Πώς να χρησιμοποιήσετε το TikTok: Ένας πλήρης οδηγός για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

Πώς να χρησιμοποιήσετε το TikTok: Ένας πλήρης οδηγός για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

Είτε χρησιμοποιείτε το TikTok είτε όχι, έχετε δει trending βίντεο TikTok. Είτε στο Instagram μέσω των Reels είτε απο κάποιον που το ανεβάζει στις Ιστορίες τους, το TikTok έχει επηρεάσει σχεδόν κάθε πλατφόρμα. Δεν μπορούμε να αρνηθούμε τον αντίκτυπο που έχει το TikTok στα κοινωνικά μέσα και την ποπ κουλτούρα. Τα βίντεο του TikTok δεν είναι μόνο εξαιρετικά διασκεδαστικά, αλλά και εύκολο να δημιουργηθούν χωρίς να εγκαταλείψετε ποτέ την εφαρμογή.

Σε αυτό το άρθρο, είμαστε εδώ για να σας διδάξουμε τα βασικά του TikTok, όπως το πού μπορείτε να βρείτε βίντεο, πώς να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και πολλά άλλα. Ας αρχίσουμε.

Τι είναι το TikTok

Το Tik-Tok είναι μια πλατφόρμα βασισμένη σε σύντομα βίντεο κλιπ με 1 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως. Έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί τους χρήστες να μετακινούνται σε βίντεο που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους μέσω μιας εξατομικευμένης σελίδας “Για εσάς” (FYP). Σκεφτείτε το FYP ως την έκδοση του TikTok για μια ροή Instagram ή Facebook, αλλά με μεγαλύτερη έμφαση στο τι αλληλεπιδρούν οι χρήστες και όχι σε ποιους ακολουθούν. Για παράδειγμα, αν σας αρέσουν συχνά και μοιράζεστε βίντεο με γάτες και ακολουθείτε πολλούς χορευτές, το FYP σας θα γεμίσει κυρίως με γάτες, με βίντεο χορού και άλλες στοχευμένες προτάσεις που αναμιγνύονται. Δίπλα στο FYP είναι η Following ροή, η οποία εμφανίζει μόνο περιεχόμενο από τους χρήστες που παρακολουθείτε.

Το κύριο περιεχόμενο στο FYP σας θα αλλάξει ανάλογα με τη συμπεριφορά σας στην πλατφόρμα. Οι χρήστες συχνά λένε ότι χρησιμοποιούν το TikTok με τις γάτες, το TikTok με τα χορευτικά, το TikTok με τα φαγητά ακόμη και το TikTok με τις μικρές επιχειρήσεις. Ευτυχώς για εσάς, αυτό το τελευταίο σημαίνει ότι υπάρχει κοινό για το περιεχόμενό σας στο TikTok. Το FYP ενός χρήστη γεμίζει με βίντεο από μικρές επιχειρήσεις που μοιράζονται τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις καθημερινές τους δραστηριότητες.

fypvsfollowinfpage

Πώς να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό TikTok

  1. Κατεβάστε την εφαρμογή στο Google Play ή στο Apple store.
  2. Μόλις ανοίξετε την εφαρμογή, μεταβείτε στο “Εγώ”.
  3. Πατήστε το όνομα χρήστη σας στο επάνω μέρος της οθόνης.
  4. Στη συνέχεια, επιλέξτε μια μέθοδο εγγραφής. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω τηλεφώνου, email ή μέσω άλλης επιλογής σύνδεσης στα κοινωνικά μέσα. Το email και ο αριθμός τηλεφώνου σας θα είναι απαραίτητα για την ανάκτηση του λογαριασμού, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε πρόσβαση σε αυτά.
  5. Μετά από αυτό, εισαγάγετε τα γενέθλιά σας και τον αριθμό τηλεφώνου σας και πατήστε “αποστολή κωδικού”.
  6. Θα λάβετε έναν κωδικό μέσω κειμένου. Επιστρέψτε στην εφαρμογή και πληκτρολογήστε τον κωδικό επαλήθευσης και είστε έτοιμοι.
  7. Μόλις τεθεί σε λειτουργία το προφίλ σας, προσθέστε μια εικόνα προφίλ και ένα σύντομο, ενημερωτικό, βελτιστοποιημένο βιογραφικό.

