Πρέπει να αλλάξετε το προσωπικό σας Instagram προφίλ σε επαγγελματικό;

Πρέπει να αλλάξετε το προσωπικό σας Instagram προφίλ σε επαγγελματικό;

Εάν χρησιμοποιείτε το Instagram για επαγγελματικούς σκοπούς, πιθανότατα έχετε αναρωτηθεί : πρέπει να μεταβείτε σε ένα εταιρικό προφίλ Instagram;

Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στο να έχετε ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram και πολλοί άνθρωποι φοβούνται να στραφούν σε μια επιχειρηματική σελίδα του Instagram επειδή δεν θέλουν η αφοσίωσή τους να πέσει όπως έχει γίνει με τις σελίδες του Facebook.

Αλλά υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό; Τι γίνεται με τα πλεονεκτήματα της μετάβασης σε επιχειρηματικό προφίλ Instagram;

Μάθετε εάν το προσωπικό σας προφίλ Instagram ή ο εταιρικός λογαριασμός Instagram είναι σωστός για εσάς και σας παρουσιάζουμε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εταιρικό προφίλ Instagram αν αποφασίσετε να αλλάξετε.

Προσωπικός λογαριασμός Instagram ή Επιχειρηματικός λοαριασμός;

Πίσω στις αρχές του 2016, όταν το Instagram επιβεβαίωσε για πρώτη φορά ότι δοκιμάζει νέα επαγγελματικά προφίλ, ο καθένας ήταν πρόθυμος να μάθει : Πώς λειτουργούν; Είναι δωρεάν; Μπορώ να δημιουργήσω ένα;

Φτάνει λοιπόν γρήγορα ο Ιούλιος του 2017 και πάνω από 15 εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν κάνει τη μετάβαση σε ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram (από 8 εκατομμύρια το Μάρτιο)!

Είναι ένα καταπληκτικό κατόρθωμα – αν και δεν είναι εντελώς εκπληκτικό. Με ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram, οι επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους μπορούν να αποκτήσουν αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τους οπαδούς τους και θέσεις, να αποκτήσουν επαγγελματικό προφίλ και να προωθήσουν τις αναρτήσεις του Instagram ως διαφημίσεις.

Αναρωτιέστε αν πρέπει να μεταβείτε σε ένα εταιρικό προφίλ Instagram; Μάθετε με το εύχρηστο διάγραμμα ροής:

Πρέπει να αλλάξετε το προσωπικό σας Instagram προφίλ σε επαγγελματικό;

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το γιατί πρέπει να ακολουθήσετε το διάγραμμα ροής; Δείτε τα διάφορα χαρακτηριστικά των προσωπικών και επαγγελματικών προφίλ του Instagram.

Χαρακτηριστικά του Προσωπικού Λογαριασμού Instagram

Ενώ τα επαγγελματικά προφίλ προσφέρουν μια σειρά από προηγμένες λειτουργίες, όπως τα αναλυτικά στοιχεία και τις διαφημίσεις, τα προσωπικά προφίλ Instagram είναι πιο απλά: έχετουν όλες τις βασικές λειτουργίες χωρίς καμία επιπλέον “φορτίο”.

Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν δύο χαρακτηριστικά που είναι αποκλειστικά για προσωπικά προφίλ Instagram:

Ιδιωτικός λογαριασμός (Private)

Εντάξει, έτσι δεν μπορεί να είναι και το πιο συναρπαστικό χαρακτηριστικό, αλλά αξίζει να το αναφέρουμε. Ενώ οι λογαριασμοί επιχειρήσεων Instagram δεν μπορούν να οριστούν σε ιδιωτικούς, οι προσωπικοί λογαριασμοί μπορούν.

Από τεχνική άποψη, θα επιλέξετε τον λογαριασμό σας να είναι ιδιωτικός αν ανησυχείτε για τους ξένους που βλέπουν τις αναρτήσεις σας – αλλά και αν το απόρρητο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι για εσάς πραγματικά σημαντικό. Σε αυτές τις περιπτώσεις τότε ίσως είναι καλή ιδέα για εσάς να επιλέξετε ένα ιδιωτικό, προσωπικό προφίλ Instagram.

Σύνδεση με πολλές σελίδες στο Facebook

Ένα δεύτερο χαρακτηριστικό που είναι αποκλειστικό για τα προσωπικά προφίλ είναι η δυνατότητα σύνδεσης πολλών σελίδων στο Facebook. Ενώ τα προφίλ επιχειρήσεων Instagram μπορούν να συνδεέσουν μόνο ένα προφίλ στο Facebook, με το προσωπικό προφίλ μπορείτε να συνδέσετε όσες σελίδες στο Facebook θέλετε!

