Νέες δυνατότητες από το Instagram: Οι δημιουργοί μπορούν (επιτέλους!) να αρχίσουν να κερδίζουν χρήματα με τις νέες διαφημίσεις IGTV!

Από την επόμενη εβδομάδα, το Instagram θα παρουσιάσει τις διαφημίσεις στο IGTV ως ένα μέσο για να αρχίσει να υποστηρίζει τους δημιουργούς και να τους βοηθήσει να δημιουργήσουν έσοδα από το περιεχόμενο των βίντεο τους.

Είστε έτοιμοι να μάθετε περισσότερα; Ακολουθούν όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις IGTV διαφημίσεις:

 

Παρουσιάζουμε τις νέες IGTV διαφημίσεις του Instagram

Η προώθηση διαφημίσεων βίντεο είναι σημαντική είδηση για την πλατφόρμα. Είναι η πρώτη φορά που οι δημιουργοί θα μπορούν να κερδίζουν χρήματα απευθείας από το IGTV, από τότε που κυκλοφόρησε,  το 2018. Μαζί με την πρόσφατη κυκλοφορία των Αγορών από Δημιουργούς του Instagram για αναρτήσεις στη ροή και στις ιστορίες, η προσθήκη διαφημίσεων IGTV δίνει στους δημιουργούς πρόσβαση σε μια πλήρη πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορείς να κερδίσεις χρήματα. Σύμφωνα με το Instagram , οι διαφημίσεις βίντεο θα εμφανίζονται μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ για να παρακολουθήσει ένα βίντεο IGTV από το κουμπί προεπισκόπησης στη ροή του. Οι διαφημίσεις θα είναι κάθετα βίντεο βελτιστοποιημένα για κινητά και θα διαρκούν έως και 15 δευτερόλεπτα. Οι διαφημίσεις IGTV θα αρχίσουν να εμφανίζονται στο IGTV από μια επιλεγμένη ομάδα συνεργατών και διαφημιζόμενων στις ΗΠΑ, με σκοπό να συνεχίσουν να επεκτείνονται παγκοσμίως. Οι διαφημίσεις από επώνυμες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των IKEA, Puma, Sephora και άλλων δοκιμαστικών συνεργατών, θα αρχίσουν να εμφανίζονται κάποια στιγμή την επόμενη εβδομάδα.

Δημοφιλείς δημιουργοί όπως η Avani Gregg και η Salice Rose θα είναι από τους πρώτους που θα δοκιμάσουν τη νέα αυτή δυνατότητα, με ευρύτερη, διεθνή κυκλοφορία τους επόμενους μήνες. Στο τελευταίο δελτίο τύπου τους, το Instagram ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να δοκιμάζει τις διάφορες επιλογές των διαφημίσεων IGTV, “όπως η δυνατότητα παράβλεψης διαφημίσεων”, ώστε να βεβαιωθεί ότι το τελικό αποτέλεσμα λειτουργεί καλά για χρήστες, δημιουργούς και διαφημιζόμενους.

 

Πόσα θα κερδίζουν οι δημιουργοί IGTV;

Η κίνηση να επιτρέψουν στους δημιουργούς να κερδίσουν χρήματα από το IGTV περιεχόμενο τους είναι σίγουρα στρατηγική – ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους το IGTV αντιμετώπισε τόσο μεγάλο πρόβλημα με την προσέλκυση δημιουργών είναι λόγω της έλλειψης επιλογών δημιουργίας εσόδων. Ενώ δημοφιλείς YouTubers μπορούν να κερδίζουν από 3 έως 10 $ ανά 1000 προβολές βίντεο , το Instagram δεν έχει πληρώσει δεκάρα για περιεχόμενο IGTV, από τότε που κυκλοφόρησε. Τώρα, η πλατφόρμα επιτέλους πιέζει προς την αλλαγή.

Σε συνέντευξή του στο The Verge , ο COO του Instagram, Justin Osofsky, ανακοίνωσε ότι όσοι συμμετάσχουν στο IGTV θα λάβουν μερίδιο 55% όλων των διαφημίσεων στο IGTV , όσο και το ποσοστό στο YouTube. «Οι δημιουργοί έχουν ήδη καταβάλει απίστευτη προσπάθεια για το  περιεχόμενό τους και είναι σημαντικό να κερδίσουν χρήματα από αυτό το περιεχόμενο για να τροφοδοτήσουν τη δουλειά τους στο μέλλον», δήλωσε ο Osofsky. Μαζί με την πρόσφατη κυκλοφορία των Instagram Shops and Badges , η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει και άλλα  σχέδια να τρέχουν ώστε να συνεχίσει να δίνει προτεραιότητα στις δυνατότητες δημιουργίας εσόδων τους επόμενους μήνες. «Δεν υπάρχει μια ενιαία προσέγγιση για όλους ώστε να κερδίζουν χρήματα, επομένως επικεντρωνόμαστε στην κατασκευή μιας σειράς εργαλείων που μπορούν να υποστηρίξουν τις διαφορετικές ανάγκες και φιλοδοξίες των δημιουργών μακροπρόθεσμα», έγραψε ο κ. Osofsky σε ένα email του.

Όπως έχουμε αναφέρει και παλαιότερα, προκειμένου το IGTV να βασιστεί στα υπάρχοντα θεμέλιά του και να προσελκύσει περισσότερους θεατές, πρέπει πρώτα να ¨κερδίσει¨ δημοφιλείς δημιουργούς. Και αυτό σχεδόν σίγουρα σημαίνει να αφήσει τους δημιουργούς να κερδίσουν χρήματα από το περιεχόμενό τους. Ο δημοφιλής Instagram δημιουργός Avani κοινοποιεί : «Το IGTV μου έδωσε το εργαλείο για να μοιραστώ με τους θαυμαστές μου περισσότερα από τη δημιουργικότητα και την προσωπικότητά μου, κάτι που βοήθησε στην ανάπτυξη του προσωπικού μου brandname. Το να είμαι σε θέση να κερδίσω χρήματα από το περιεχόμενο που δημιουργώ, ήδη μου δίνει περισσότερα κίνητρα να μοιραστώ περισσότερα για τον εαυτό μου με τους οπαδούς μου στο IGTV. ”

 

Το IGTV ξεκίνησε χωρίς στρατηγική δημιουργίας εσόδων για δημιουργούς, ενώ ακόμα προσελκύει αργά το ενδιαφέρον για την πλατφόρμα . Τώρα, δεν υπάρχει καμία ένδειξη για το πόσο γρήγορα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται σε ένα ανταγωνιστικό μοντέλο διαμοιρασμού εσόδων.

Το IGTV είναι ένα αξιοθαύμαστο κανάλι για την προβολή προϊόντων, DIYs, σεμιναρίων – το είδος δηλαδή περιεχομένου που έχει πραγματική απήχηση στο κοινό και μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων!

Με το Instagram να συνεχίζει να ξετυλίγει νέες δυνατότητες IGTV (και ευκαιρίες δημιουργίας χρημάτων!), δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για να εστιάσετε  ξανά στην IGTV στρατηγική σας .