Αν θέλετε να μετατρέψετε τους  viewers σας σε followers, τότε το να αφιερώσετε χρόνο για να σχεδιάσετε τη ροή σας στο Instagram είναι μια αξιόλογη επένδυση. Μερικά από τα brand με τους περισσότερους followers στο Instagram έχουν ιδιαίτερα προσεγμένη αισθητική η οποία επιδεικνύει το μοναδικό τους στυλ  και αυτό δεν είναι τυχαίο. Αλλά με τις νέες τάσεις που κυκλοφορούν το 2020 στην επεξεργασία των φωτογραφιών και όλους αυτούς τους διαφορετικούς τύπους πολυμέσων που εμφανίζονται στη ροή σας, υπάρχουν πολλά που πρέπει να σκεφτείτε προτού σχεδιάσετε εμφανισιακά το προφίλ σας. Γι ‘αυτό μοιραζόμαστε τα αγαπημένα μας tips και κόλπα ώστε να σχεδιάσουμε την Instagram ροή σας και να σας βοηθήσουμε να κάνετε μια πρώτη εντύπωση που θα διαρκέσει.

Η Instagram ροή σας είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που βλέπει ένας επισκέπτης στο προφίλ σας. Εάν θέλετε να αφιερώσουν χρόνο στο προφίλ σας, πρέπει να σκεφτείτε κάτι περισσότερο από τις μεμονωμένες αναρτήσεις σας στο Instagram. Πρέπει επίσης να εξετάσετε πώς εμφανίζεται κάθε ανάρτηση στο πλέγμα. Αφιερώνοντας χρόνο για να σχεδιάσετε τη ροή σας στο Instagram, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο με συνοχή το οποίο θα συμβαδίζει με την επιχείρησή σας στο σύνολό της και θα μετατρέπει τα κλικ σε πελάτες!

Ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα ώστε να δημιουργήσετε τη δική σας αισθητική, στη ροή σας στο Instagram :

  1. Επιλέξτε την αισθητική του προφίλ σας στο Instagram
  2. Βρείτε περιεχόμενο για την αισθητική της Instagram ροής σας
  3. Χρησιμοποιήστε φίλτρα για να υπάρχει συνέπεια στην Instagram ροή σας
  4. Σχεδιάστε την Instagram ροή σας εκ των προτέρων

 

1.Επιλέξτε την αισθητική του προφίλ σας στο Instagram

Το πρώτο πράγμα που θα θέλατε να κάνετε είναι να αποφασίσετε την αισθητική του προφίλ σας στο Instagram και ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι απλά κοιτάζοντας άλλους λογαριασμούς για έμπνευση.

aesthetic instagram feed

Πώς εμφανίζονται ορισμένα από τα αγαπημένα σας προφίλ; Είναι φωτεινά και αέρινα; Σκοτεινά και μελαγχολικά; Ακολουθούν κάποιο είδος μοτίβου στη σύνθεσή τους;

instagram feed

Αν αφιερώσετε χρόνο για να σκεφτείτε αυτά τα πράγματα, ενώ περιηγείστε στα αγαπημένα σας προφίλ, θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε τι «αισθητική» αντιπροσωπεύει καλύτερα εσάς και την επωνυμία σας.

Εάν είστε επιχείρηση, μπορείτε επίσης να εμπνευστείτε από την επωνυμία σας. Μπορεί να έχετε ένα χαρακτηριστικό χρώμα, σχήμα, γραμματοσειρά στο logo της εταιρείας σας. Όλα αυτά μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε τη δική σας μοναδική και ελκυστική αισθητική στο Instagram.

Ένας άλλος τρόπος για να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τι εμφάνιση θέλετε να δημιουργήσετε στη ροή σας είναι να δημιουργήσετε έναν brand mood board.

Υπάρχουν πολλά προγράμματα και εφαρμογές, όπως το Pinterest, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε έναν brand mood board. Η δημιουργία ενός τέτοιου board είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να υπάρχει ροή στη δημιουργικότητά σας και να σας καθοδηγεί στη λήψη αποφάσεων για την εμφάνιση του προφίλ σας.

pinterest

Όταν δημιουργείτε το mood board, φροντίστε να συμπεριλάβετε έναν συνδυασμό χρωμάτων, υφών, μοτίβων και σχεδίων ώστε να φανταστείτε καλύτερα πώς θα μοιάζει η ροή σας στο Instagram.

Αυτό είναι εξαιρετικό για να καθορίσετε την κατεύθυνση της ροής σας και μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε αργότερα τις αντιδράσεις, όσο προσθέτετε νέο περιεχόμενο.

Μόλις αποκτήσετε σαφή εικόνα για το πώς θέλετε να μοιάζει η ροή και οι φωτογραφίες σας, είναι πολύ πιο εύκολο να επιμεληθείτε και να σχεδιάσετε το περιεχόμενο για την Instagram ροή σας!