Πώς να δημιουργήσετε ένα βίντεο TikTok

Ξεκινήστε με μια trending ιδέα

Το TikTok είναι γεμάτο από trending ήχους, προκλήσεις και ιδέες βίντεο, καθιστώντας το ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε. Ελέγξτε τις τάσεις που εμφανίζονται στον κλάδο σας και, στη συνέχεια, επιλέξτε τις αγαπημένες σας.

Γυρίστε το βίντεο και επεξεργαστείτε το

Για να δημιουργήσετε το πρώτο σας βίντεο TikTok, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Πατήστε το + στο κάτω μέρος της οθόνης σας.
  2. Μπορείτε να ανεβάσετε περιεχόμενο βίντεο από την συλλογή της κάμεράς σας ή να χρησιμοποιήσετε την κάμερα του TikTok για να εγγράψετε ένα νέο βίντεο. Μπορείτε να επιλέξετε την εγγραφή για 15 δευτερόλεπτα, 60 δευτερόλεπτα ή 3 λεπτά.
  3. Επεξεργαστείτε το βίντεό σας κατά τη διάρκεια της λήψης χρησιμοποιώντας τα ενσωματωμένα εργαλεία ήχου, εφέ, φίλτρα και κάμερα.
  4. Πραγματοποιήστε επιπλέον τροποποιήσεις στη σελίδα της ανάρτησης. Εδώ, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα εφέ, φίλτρα και ένα voice-over.
  5. Και με αυτό, είστε έτοιμοι να δημοσιεύσετε! Αποθηκεύστε το βίντεό σας και δημοσιεύστε ξανά στο Instagram Reels για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση του βίντεό σας.
Features που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε
  • Αναστροφή (Flip)- Αυτό αλλάζει μεταξύ της μπροστινής και της πίσω κάμερας.
  • Ταχύτητα (Speed)- Μπορείτε να τραβήξετε ένα βίντεο με ταχύτητα 3Χ και θα παίξει τρεις φορές πιο γρήγορα μόλις τελειώσετε. Μπορείτε επίσης να καταγράψετε ταχύτητα 0,3X, θα παίξει 3 φορές πιο αργά όταν τελειώσετε.
  • Φίλτρο ομορφιάς (Beauty filter)- Ενεργοποιήστε αυτό το φίλτρο για να κάνετε λείο και τέλειο το πρόσωπό σας.
  • Φίλτρα (Filters)- Υπάρχουν πολλά φίλτρα για να διαλέξετε. Επειδή οι χρήστες θα βλέπουν κυρίως τα βίντεό σας μεμονωμένα, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε τόσο για τη δημιουργία μιας συνεκτικής αισθητικής σε όλα τα βίντεό σας, όπως κάνετε σε ένα grid και μπορείτε να πειραματιστείτε με τα φίλτρα.
  • Χρονόμετρο (Timer)- Χρησιμοποιήστε το χρονόμετρο για εγγραφή hands-free.
  • Εφέ (Effects)- Για να χρησιμοποιήσετε ένα εφέ μόνο σε ένα τμήμα του βίντεο, επιλέξτε το εφέ, πατήστε το εικονίδιο του χρονοδιακόπτη και σύρετε την κόκκινη γραμμή για να επισημάνετε πόσο καιρό θέλετε να διαρκέσει το εφέ. Με αυτήν τη μέθοδο, θα ηχογραφήσετε την πρώτη ενότητα, θα αλλάξετε εφέ και μετά θα ηχογραφήσετε το επόμενο τμήμα του βίντεο.
  • Ήχοι (Sounds)- Εδώ θα βρείτε τους πιο δημοφιλείς ήχους για χρήση. Κάντε κλικ στο κουμπί ήχοι στο επάνω μέρος της οθόνης για περιήγηση ή αναζήτηση ήχου.
  • Κείμενο (Text)- Μετά την εγγραφή, επιλέξτε το κουμπί κειμένου στο κάτω μέρος της οθόνης για να προσθέσετε κείμενο στο βίντεό σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε το μέγεθος, το χρώμα και τη γραμματοσειρά, να μετακινήσετε το κείμενο στην οθόνη και να συνδέσετε το κείμενο με μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Λεζάντα για το βίντεό σας