Χαρακτηριστικά επιχειρηματικού προφίλ Instagram:

Ενώ τα προσωπικά προφίλ έχουν όλα τα βασικά, με τα εταιρικά προφίλ Instagram οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε έναν τόνο προηγμένων λειτουργιών, όπως πληροφορίες επικοινωνίας, Instagram Insights, προωθημένες αναρτήσεις, Instagram Shop και πολλά άλλα!

Instagram Insights

Πρέπει να αλλάξετε το προσωπικό σας Instagram προφίλ σε επαγγελματικό;

Ένα από τα καλύτερα επιχειρηματικά χαρακτηριστικά του Instagram, το Insights είναι το ενσωματωμένο εργαλείο ανάλυσης της εφαρμογής που παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το ποιοι είναι οι οπαδοί σας, πότε είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο και πολλά άλλα. Μπορείτε επίσης να δείτε Insights για συγκεκριμένες αναρτήσεις και Instagram Stories για να δείτε πώς έχουν εκτελεστεί και πώς οι άνθρωποι ασχολούνται με αυτές.

Διαφημίσεις Instagram

Το Instagram χρησιμοποιεί τα ίδια ισχυρά εργαλεία διαφήμισης όπως το Facebook, ώστε να μπορείτε να δημιουργείτε, να εκτελείτε και να παρακολουθείτε καμπάνιες με τον ίδιο τρόπο που κάνετε και με τις διαφημίσεις Facebook.

Δημοσιευμένες αναρτήσεις

Όπως και οι διαφημίσεις Instagram, αφού ρυθμίσετε ένα επιχειρηματικό προφίλ στο Instagram, μπορείτε να προωθήσετε τις αναρτήσεις σας μέσα από την εφαρμογή. Δεν είναι όπως η προώθηση μιας ανάρτησης στη σελίδα σας στο Facebook.

Κουμπί επαφής (Contact Button)

Ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram περιλαμβάνει επίσης ένα κουμπί “Επαφή(Contuct)” κοντά στην κορυφή του προφίλ. Με το κουμπί επαφής έχετε την επιλογή να συμπεριλάβετε οδηγίες, έναν αριθμό τηλεφώνου και / ή μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Προσθέστε συνδέσμους στις ιστορίες Instagram

Θέλατε πάντα να προσθέτατε συνδέσμους στις Instagram Stories σας; Λοιπόν, τώρα μπορείτε! Το Instagram επιτρέπει τώρα σε όλους τους εταιρικών λογαριασμών Instagram με 10.000 ή περισσότερους οπαδούς να προσθέτουν συνδέσμους προς ιστορίες Instagram. Πριν, αυτή η λειτουργία ήταν διαθέσιμη μόνο σε επαληθευμένους λογαριασμούς Instagram.

Instagram Shop

Στη Give IT όταν κατασκευάζουμε ένα eshop το συνδέουμε με το εταιρικό προφίλ σας στο instagram. Έτσι μπορείτε να κάνετε tag τα προϊόντα σας ώστε οι επισκέπτες να βλέπουν τη τιμή τους και αν θέλουν να προχωρήσουν στο eshop σας για να τα αγοράσουν.

 

Θα πρέπει να αλλάξετε σε ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram;

Θα μπορείτε να διαπιστώσετε εάν ένα προφίλ Instagram είναι μια προσωπικό ή επιχειρηματικό χάρη σε μια μικρή “κατηγορία” με γκρι χρώματα κάτω από το όνομα “Instagram”. Η κατηγορία αυτή επιλέγεται από την κατηγορία της σελίδας στο Facebook με την οποία συνδέσατε.

Αναρωτιέστε αν το προφίλ σας πρέπει να είναι προσωπικό ή επιχειρηματικό προφίλ Instagram; Ας πάρουμε ένα παράδειγμα ιδιοκτήτη μικρής επιχείρησης:

Πρέπει να αλλάξετε το προσωπικό σας Instagram προφίλ σε επαγγελματικό;

Το Casa Joshua Tree είναι ένα Airbnb στο Joshua Tree της Καλιφόρνια και ιδιοκτήτης της είναι η Lindsay που τρέχει το λογαριασμό Instagram για να προωθήσει τις κρατήσεις. Έχει επίσης δικό της λογαριασμό Instagram όπου μοιράζεται περιεχόμενο που σχετίζεται με την εργασία της ως καλλιτέχνη και σχεδιαστή και μερικές φορές δημοσιεύει επίσης και για το Casa Joshua Tree.

Θα παρατηρήσετε ότι έχει επιλέξει να διαχωρίσει το επιχειρηματικό προφίλ Instagram από το προσωπικό της προφίλ Instagram – το Casa Joshua Tree επικεντρώνεται αποκλειστικά στο μάρκετινγκ και στην ανάπτυξη της επιχείρησής της μέσω του Instagram, επομένως έχει έναν εταιρικό λογαριασμό Instagram.

