Το Instagram πρόκειται να προσθέσει έναν τεράστιο νέο προορισμό ηλεκτρονικού εμπορίου: το Instagram Shop. Το Instagram Shop είναι ένας νέος τρόπος για τους χρήστες να ανακαλύπτουν και να αγοράζουν προϊόντα, καθιστώντας ακόμη πιο εύκολο για τις επιχειρήσεις να κερδίζουν χρήματα στο Instagram. Είστε έτοιμοι να μάθετε περισσότερα για το Instagram Shop;

 

Τι είναι το Instagram Shop;

Σε μια πρόσφατη ανακοίνωση στο Facebook Live, ο Mark Zuckerberg μοιράστηκε πολλές νέες δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου για να υποστηρίξει εταιρείες που θέλουν να φέρουν την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του COVID-19.

Μία από τις μεγαλύτερες ανακοινώσεις ήταν το Instagram Shop, το οποίο θα παρέχει έναν νέο, πιο απλοποιημένο τρόπο για τους χρήστες να ανακαλύπτουν προϊόντα με δυνατότητα αγοράς στην πλατφόρμα.

Το Instagram Shop θα κυκλοφορήσει αργά, αλλά το Facebook έχει υποσχεθεί ένα νέο μόνιμο κουμπί στην κύρια γραμμή πλοήγησης της εφαρμογής αργότερα αυτό το έτος.

Με βάση τις δημοσιευμένες εικόνες , φαίνεται ότι το νέο κουμπί Instagram Shop θα μπορούσε να αντικαταστήσει το κουμπί ‘καρδιά’ στο κύριο μενού, το οποίο θα ήταν μια τεράστια αλλαγή και μια σημαντική αλλαγή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο.

shop via instagram

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του Facebook, μόλις ξεκινήσει η λειτουργία, θα μπορείτε να ‘περιηγηθείτε σε επιλογές από τις αγαπημένες σας μάρκες και δημιουργούς, να φιλτράρετε κατά κατηγορίες όπως η ομορφιά και το σπίτι και να αγοράσετε τις εμφανίσεις που αγαπάτε όλα σε ένα μέρος’.

Οι αναρτήσεις στην καρτέλα Instagram Shop θα έχουν επίσης ένα νέο κουμπί ‘Shop’, καθιστώντας πολύ πιο εύκολο να βρείτε έμπνευση και να αγοράσετε προϊόντα απευθείας στην εφαρμογή Instagram.

Θα υπάρχουν επιμελημένες επεξεργασίες, ένα καρουσέλ εμπορικών σημάτων για περιήγηση και προτάσεις προϊόντων ‘Προτεινόμενα για εσάς’.

https://www.instagram.com/p/CALJ5W0AVgd/

Δεν είναι γνωστό ακριβώς πώς το Facebook θα καθορίσει ποια προϊόντα και επωνυμίες θα εμφανίζονται στη νέα καρτέλα Instagram Shop, αλλά είναι πιθανό ότι οι επωνυμίες που χρησιμοποιούν ενεργά τις λειτουργίες Instagram Shopping και Checkout θα έχουν προτεραιότητα.

Το Instagram Shop θα κυκλοφορήσει αυτό το καλοκαίρι, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ.

Γιατί το Instagram ξεκινά έναν νέο προορισμό αγορών ;

Το Facebook και το Instagram έχουν κυκλοφορήσει πολλές νέες δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου τους τελευταίους μήνες, από τα καταστήματα Facebook και Instagram έως τα αυτοκόλλητα παράδοσης φαγητού και κάρτας δώρων.

Σύμφωνα με ένα πρόσφατο δελτίο τύπου, αυτή η δραστική μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί άμεση απάντηση στην πανδημία COVID-19 και τις δυσκολίες που προκάλεσε για πολλές επιχειρήσεις:

«Αυτή τη στιγμή πολλές μικρές επιχειρήσεις δυσκολεύονται και με τα καταστήματα να κλείνουν, περισσότερες αναζητούν να φέρουν την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο»

‘Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ξεκινάμε τα Καταστήματα στο Facebook και επενδύουμε σε λειτουργίες στις εφαρμογές μας που εμπνέουν τους ανθρώπους να κάνουν αγορές και να κάνουν τις αγορές και τις πωλήσεις στο διαδίκτυο ευκολότερες.’

Εκτός από την υποστήριξη επιχειρήσεων, υπάρχει επίσης ένα προφανές νομισματικό κίνητρο για το Facebook να στραφεί προς το ηλεκτρονικό εμπόριο σε όλη την οικογένεια εφαρμογών του.

Σύμφωνα με το Business Help Center, η χρέωση για οποιοδήποτε προϊόν που πωλείται μέσω του Instagram Checkout είναι 5% ανά αποστολή ή κατ ‘αποκοπή χρέωση 0,40 $ για αποστολές 8,00 $ ή λιγότερο.

Instagram-Checkout-Everything-You-Need-to-Know-

Με αυτό κατά νου, είναι πολύ λογικό το Facebook να δίνει επιπλέον ορατότητα στα προϊόντα που μπορούν να αγοραστούν με έναν νέο προορισμό Instagram Shop.

Το Facebook σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει μια νέα λειτουργία Live Shopping σε Facebook και Instagram, η οποία θα σας επιτρέψει να κάνετε αγορές στο Live σε πραγματικό χρόνο.

Σύμφωνα με τον Zuckerberg, περισσότερα από 800 εκατομμύρια άτομα ασχολούνται καθημερινά με ζωντανό βίντεο σε Facebook και Instagram, και πολλά από αυτά περιλαμβάνουν σεμινάρια προϊόντων και εκτοξεύσεις πωλήσεων – οπότε υπάρχει ήδη μια ισχυρή κουλτούρα ηλεκτρονικού εμπορίου στο live βίντεο.

Ωστόσο, με την επερχόμενη λειτουργία ζωντανών αγορών του Facebook, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να ‘επισημαίνουν προϊόντα από το Facebook Shop ή τον κατάλογό τους πριν μεταβούν ζωντανά και αυτά τα προϊόντα θα εμφανίζονται στο κάτω μέρος του βίντεο, ώστε οι χρήστες να μπορούν να πατήσουν εύκολα για να μάθουν περισσότερα και να αγοράσουν’.

instagram purchase