Αναρωτιέστε πώς να διαφημίσετε το προφίλ σας στο Instagram για να προσελκύσετε τους σωστούς ακολούθους; Δεν είστε οι μόνοι!

Η δημιουργία μιας ισχυρής επωνυμίας στο Instagram δεν είναι μόνο σημαντική για την επιχείρησή σας, αλλά είναι απαραίτητο για την προσέλκυση του σωστού κοινού, γνωστού και ως μελλοντικών πελατών σας. Και δεδομένου ότι έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση όταν ένας νέος επισκέπτης μπαίνει στο προφίλ σας, είναι σημαντικό να το κάνετε να αξίζει! Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξουμε πώς να προωθήσετε το λογαριασμό σας στο Instagram βελτιστοποιώντας το προφίλ σας για να μετατρέψετε τους νέους επισκέπτες σε ακόλουθους.

Είτε είστε νέοι στο Instagram marketing είτε μόλις ξεκινήσατε έναν νέο λογαριασμό, η προσέλκυση νέων ακολούθων στο Instagram μπορεί να είναι μια πρόκληση.

 

#1 : Συνδυάστε τον προσωπικό με τον επαγγελματικό σας λογαριασμό στο Instagram

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εξακολουθούν να έχουν δύο λογαριασμούς Instagram – έναν προσωπικό λογαριασμό (ο οποίος είναι συνήθως ‘ιδιωτικός’) και ένας άλλος λογαριασμός που αντικατοπτρίζει την επαγγελματική τους ζωή.

Ωστόσο, πολλοί «επαγγελματικοί» λογαριασμοί Instagram συχνά χάνουν ένα σημαντικό πράγμα: την προσωπικότητα του ιδιοκτήτη. Αντί να προσπαθούμε να κρατήσουμε τα πράγματα ξεχωριστά, ας συνδυάσουμε αυτούς τους δύο κόσμους σε έναν λογαριασμό.

Με άλλα λόγια, το προφίλ σας στο Instagram θα πρέπει να αναδεικνύει την προσωπικότητά σας, ενώ ταυτόχρονα να ενημερώνει τους ακολούθους σας ότι έχετε μια επιχείρηση!

 

#2 : Όταν πρόκειται για την επωνυμία σας στο Instagram, διατηρήστε το όνομα χρήστη σας απλό

Εάν είναι προσωπικό το προφίλ, είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα. Διαφορετικά, συνιστάτε η χρήση του ονόματος της επιχείρησής σας.

Όταν πρόκειται για την επιλογή ενός ονόματος χρήστη, να επιλέξετε ένα όνομα χρήστη που είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο όνομά σας ή στο εμπορικό σας όνομα στο διαδίκτυο. Θέλετε το όνομα χρήστη σας να είναι απλό και αξέχαστο.

Φέτος πολλοί δημοφιλείς bloggers στο Instagram, συμπεριλαμβανομένης της Jacey Duprie (πρώην @damselindior), άλλαξαν από το όνομα του blog τους στο πραγματικό τους όνομα:

 

ανάπτυξη ίνσταγραμ

Η Jacey περιλαμβάνει τόσο την προσωπική όσο και την επαγγελματική της ζωή  σε ένα προφίλ Instagram.

Είτε δημιουργείτε προσωπικό προφίλ ή επιχείρηση, θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να διατηρήσετε το όνομα χρήστη σας όσο το δυνατόν πιο σύντομο και απλό. Θέλετε το όνομα χρήστη σας να ξεχωρίζει και να είναι αξέχαστο, οπότε μην το περιπλέξετε με περιττά σύμβολα ή αριθμούς.