Ακολουθεί ανάλυση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων των δύο τύπων προφίλ Instagram:

Θετικά των προσωπικών προφίλ Instagram:

Παρά το γεγονός ότι δεν διαθέτουν προηγμένα χαρακτηριστικά, τα προσωπικά προφίλ είναι ευχάριστα απλά. Δεν υπάρχουν διαγράμματα στηλών, γραφήματα ή αναδυόμενα παράθυρα που σας ζητούν να προωθήσετε τις αναρτήσεις σας.

Και ενώ το απλούστερο δεν είναι πάντα καλύτερο, το γεγονός είναι ότι αν δεν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε κάποια από τα χαρακτηριστικά που έρχονται με ένα επιχειρηματικό προφίλ, είναι πιο λογικό να μείνετε με το προσωπικό σας.

Πρέπει να αλλάξετε το προσωπικό σας Instagram προφίλ σε επαγγελματικό;

Ένα δεύτερο πιθανό όφελος από τη χρήση ενός προσωπικού προφίλ είναι ότι έχετε περισσότερη ελευθερία να δημοσιεύσετε όσα θέλετε. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν έχετε ένα εμπορικό σήμα που βασίζεται στην προσωπικότητα σας (όπως ένας blogger ή ένας παράγοντας Instagram).

Μερικοί άνθρωποι φοβούνται ότι με τη μετάβαση σε επιχειρηματικό προφίλ, αυτό θα χαρακτηριστεί ως “χορηγούμενο” ή “μη αυθεντικό” και θα χάσουν την ταυτότητά τους με το οργανικό σήμα τους. Εάν ανησυχείτε πραγματικά για το εάν το προφίλ σας θα εμφανίζεται “λιγότερο προσωπικό”, τότε ίσως είναι καλύτερο να μείνετε με ένα προσωπικό προφίλ Instagram.

Πλεονεκτήματα των Επαγγελματικών προφίλ Instagram

Τα περισσότερα από τα οφέλη που προκύπτουν από τη μετάβαση σε ένα επιχειρηματικό προφίλ Instagram έχουν τις ρίζες τους στην ικανότητα των χρηστών να μάθουν και να συνδεθούν με τους οπαδούς τους.

Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία Insights του Instagram. Η απλή δυνατότητα παρακολούθησης των εντυπώσεων, της προσέγγισης και της εμπλοκής από μια εφαρμογή για κινητά είναι εξαιρετικά χρήσιμη για τις επιχειρήσεις! Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν και άλλα εργαλεία ανάλυσης Instagram, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας Free Instagram Analytics.

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα μιας επιχειρηματικής σελίδας του Instagram είναι η δυνατότητα προσθήκης συνδέσμων σε Instagram Stories (αν έχετε πάνω από 10.000 οπαδούς). Αυτή είναι μια τεράστια τάση του Instagram αυτή τη στιγμή και μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, να πουλήσετε προϊόντα, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και πολλά άλλα!

Πρέπει να αλλάξετε το προσωπικό σας Instagram προφίλ σε επαγγελματικό;

Υπάρχει επίσης το γεγονός ότι τα προφίλ των επιχειρήσεων μπορούν να εκτελούν διαφημίσεις Instagram, οι οποίες αποτελούν έναν εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργούν πωλήσεις και να αυξάνουν τη δέσμευση. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Locowise, το 75% των χρηστών του Instagram αναλαμβάνει δράση, όπως η επίσκεψη σε μια ιστοσελίδα ή η πραγματοποίηση μιας αγοράς, αφού εξετάσει μια διαφήμιση Instagram!

Πραγματικά, τα επιχειρηματικά προφίλ προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία μάρκετινγκ στο Instagram, είτε παίρνοντας πληροφορίες σχετικά με το ποιες αναρτήσεις έχουν τις καλύτερες επιδόσεις είτε προσεγγίζοντας νέους οπαδούς με στοχευμένες διαφημίσεις.

Μειονεκτήματα των Προσωπικών προφίλ Instagram

Αυτό που κάνει τα προσωπικά προφίλ να είναι τόσο απλά και πιο άμεσα για τους μη επιχειρηματικούς χρήστες είναι επίσης αυτό που τα κάνει τόσο ανεπαρκή για τις επιχειρήσεις. Πράγματι, το μεγαλύτερο μειονέκτημα του να μείνεις με ένα προσωπικό προφίλ στο Instagram είναι το γεγονός ότι χάνεις τα τόσα πολλά υπέροχα χαρακτηριστικά!

