Εάν χρησιμοποιείτε το Instagram για επαγγελματικούς σκοπούς, πιθανότατα έχετε αναρωτηθεί : πρέπει να μεταβείτε σε ένα εταιρικό προφίλ Instagram;

Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στο να έχετε ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram και πολλοί άνθρωποι φοβούνται να στραφούν σε μια επιχειρηματική σελίδα του Instagram επειδή δεν θέλουν η αφοσίωσή τους να πέσει όπως έχει γίνει με τις σελίδες του Facebook.

Αλλά υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό; Τι γίνεται με τα πλεονεκτήματα της μετάβασης σε επιχειρηματικό προφίλ Instagram;

Μάθετε εάν το προσωπικό σας προφίλ Instagram ή ο εταιρικός λογαριασμός Instagram είναι σωστός για εσάς και σας παρουσιάζουμε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εταιρικό προφίλ Instagram αν αποφασίσετε να αλλάξετε.

Προσωπικός λογαριασμός Instagram ή Επιχειρηματικός λοαριασμός;

Πίσω στις αρχές του 2016, όταν το Instagram επιβεβαίωσε για πρώτη φορά ότι δοκιμάζει νέα επαγγελματικά προφίλ, ο καθένας ήταν πρόθυμος να μάθει : Πώς λειτουργούν; Είναι δωρεάν; Μπορώ να δημιουργήσω ένα;

Φτάνει λοιπόν γρήγορα ο Ιούλιος του 2017 και πάνω από 15 εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν κάνει τη μετάβαση σε ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram (από 8 εκατομμύρια το Μάρτιο)!

Είναι ένα καταπληκτικό κατόρθωμα – αν και δεν είναι εντελώς εκπληκτικό. Με ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram, οι επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους μπορούν να αποκτήσουν αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τους οπαδούς τους και θέσεις, να αποκτήσουν επαγγελματικό προφίλ και να προωθήσουν τις αναρτήσεις του Instagram ως διαφημίσεις.

Αναρωτιέστε αν πρέπει να μεταβείτε σε ένα εταιρικό προφίλ Instagram; Μάθετε με το εύχρηστο διάγραμμα ροής:

Πρέπει να αλλάξετε το προσωπικό σας Instagram προφίλ σε επαγγελματικό;

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το γιατί πρέπει να ακολουθήσετε το διάγραμμα ροής; Δείτε τα διάφορα χαρακτηριστικά των προσωπικών και επαγγελματικών προφίλ του Instagram.

Χαρακτηριστικά του Προσωπικού Λογαριασμού Instagram

Ενώ τα επαγγελματικά προφίλ προσφέρουν μια σειρά από προηγμένες λειτουργίες, όπως τα αναλυτικά στοιχεία και τις διαφημίσεις, τα προσωπικά προφίλ Instagram είναι πιο απλά: έχετουν όλες τις βασικές λειτουργίες χωρίς καμία επιπλέον “φορτίο”.

Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν δύο χαρακτηριστικά που είναι αποκλειστικά για προσωπικά προφίλ Instagram:

Ιδιωτικός λογαριασμός (Private)

Εντάξει, έτσι δεν μπορεί να είναι και το πιο συναρπαστικό χαρακτηριστικό, αλλά αξίζει να το αναφέρουμε. Ενώ οι λογαριασμοί επιχειρήσεων Instagram δεν μπορούν να οριστούν σε ιδιωτικούς, οι προσωπικοί λογαριασμοί μπορούν.

Από τεχνική άποψη, θα επιλέξετε τον λογαριασμό σας να είναι ιδιωτικός αν ανησυχείτε για τους ξένους που βλέπουν τις αναρτήσεις σας – αλλά και αν το απόρρητο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι για εσάς πραγματικά σημαντικό. Σε αυτές τις περιπτώσεις τότε ίσως είναι καλή ιδέα για εσάς να επιλέξετε ένα ιδιωτικό, προσωπικό προφίλ Instagram.

Σύνδεση με πολλές σελίδες στο Facebook

Ένα δεύτερο χαρακτηριστικό που είναι αποκλειστικό για τα προσωπικά προφίλ είναι η δυνατότητα σύνδεσης πολλών σελίδων στο Facebook. Ενώ τα προφίλ επιχειρήσεων Instagram μπορούν να συνδεέσουν μόνο ένα προφίλ στο Facebook, με το προσωπικό προφίλ μπορείτε να συνδέσετε όσες σελίδες στο Facebook θέλετε!

Χαρακτηριστικά επιχειρηματικού προφίλ Instagram:

Ενώ τα προσωπικά προφίλ έχουν όλα τα βασικά, με τα εταιρικά προφίλ Instagram οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε έναν τόνο προηγμένων λειτουργιών, όπως πληροφορίες επικοινωνίας, Instagram Insights, προωθημένες αναρτήσεις, Instagram Shop και πολλά άλλα!

Instagram Insights

Πρέπει να αλλάξετε το προσωπικό σας Instagram προφίλ σε επαγγελματικό;

Ένα από τα καλύτερα επιχειρηματικά χαρακτηριστικά του Instagram, το Insights είναι το ενσωματωμένο εργαλείο ανάλυσης της εφαρμογής που παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το ποιοι είναι οι οπαδοί σας, πότε είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο και πολλά άλλα. Μπορείτε επίσης να δείτε Insights για συγκεκριμένες αναρτήσεις και Instagram Stories για να δείτε πώς έχουν εκτελεστεί και πώς οι άνθρωποι ασχολούνται με αυτές.

Διαφημίσεις Instagram

Το Instagram χρησιμοποιεί τα ίδια ισχυρά εργαλεία διαφήμισης όπως το Facebook, ώστε να μπορείτε να δημιουργείτε, να εκτελείτε και να παρακολουθείτε καμπάνιες με τον ίδιο τρόπο που κάνετε και με τις διαφημίσεις Facebook.

Δημοσιευμένες αναρτήσεις

Όπως και οι διαφημίσεις Instagram, αφού ρυθμίσετε ένα επιχειρηματικό προφίλ στο Instagram, μπορείτε να προωθήσετε τις αναρτήσεις σας μέσα από την εφαρμογή. Δεν είναι όπως η προώθηση μιας ανάρτησης στη σελίδα σας στο Facebook.

Κουμπί επαφής (Contact Button)

Ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram περιλαμβάνει επίσης ένα κουμπί “Επαφή(Contuct)” κοντά στην κορυφή του προφίλ. Με το κουμπί επαφής έχετε την επιλογή να συμπεριλάβετε οδηγίες, έναν αριθμό τηλεφώνου και / ή μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Προσθέστε συνδέσμους στις ιστορίες Instagram

Θέλατε πάντα να προσθέτατε συνδέσμους στις Instagram Stories σας; Λοιπόν, τώρα μπορείτε! Το Instagram επιτρέπει τώρα σε όλους τους εταιρικών λογαριασμών Instagram με 10.000 ή περισσότερους οπαδούς να προσθέτουν συνδέσμους προς ιστορίες Instagram. Πριν, αυτή η λειτουργία ήταν διαθέσιμη μόνο σε επαληθευμένους λογαριασμούς Instagram.

Instagram Shop

Στη κατασκευή eshop στη Give IT συνδέουμε το νέο σας eshop με το εταιρικό προφίλ σας στο instagram. Έτσ