Ανεξάρτητα από την έμπνευσή σας, μπορείτε να αρχίσετε να σχεδιάζετε και να προγραμματίζετε τη δική σας, μοναδική ροή για τους followers σας.

2.Βρείτε περιεχόμενο για την αισθητική της Instagram ροής σας

Πριν αποφασίσετε για την αισθητική σας στο Instagram, είναι καλή ιδέα να σκεφτείτε πόσο εύκολα μπορείτε να συλλέξετε το περιεχόμενο που θα εμφανίζεται στη ροή σας.

Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να έχετε μια σκοτεινή και μυστήρια ροή, αλλά εάν ζείτε κάπου με ηλιόλουστο και τροπικό καιρό, αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί.

Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι για να συνθέσετε μια εκπληκτική ροή Instagram χωρίς να χρειάζεται να τραβήξετε κάθε φωτογραφία μόνος σας.

Η συμπλήρωση της ροής σας με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) και φωτογραφίες από site ή εφαρμογές μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε την αισθητική σας, ενισχύοντας ταυτόχρονα την αίσθηση του κοινού γύρω από την επιχείρησή σας.

social media managing

Εναλλακτικά, μπορείτε πάντα να αγοράσετε φωτογραφίες ή βίντεο που να εκφράζουν την αισθητική σας.

3.Χρησιμοποιήστε παρόμοια φίλτρα για να διατηρήσετε την Instagram ροή σας ομοιόμορφη

Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να δημιουργήσετε μια συνεκτική αισθητική στο Instagram είναι να το κάνετε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επεξεργασίας των φωτογραφιών και των βίντεο. Η επιλογή του ίδιου φίλτρου, ή ενός συνόλου φίλτρων ή η δημιουργία ‘κανόνων’, θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τις φωτογραφίες σας ομοιόμορφες. Και ενώ υπάρχουν άπειρες διαφορετικές εφαρμογές να χρησιμοποιήσετε, εμείς προτείνουμε το VSCO και το Adobe Lightroom  για γρήγορη και εύκολη επεξεργασία των φωτογραφιών σας.

4.Σχεδιάστε τη Instagram ροή σας εκ των προτέρων

Το να έχετε μια συγκεκριμένη αισθητική στο Instagram είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας ισχυρής ροής αλλά δεν τελειώνει εκεί.

Είναι εξίσου σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να σκεφτείτε πώς θα εμφανίζονται οι αναρτήσεις σας η μία δίπλα στην άλλη στη ροή.

Ανεξάρτητα από το στυλ επεξεργασίας που θα επιλέξετε, θα πρέπει να σκεφτείτε πώς φαίνονται οι φωτογραφίες σας στο Instagram δίπλα-δίπλα. Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ισορροπία στη ροή σας και να βεβαιωθείτε ότι δεν είναι πολύ ‘θορυβώδες’ ή ‘γεμάτο’ .

Βασικά, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο για τα μάτια να μετακινούνται σε όλη τη ροή σας χωρίς διακοπή.

Ο στόχος εδώ είναι να δημιουργήσετε ένα βάθος πεδίου, παρόμοιο με αυτό που μαθαίνετε αν έχετε παρακολουθήσει ποτέ μαθήματα φωτογραφίας. Ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να τοποθετείτε φωτογραφίες που έχουν ‘πολλή πληροφορία’ δίπλα σε απλές ή μίνιμαλ φωτογραφίες για να μειώσετε λίγο το ‘θόρυβο’.

instagram feed

Εάν είστε μια επιχείρηση που πουλάει προϊόντα, μπορείτε να συνδυάσετε τις φωτογραφίες των προϊόντων σας με κάποια ανάρτηση περιεχομένου που δημιουργείται από άλλους χρήστες όπως φωτογραφίες lifestyle ή οποιοδήποτε άλλο διαφορετικό τύπο περιεχομένου σκοπεύετε να δημοσιεύσετε.

instagram-feed-aesthetic

Μην ξεχάσετε να σκεφτείτε πού θα εμφανίζονται και οι αναρτήσεις των προϊόντων σας  στην Instagram ροή σας. Δημιουργήστε μια ισορροπία μεταξύ του lifestyle και των προϊόντων για να σπάσετε τη μονοτονία και να υπάρχει ποικιλία.

Οι νέοι επισκέπτες του προφίλ σας είναι πολύ πιο πιθανό να μετατραπούν σε followers όταν γνωρίζουν ακριβώς τι να περιμένουν από εσάς βλέποντας τη ροή σας.

Και τώρα που έχετε μάθει ακριβώς πώς να δημιουργείτε και να διαμορφώνετε μια αισθητική Instagram για την επιχείρησή σας, είστε έτοιμοι να σχεδιάσετε και να αναδείξετε τη δική σας ροή Instagram!