Η περιγραφή / λεζάντα έχει όριο 150 χαρακτήρων, συμπεριλαμβανομένων των hashtags. Επειδή το TikTok βασίζεται σε βίντεο, η λεζάντα σας πρέπει να είναι περισσότερο προσανατολισμένη προς λέξεις-κλειδιά και hashtag που το φέρνουν μπροστά στο σωστό κοινό. Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε την λεζάντα του TikTok, εκτός εάν αναδημοσιεύσετε το βίντεό σας, οπότε θα θέλετε να το λάβετε σωστά την πρώτη φορά.

Όταν προσθέτετε λέξεις -κλειδιά στη λεζάντα σας, το TikTok θα παρέχει προτάσεις hashtag και θα δείχνει τον αριθμό προβολών για κάθε μία. Τα δημοφιλή hashtag τείνουν να είναι υπερκορεσμένα με περιεχόμενο, πράγμα που σημαίνει ότι το περιεχόμενό σας μπορεί να θαφτεί με τα εκατομμύρια άλλα βίντεο που δημοσιεύονται με αυτό το υπερβολικά χρησιμοποιούμενο hashtag, οπότε είναι προτιμότερο να διατηρήσετε hashtags χαμηλότερου ανταγωνισμού (περίπου 10.000 προβολές) ενώ είστε ακόμη σε αρχικό στάδιο. Αυτή η προσέγγιση θα σας βοηθήσει να έχετε μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Παραδείγματα TikTok από τα οποία μπορείτε να μάθετε
  1. Αυτός ο ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης δείχνει μια ματιά στα παρασκήνια των παραγγελιών συσκευασίας σε δημοφιλές ήχο. Αντιστοιχίζουν τις κινήσεις βίντεο με τον ήχο, περιλαμβάνουν λέξεις -κλειδιά και hashtags που σχετίζονται με το κοινό -στόχο τους και περιλαμβάνουν έναν τίτλο κειμένου που δείχνει στους θεατές το περιεχόμενο του βίντεο από την αρχή.
  2. Αυτό το κατάστημα ρούχων αναδεικνύει τη διαδικασία της φωτογράφησης βιντεοσκοπώντας τη ρύθμιση, περιλαμβάνοντας στη συνέχεια πλάνα από τη φωτογράφιση σε έναν δημοφιλή ήχο. Το βίντεό τους προσφέρει χρήσιμες συμβουλές για DIY σε άλλες μικρές επιχειρήσεις, ενώ δίνει στους πελάτες τους μια εσωτερική ματιά στη διαδικασία της φωτογράφισης.
  3. Αυτό το μαγαζί τσαϊ χρησιμοποιεί έναν ήχο για να αναφέρει τις πράξεις αγάπης που είναι κοινές στα παιδιά των μεταναστών desi. Ενώ το περιεχόμενο δεν σχετίζεται άμεσα με το τι πουλάνε (τσάι), είναι εξαιρετικά σχετικό με το κοινό -στόχο τους. Χρησιμοποίησαν αυτό το περιεχόμενο για να προσεγγίσουν το κοινό τους χωρίς να είναι εμφανώς πωλητές.

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα και θα δημιουργήσετε συναρπαστικά, trending TikToks (και θα κάνετε περισσότερες πωλήσεις) σε χρόνο μηδέν.

To βρήκες ενδιαφέρον; Μοιράσου το!!