Πως μπορούμε να βρούμε πόσο συχνά ψάχνουν οι χρήστες μια λέξη-κλειδί στη Google

Πως μπορούμε να βρούμε πόσο συχνά ψάχνουν οι χρήστες μια λέξη-κλειδί στη Google

Ένα από τα εργαλεία, για να μάθετε πόσο συχνά οι χρήστες αναζητούν μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση-κλειδί στη Google, είναι το Keyword Planner της Google.

Tα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε είναι τα εξής:

  1. Συνδεθείτε στο Google Ads λογαριασμό σας  (αν δεν έχετε, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν δωρεάν).
  2. Κάντε κλικ στην επιλογή “Εργαλεία και ρυθμίσεις” (“Tools & Settings”) στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας.
  3. Eπιλέξτε “Keyword Planner” από το αναπτυσσόμενο μενού.
  4. Κάντε κλικ στην επιλογή “Ανακάλυψη νέων λέξεων-κλειδιών” (“Discover new keywords”).
  5. Πληκτρολογήστε τη λέξη-κλειδί ή τη φράση-κλειδί που θέλετε να ελέγξετε και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή “Λήψη αποτελεσμάτων” (“Get Results”).
  6. Θα δείτε μια λίστα σχετικών λέξεων-κλειδιών μαζί με τον μηνιαίο όγκο αναζήτησης και άλλα δεδομένα, όπως το επίπεδο ανταγωνισμού και την προτεινόμενη προσφορά.

Σημειώστε ότι θα πρέπει να έχετε ενεργό λογαριασμό Google Ads για να χρησιμοποιήσετε αυτό το εργαλείο, αλλά δεν χρειάζεται απαραίτητα να εκτελείτε διαφημίσεις για να έχετε πρόσβαση σε αυτό.

Μια άλλη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε το Google Trends, το οποίο δείχνει πώς έχει αλλάξει ο όγκος αναζήτησης για μια λέξη-κλειδί ή φράση-κλειδί με την πάροδο του χρόνου. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία τρίτων, όπως τα Ahrefs, SEMrush ή Moz. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τη συχνότητα μιας λέξης-κλειδί ή φράσης-κλειδί, καθώς και να παράσχουν άλλες πληροφορίες, όπως η δυσκολία αναζήτησης, το επίπεδο ανταγωνισμού και οι σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Ωστόσο, τα εργαλεία μπορούν να παρέχουν μόνο μια εκτίμηση του όγκου αναζήτησης και της χρήσης μιας λέξης-κλειδί ή φράσης-κλειδί. Η πραγματική συχνότητα χρήσης μπορεί να διαφέρει και να επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες, όπως η τοποθεσία, η γλώσσα και η συμπεριφορά των χρηστών.

To βρήκες ενδιαφέρον; Μοιράσου το!!