Βρείτε συμβουλές για την αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες μέσω των δημοσιεύσεων και των μηνυμάτων σας.

6 συμβουλές για την απευθείας σύνδεση με την κοινότητά σας

Αν απαντάτε στους χρήστες στο Instagram, μπορείτε να εμβαθύνετε τις σχέσεις σας με τους υπάρχοντες πελάτες σας και να συνδεθείτε με νέους. Για το λόγο αυτό, 150 εκατομμύρια χρήστες του Instagram επικοινωνούν μέσω μηνυμάτων με κάποια επιχείρηση κάθε μήνα.

Ακολουθούν 6 συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την αποτελεσματική επικοινωνία με την κοινότητά σας:

1. Κάντε like στα σχόλια για άμεση σύνδεση

Μπορεί να μην θέλετε να απαντάτε αναλυτικά σε κάθε μεμονωμένο σχόλιο, όπως όταν κάποιος χρησιμοποιεί μόνο emoji (🔥🔥🔥) στην απάντησή του ή απαντάει μονολεκτικά (“Υπέροχο!”). Αντί να γράψετε ένα σχόλιο, μπορείτε να κάνετε like στο σχόλιο για να κερδίσετε χρόνο.

2. Αναδείξτε την προσωπικότητα της επιχείρησής σας στις συζητήσεις

Μια συζήτηση με την κοινότητά σας αποτελεί ακόμα ένα μέσο έκφρασης της ιδιαίτερης προσωπικότητας της επιχείρησής σας. Γι’ αυτό, σιγουρευτείτε ότι οι απαντήσεις σας ανταποκρίνονται στο χαρακτήρα της επωνυμίας σας. Για παράδειγμα, αν η επωνυμία σας έχει διασκεδαστικό και ανάλαφρο χαρακτήρα, οι απαντήσεις σας στους χρήστες του Instagram θα πρέπει να τον αντανακλούν.

3. Αναφέρετε ονομαστικά τους πελάτες και τους συνεργάτες σας

Αν επισημαίνετε συγκεκριμένα άτομα στη λεζάντα ή το σχόλιό σας, μην ξεχνάτε να τους αναφέρετε ονομαστικά προσθέτοντας το αντίστοιχο όνομα χρήστη με το σύμβολο @ στο κείμενό σας. Αν το κάνετε αυτό, λαμβάνουν ειδοποίηση και παράλληλα ενισχύουν ολοένα και περισσότερο τη σχέση μαζί σας.

4. Αποφύγετε την εξειδικευμένη ορολογία

Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα που είναι κατανοητή σε όλους τους πελάτες σας. Μην χρησιμοποιείτε εξειδικευμένη ορολογία του κλάδου σας ή φράσεις που μπορεί να μπερδεύουν τους πελάτες όταν διαβάζουν τις απαντήσεις σας.

5. Μεταφέρετε τις ιδιωτικές συζητήσεις στο Direct

Αν δείτε κάποιο σχόλιο στο οποίο θέλετε να απαντήσετε ιδιωτικά, όπως εξατομικευμένες παραγγελίες ή θέματα εξυπηρέτησης πελατών, μπορείτε να μεταφέρετε τη σχετική συζήτηση στο Direct. Για παράδειγμα, η απάντησή σας στο σχόλιο μπορεί να είναι “Σας ευχαριστούμε για την ερώτηση. Σας έχουμε απαντήσει με DM.”

6.Λάθη γίνονται. Αλλά μπορείτε να ακυρώσετε την αποστολή μηνυμάτων.

Αν στείλετε κατά λάθος ένα μήνυμα, μπορείτε να ακυρώσετε την αποστολή του πατώντας παρατεταμένα το συγκεκριμένο μήνυμα. Σημειώστε ότι τα άτομα στα οποία το είχατε στείλει μπορεί να έχουν ήδη δει το μήνυμά σας.