Εφαρμόστε ολοκληρωμένες διαδικασίες

Η ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΕΝ ΛΗΓΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ. ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΤΟΣ.

Οι πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα των ετήσιων κερδών για τις μικρές επιχειρήσεις. Ωστόσο, μπορείτε να μειώσετε την εξάρτησή σας από αυτές τις λίγες εβδομάδες εφαρμόζοντας τα μαθήματα που πήρατε σε όλο τον χρόνο.

Είναι καλό να έχετε μια σωστή διαδικασία για τις επιστροφές προϊόντων και χρημάτων

Προετοιμάστε	κατάλληλα την επιχείρησή σας για τις πωλήσεις κατά	 την	εορταστική περίοδο

Στη δουλειά, είστε τόσο καλοί όσο και η τελευταία σας αλληλεπίδραση. Η άσχημη εμπειρία των πελατών μπορεί να προκαλέσει διαρκή ζημιά στη φήμη σας, οπότε αξίζει να βεβαιωθείτε ότι κάθε επικοινωνία με τον πελάτη – ακόμα και σε περίπτωση καταγγελίας – γίνεται επαγγελματικά.

Πολλές επιχειρήσεις προσφέρουν μια πολιτική επιστροφών «χωρίς ερωτήσεις» που συνοδεύεται συχνά με δωρεάν επιστροφή αποστολής. Στην πραγματικότητα, η προώθηση της πολιτικής αυτού του είδους στην τοποθεσία Web σας μπορεί να ενθαρρύνει τις πωλήσεις, μειώνοντας την αίσθηση κινδύνου για τους νέους πελάτες. Διευκολύνετε τους αγοραστές να βρουν την πολιτική επιστροφών στην τοποθεσία Web σας.

Ορίστε μια διαδικασία, μέσω Internet ή μέσω τηλεφώνου, ούτως ώστε οι πελάτες να μπορούν εύκολα να επιστρέφουν τα αγαθά και να λαμβάνουν πίστωση, ανταλλαγή προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων. Επίσης, εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στην ξυπηρέτηση πελατών, ούτως ώστε όλα τα προβλήματα να διεκπεραιώνονται επαγγελματικά και με κατανόηση. Ο σωστός χειρισμός μιας καταγγελίας μπορεί συχνά να οδηγήσει σε έναν πιστό πελάτη.

Τώρα, η PayPal προσφέρει στους πελάτες δωρεάν “κάλυψη εξόδων επιστροφής παραγγελίας”.

6 εκατομμύρια πελατών PayPal σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν ήδη εγγραφεί στο πρόγραμμα στο οποίο η PayPal μπορεί να καλύψει το κόστος επιστροφής ανεπιθύμητων αγορών. Η κάλυψη εξόδων επιστροφής παραγγελίας είναι διαθέσιμη σε 46 χώρες και μπορείτε να προωθήσετε την υπηρεσία στην τοποθεσία σας με ένα δωρεάν διαφημιστικό πλαίσιο που θα βρείτε εδώ.

Εκστρατείες και πωλήσεις   μετά   τις γιορτές

Προετοιμάστε	κατάλληλα την επιχείρησή σας για τις πωλήσεις κατά	 την	εορταστική περίοδο

Σε πολλές χώρες, οι πελάτες ανυπομονούν να έρθουν οι εκπτώσεις του Ιανουαρίου. Εκτός από την προώθηση εκπτώσεων και προσφορών σε όλους τους επισκέπτες, αυτή θα μπορούσε να ήταν μια καλή περίοδος για να συνδεθείτε ξανά με τους υπάρχοντες πελάτες σας.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να στείλετε έναν εκπτωτικό κωδικό ως ένδειξη εκτίμησης για τη συνεργασία σας κατά το προηγούμενο έτος. Να είστε δημιουργικοί για να ξεχωρίσετε από όλους τους άλλους. Θα μπορούσατε να στοχεύετε σε υφιστάμενους πελάτες με συμπληρωματικά προϊόντα, ανάλογα με το τι αγόρασαν προηγουμένως;

Φυσικά, μην παραλείψετε να σκεφτείτε πώς μπορείτε να εφαρμόσετε όλα αυτά που μάθατε σε μελλοντικές εορταστικές περιόδους, όπως την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, το Πάσχα ή τη γιορτή της μητέρας.

Ελέγξτε την επιχείρησή σας

Τέλος, πριν τρέξετε για την επόμενη προτεραιότητα, μην ξεχάσετε να αφιερώσετε χρόνο για να ελέγξετε την επιχείρησή σας. Πώς τα πήγε κατά την εορταστική περίοδο;

Προετοιμάστε	κατάλληλα την επιχείρησή σας για τις πωλήσεις κατά	 την	εορταστική περίοδο

Τι μάθατε; Τι λειτούργησε καλά και τι δεν θα ξανακάνατε; Ποια προϊόντα είχαν καλύτερες πωλήσεις; Ποιες εκστρατείες ήταν πραγματικά αποτελεσματικές; Τον επόμενο χρόνο, θα ξεκινήσετε τις αγορές νωρίτερα ή αργότερα; Πώς σας φάνηκε η διαφήμιση και η εκπαίδευση του προσωπικού;

Ο έλεγχος της απόδοσης κατά την περίοδο αιχμής αποκάλυψε τυχόν αδυναμίες που πρέπει να διορθώσετε; Ποια μαθήματα μπορείτε να εφαρμόσετε σε άλλες περιόδους του έτους;

Μια καλή ιδέα είναι να σημειώνετε τις σκέψεις σας, ώστε να τις θυμάστε για το επόμενο έτος.

Είναι έτοιμη η επιχείρησή σας για την εορταστική περίοδο;

Όταν έχετε τη δική σας επιχείρηση λιανικής, ησυχία δεν θα έχετε ποτέ. Ωστόσο, υπάρχει σίγουρα μια εποχή έντονης δραστηριότητας και αυτή η εποχή πλησιάζει.

Προετοιμάστε	κατάλληλα την επιχείρησή σας για τις πωλήσεις κατά	 την	εορταστική περίοδο

Οι πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο είναι συχνά πολύ σημαντικές για το συνολικό κέρδος του έτους, οπότε αξίζει να αφιερώσετε αρκετό χρόνο στην προετοιμασία σας. Αν ξεκινήσετε νωρίς, προετοιμαστείτε, σχεδιάσετε τις ενέργειες μάρκετινγκ και εξασφαλίσετε τις κατάλληλες διαδικασίες πέρα από την τελευταία ημέρα των αγορών, μπορείτε να έχετε την επιχείρησή σας έτοιμη για την εορταστική περίοδο πριν από τους ανταγωνιστές.

Σε ολόκληρο τον κόσμο, 19 εκατομμύρια επιχειρήσεις εμπιστεύονται την PayPal για τις συναλλαγές τους κατά τις περιόδους αιχμής.11

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να προετοιμαστεί κατάλληλα για την εορταστική περίοδο, επισκεφθείτε τη σελίδα PayPal.com.

Πηγή