών του.
Σύμφωνα με το Business Help Center, η χρέωση για οποιοδήποτε προϊόν που πωλείται μέσω του Instagram Checkout είναι 5% ανά αποστολή ή κατ ‘αποκοπή χρέωση 0,40 $ για αποστολές 8,00 $ ή λιγότερο.
Με αυτό κατά νου, είναι πολύ λογικό το Facebook να δίνει επιπλέον προβολή σε προϊόντα με δυνατότητα αγοράς από το νέο Instagram Shop.
Το Facebook σχεδιάζει επίσης να λανσάρει μια νέα λειτουργία Live Shopping σε Facebook και Instagram, η οποία θα σας επιτρέψει να κάνετε αγορές στο Live σε πραγματικό χρόνο.
Σύμφωνα με τον Zuckerberg, περισσότερα από 800 εκατομμύρια άτομα ασχολούνται καθημερινά με ζωντανό βίντεο σε Facebook και Instagram, και πολλά από αυτά περιλαμβάνουν σεμινάρια προϊόντων και εκτοξεύσεις – οπότε υπάρχει ήδη μια ισχυρή κουλτούρα ηλεκτρονικού εμπορίου που συνδέεται με ζωντανά βίντεο.
Ωστόσο, με την επερχόμενη λειτουργία ζωντανών αγορών του Facebook, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να ‘επισημαίνουν προϊόντα από το Facebook Shop ή τον κατάλογό τους πριν μεταβούν ζωντανά και αυτά τα προϊόντα θα εμφανίζονται στο κάτω μέρος του βίντεο, ώστε οι χρήστες να μπορούν να πατήσουν εύκολα για να μάθουν περισσότερα και να αγοράσουν’.
Αξίζει να επισημάνουμε πως σε όλα τα πακέτα για της κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος από τη Give IT περιλαμβάνεται και η σύνδεση του eshop σας με το Instagram Shop έτσι ώστε όλα τα προϊόντα που έχετε στο eshop σας να ανεβαίνουν και αυτόματα στο instagram. Επίσης αυτή η σύνδεση θα σας βοηθήσει στο να μετράτε πόσες αγορές έγιναν μέσω facebook και instagram στο eshop σας αλλά και πόσα ακριβώς χρήματα ήταν τα έσοδα σας από τις δύο πλατφόρμες.