Το γεγονός είναι ότι εάν χρησιμοποιείτε το Instagram για να επιτύχετε κάποιο είδος εμπορικού στόχου, είτε αυτό είναι όλο και περισσότεροι οπαδοί, δημιουργία δέσμευσης, ή ακόμα και κάνοντας πωλήσεις, είναι πολύ καλύτερη ιδέα να χρησιμοποιήσετε ένα επιχειρηματικό προφίλ.

Μειονεκτήματα των Επαγγελματικών προφίλ Instagram

Εκτός από την ταλαιπωρία της δημιουργίας ενός επιχειρηματικού προφίλ Instagram (πρέπει να έχετε μια σελίδα στο Facebook για την επιχείρησή σας προτού μπορέσετε να κάνετε το σύνδεσμο), δεν υπάρχουν πολλά μειονεκτήματα για τη μετάβαση σε επιχειρηματικό προφίλ.

Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν πολλοί χρήστες που εξέφρασαν την ανησυχία τους ότι η μετάβαση σε ένα εταιρικό προφίλ θα μπορούσε να τους προκαλέσει απώλεια οργανικής προσέγγισης στις δημοσιεύσεις τους – παρόμοια με ό, τι συνέβη στο Facebook το 2014.

Πίσω στο 2014, το Facebook έκανε μια ενημέρωση για τη ροή ειδήσεων που θα περιοριόριζε την εμβέλεια των επιχειρηματικών σελίδων και θα συμπλήρωνε τις ροές δεδομένων, ώστε οι χρήστες να μπορούν να “βλέπουν περισσότερα από αυτά που θέλουν.” Αυτή η αλλαγή ανάγκασε τις επιχειρήσεις στο Facebook να πληρώσουν για να έχουν το περιεχόμενό τους ως χορηγούμενο, ακόμα και από άτομα που παρακολουθούσαν ήδη μια σελίδα.

Εάν το ίδιο συνέβαινε και στο Instagram, οι επιχειρήσεις θα μπορούσαν να παρατηρήσουν ακόμη μεγαλύτερη πτώση στην δέσμευση των χρηστών του Instagram.

Τελικά ο νικήτης;

Instagram Επιχειρηματικό προφίλ!

Ως μια επιχείρηση στο Instagram με σαφείς στόχους μάρκετινγκ, τα οφέλη που προκύπτουν από τη μετάβαση σε ένα εταιρικό προφίλ αντισταθμίζουν πλήρως τα αρνητικά!

Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να μπορείτε πάντα να επιστρέψετε σε ένα προσωπικό προφίλ από ένα επιχειρηματικό προφίλ αν αποφασίσετε ότι δεν σας αρέσουν τα χαρακτηριστικά.

Πώς να δημιουργήσετε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό Instagram

Τώρα που είστε ενήμεροι με τα οφέλη των επιχειρηματικών προφίλ Instagram, ήρθε η ώρα να κάνετε την αλλαγή! Ευτυχώς, η μετάβαση σε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό Instagram είναι στην πραγματικότητα πολύ απλή και μπορεί να γίνει μέσα από την εφαρμογή για κινητά:

  • Μεταβείτε στο προφίλ σας και πατήστε το εικονίδιο “gear”.
  • Πατήστε “Switch to Business Profile.”
  • Επιλέξτε τη σελίδα Facebook που θέλετε να συνδέσετε στον επιχειρηματικό σας λογαριασμό Instagram. Εάν δεν βλέπετε τη σελίδα Facebook της επιχείρησής σας ως επιλογή, βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωριστεί ως διαχειριστής από το μενού ρυθμίσεων. Μόλις εμφανιστεί η σωστή σελίδα Facebook, επιλέξτε τη σελίδα και πατήστε “Επόμενο”.
  • Βεβαιωθείτε ότι το προφίλ σας έχει οριστεί σε δημόσιο (public). Οι ιδιωτικοί private λογαριασμοί δεν μπορούν να μεταβούν σε επιχειρηματικούς λογαριασμούς.
  • Στη σελίδα “Set Up Your Business Profile”, ανατρέξτε στις πληροφορίες επαφής της επιχείρησής σας, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού τηλεφώνου, της φυσικής διεύθυνσης και του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου. Μόλις όλα φαίνονται καλά, πατήστε “Τέλος(Done)” για να αποθηκεύσετε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας στο Instagram.

Τώρα που ο εταιρικός σας λογαριασμός έχει ρυθμιστεί, οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί σας μέσω του προφίλ σας. Μπορείτε επίσης να δείτε τα στατιστικά στοιχεία των follower (follower Insights) και να προωθήσετε τις αναρτήσεις σας και όλα αυτά μέσα από την εφαρμογή!

Η επιλογή είναι δική σας !

 

To βρήκες ενδιαφέρον; Μοιράσου το!!

Κατηγορίες

Πρόσφατα Έργα μας

give it portfolio