Σχεδιάστε τη στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε

Η ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΙΧΜΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.

Η σωστή διαφήμιση που εμφανίζεται στη σωστή αγορά μέσω του καλύτερου καναλιού μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια μέτρια και σε μια επιτυχημένη αγοραστική περίοδο.

Δημιουργήστε έναν προϋπολογισμό για το μάρκετινγκ

Το πρώτο βήμα, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, είναι να δημιουργήσετε ένα προϋπολογισμό για το μάρκετινγκ. Θα αναρωτιέστε τι ποσό πρέπει να διαθέσετε. 50 EUR τον μήνα ή 5.000 EUR;

Προετοιμάστε κατάλληλα την επιχείρησή σας για τις πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο

Δεν υπάρχει μία μόνο απάντηση, αλλά ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι οι πιο καταξιωμένες επιχειρήσεις ξοδεύουν μεταξύ 6% και 12% των ετήσιων εσόδων τους στο μάρκετινγκ.8 Οι μικρότερες επιχειρήσεις, οι νέες επιχειρήσεις και αυτές που προσπαθούν να εισέλθουν σε νέες αγορές θα ξοδέψουν περισσότερα. Ίσως μεταξύ 12% και 20%.

Ό,τι και αν αποφασίσετε, προγραμματίστε το προσεκτικά. Ξεκινήστε αναθέτοντας μικρά ποσά σε διαφορετικές εκστρατείες ή στρατηγικές για να μάθετε τι είναι πιο αποτελεσματικό για την επιχείρησή σας. Στη συνέχεια, αυξήστε τις δαπάνες σας βάσει αποτελεσμάτων. Όπως εξηγεί ο Wayne Bower, ιδρυτής της εταιρείας ειδικής ένδυσης Jedi-Robe.com:

«Όταν κανείς ξεκινά, σπάνια έχει χρήματα, οπότε υιοθέτησα μια συγκεκριμένη στρατηγική επιλέγοντας μια χώρα και διαθέτοντας μόλις 1 GBP την ημέρα για βελτιστοποίηση μηχανισμού αναζήτησης (SEO). Όταν πήρα πίσω τα χρήματά μου, αύξησα την επένδυση και επέλεξα μια άλλη χώρα.»

Επιλέξτε τα κανάλια σας

Σκεφτείτε ποια κανάλια να χρησιμοποιήσετε. Πρέπει να βρίσκεστε εκεί όπου ψάχνουν οι πελάτες-στόχος σας, μέσω βελτιστοποίησης για μηχανές αναζήτησης, Google AdWords, διαφημίσεις στον τύπο ή στο τοπικό ραδιόφωνο.

Προετοιμάστε κατάλληλα την επιχείρησή σας για τις πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο

SEO ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜH

Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) και η παρεμφερής αναζήτηση επί πληρωμή είναι απαραίτητες για κάθε επιχείρηση στο Internet. Οι αγοραστές σήμερα χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να βρουν αυτά που θέλουν, και ως εκ τούτου πρέπει να κάνετε ό,τι μπορείτε για να τους βοηθήσετε να το βρο