Για παράδειγμα, το Darling Media, διατηρεί το όνομα χρήστη απλό, αξέχαστο και εύχρηστο:

Instagram marketing

#3 : Χρησιμοποιήστε το πεδίο ” Όνομα ” για να χρησιμοποιήσετε τις λέξεις-κλειδιά

Στη συνέχεια είναι το όνομά σας, το οποίο είναι διαφορετικό από το όνομα χρήστη! Πολλοί τείνουν να χρησιμοποιούν το όνομα χρήστη στο πεδίο ονόματος. Όμως η χρήση του ονόματος χρήστη σε αυτό το πεδίο είναι χαμένη ευκαιρία, επειδή οι λέξεις που θα συμπεριλάβετε στο πεδίο ονόματος είναι στην πραγματικότητα η αναζήτηση στο Instagram! Μια καλύτερη στρατηγική είναι η χρήση στοχευμένων λέξεων-κλειδιών. Προσπαθήστε να σκεφτείτε λέξεις-κλειδιά που αναζητούν συχνότερα στο Instagram – ίσως είναι η θέση της επιχείρησής σας ή τα προϊόντα που πουλάτε. Μόλις βρείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά, τοποθετήστε τις στο πεδίο ονόματος. Για παράδειγμα, ο λογαριασμός Courtney and the Babes δεν θα εμφανιζόταν όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί αναζήτηση για νέα προϊόντα υγείας και ευεξίας – γι ‘αυτό συμπεριέλαβε το ‘Botanical Beauty + Wellness’ στο πεδίο ονόματος:

Instagram marketing

Κάνοντας μια γρήγορη αναζήτηση για ‘wellness’, καταφέρνεις να ανακαλύψεις την εταιρεία και να μάθεις γρήγορα για τα προϊόντα και την αποστολή τους διαβάζοντας απλά το βιογραφικό τους!

Ενώ προσπαθείτε να αποφασίσετε την επωνυμία στο Instagram, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τι ψάχνουν οι επισκέπτες σας και πώς μπορείτε να τους παρουσιάσετε περισσότερες πληροφορίες στο λιγότερο χρονικό διάστημα.

 

#4 : Βελτιστοποίηση του Instagram Bio

Είναι καλή ιδέα να χωρίσετε το βιογραφικό σας σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος θα πρέπει γρήγορα να εξηγεί ποιοι είστε, τι κάνετε και πώς. Έχετε περιορισμένο χώρο για να κάνετε εντύπωση και είναι σημαντικό να φανερώνεται αμέσως στους επισκέπτες σας ποια είναι πραγματικά η επιχείρησή σας. Προσπαθήστε να επικεντρωθείτε στον πελάτη-στόχο σας και πώς το προφίλ σας στο Instagram θα τους βοηθήσει και θα τους εμπνεύσει. Για παράδειγμα, όπως μπορείτε να δείτε στο βιογραφικό του Lively, περιγράφουν ποιοι είναι, τι κάνουν και γιατί πίσω από τα προϊόντα τους:

 

Instagram marketing
Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι ενημερώνετε τους πιθανούς νέους ακόλουθους για το τι πραγματεύεται το προφίλ σας και τι ενδιαφέρον υπάρχει για να ακολουθήσουν τον λογαριασμό σας. Γενικά το Instagram Bio σας πρέπει συνεχώς να εξελίσσεται! Δε θα πρέπει να παραμένει παλιό, αλλά να συνεχίζει να αλλάζει με την πάροδο του χρόνου και να εκσυγχρονίζεται. Έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να κάνετε μια καλή εντύπωση – βεβαιωθείτε ότι έχετε τραβήξει την προσοχή του πιθανού νέου σας ακολούοθυ και βεβαιωθείτε ότι έχουν πατήσει ‘ακολουθήστε’!

 #5 : Προσθέστε ένα Call-To-Action για τον σύνδεσμο στο βιογραφικό σας

Το δεύτερο μέρος του βιογραφικού σας θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως παρότρυνση για δράση για τον σύνδεσμο στο βιογραφικό σας. Δεδομένου ότι το Instagram σάς δίνει μόνο έναν σύνδεσμο στο προφίλ σας, συνιστάται η χρήση αυτής της τελευταίας γραμμής για να πείτε στους χρήστες τι υπάρχει για να κάνουν κλικ στον σύνδεσμό σας.

Το Create & Cultivate χρησιμοποιεί τόσο κείμενο όσο και emoji για να οδηγήσει τους επισκέπτες στον σύνδεσμό του:

social media managment
Έχετε μόνο 150 χαρακτήρες, οπότε μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε emoji για εξοικονόμηση χώρου και να προσθέσετε κάποια προσωπικότητα στο προφίλ σας!