Τα Stories είναι ένα τέλειο παράδειγμα για το πόσο γρήγορα αλλάζουν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και ο τρόπος που τα χρησιμοποιούμε.

Όταν το Instagram παρουσίασε για πρώτη φορά τα Stories το 2016, 150 εκατομμύρια άτομα χρησιμοποίησαν τη λειτουργία.

Τώρα, πάνω από 500 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Stories κάθε μέρα – και κάθε μεγάλο κοινωνικό δίκτυο έχει κάποια μορφή Story.

Αλλά τι κάνει τα Stories τόσο επιτυχημένα και πώς θα εξελιχθούν καθώς οι συμπεριφορές αλλάζουν στα κοινωνικά μέσα;

Συνεχίστε να διαβάζετε για να ανακαλύψετε τις προβλέψεις μας για το μέλλον :

 

Η άνοδος των Stories στα Social

Για τους περισσότερους ανθρώπους, τα Stories αποτελούν πλέον αναπόσπαστο μέρος του τοπίου των Social αφού είναι ο ευκολότερος τρόπος για να μοιραστούν περιεχόμενο με το κινητό τους.

Αλλά αυτό δεν συνέβαινε πάντα. Στην πραγματικότητα, το Snapchat έφερε πρώτο τη δυνατότητα των Stories το 2013 – και είναι απίθανο κάποιος να μπορούσε να προβλέψει πόσο επιτυχημένη θα ήταν η 24ωρη, φιλική προς κινητά, εφήμερη μορφή.

Όταν το Instagram ξεκίνησε μια σχεδόν πανομοιότυπη μορφή Stories το 2016, χρειάστηκαν μόνο 12 μήνες για να φτάσει η λειτουργία στους 150 εκατομμύρια χρήστες. Μέχρι τον Απρίλιο του 2017, οι ιστορίες Instagram κέρδισαν περισσότερους ενεργούς χρήστες καθημερινά από ό, τι είχε συνολικά το Snapchat.

instagram-stories

Στο 2020 πάνω από 500 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Instagram Stories κάθε μέρα. Επιπλέον, η λειτουργικότητα του εξελίσσεται σε σχεδόν συνεχή βάση, με νέες λειτουργίες, τα φίλτρα AR και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Τα Stories είναι πλέον το νέο πρότυπο, προσφέροντας μια πιο απλή και λιγότερο μόνιμη πλατφόρμα για τους ανθρώπους να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο εν κινήσει, και να εναρμονίζονται τέλεια με την αυξημένη ζήτηση για αυθεντικό, μη φιλτραρισμένο περιεχόμενο στα κοινωνικά μέσα.

Δεδομένης της τεράστιας επιτυχίας των Instagram Stories, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων μπήκαν στο “παιχνίδι”.

Οι Ιστορίες Facebook και Whatsapp Status ξεκίνησαν και οι δύο το 2017, πιθανότατα επιταχύνθηκαν από τη στενή τους συνεργασία με το Instagram.

Εν τω μεταξύ, τα YouTube Stories εμφανίστηκαν το 2018 για δημιουργούς με περισσότερους από 10 χιλιάδες συνδρομητές, ξεχωρίζοντας με μια διάρκεια 7 ημερών παρά το συνηθισμένο 24ωρο.

Ακόμα και το LinkedIn έχει ανακοινώσει σχέδια για την κυκλοφορία του LinkedIn Stories, φέρνοντας μια επαγγελματική αλλαγή στη μορφή των 24ωρων ιστοριών που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε.

Και δεν σταματά εκεί. Twitter Fleets (Stories), Spotify Stories και Pinterest Story Pins δοκιμάζονται πριν από την ευρύτερη κυκλοφορία τους – ένα σαφές σημάδι ότι τα Stories πρόκειται να αυξηθούν σε δημοτικότητα καθώς οι χρήστες προτιμούν να μοιράζονται αυτή τη στιγμή αυθεντικό περιεχόμενο.

 

Πώς οι ιστορίες εξελίχθηκαν με την πάροδο του χρόνου

Αν είστε τακτικός χρήστης των Instagram Stories, ίσως έχετε παρατηρήσει από πρώτο χέρι πόσο συχνά το Instagram προσθέτει νέες λειτουργίες – έχοντας συχνά πολλές αναβαθμίσεις.

Φαίνεται ότι δεν υπάρχει όριο στο τι μπορεί να ενσωματώσει το Instagram στην εμπειρία των Stories, περιστρέφοντας γύρω από αυτό που ξεκίνησε ως μονόδρομο κανάλι επικοινωνίας σε μια προσπάθεια για επικοινωνία, ηλεκτρονικό εμπόριο και δημιουργικότητα.

Με τα χρόνια, έχουμε δει την εισαγωγή κορυφαίων δυνατοτήτων : “swipe up” συνδέσμους για λογαριασμούς με περισσότερους από 10 χιλιάδες ακόλουθους, πολλές επιλογές αυτοκόλλητων – όπως δημοσκοπήσεις, ερωτήσεις και emoji, δυναμικά φίλτρα AR, εργαλεία δημιουργίας βίντεο, αυτοκόλλητα προϊόντων με δυνατότητα αγοράς και πολλά άλλα.

instagram functions

Οι ιστορίες αλλάζουν συνεχώς για να ανταποκρίνονται στον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες, οι δημιουργοί και οι καθημερινοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κατά τη διάρκεια του COVID-19, οι ιστορίες έγιναν το νέο σπίτι live εκδηλώσεων και ένα μέρος για τους χρήστες να δωρίσουν και να αγοράσουν δωροκάρτες για να υποστηρίξουν επιχειρήσεις στην τοπική τους κοινότητα.

Τι επιφυλάσσει το μέλλον για τα Stories ;

Κανείς δεν ξέρει πραγματικά. Αλλά με βάση αυτά που έχουμε δει τα τελευταία 5 χρόνια, είναι εύκολο να πούμε ότι οι ιστορίες θα αυξάνονται σε δημοτικότητα και θα έχουν εξέχουσα θέση σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Οι ιστορίες Instagram είναι ήδη η βασική διατροφή για τους χρήστες των Millennials και Gen Z και είναι δύσκολο να αγνοηθεί η αλλαγή του τρόπου με τον οποίο οι νέοι αισθάνονται άνετα να μοιράζονται περιεχόμενο.

Ο Ανώτερος Διευθυντής Διαχείρισης Προϊόντων του LinkedIn, Pete Davies, εξήγησε γιατί τα social media πρέπει να έχουν την λειτουργία των Stories εάν θέλουν να εξυπηρετήσουν το νεότερο κοινό. «Υπάρχει μια ολόκληρη γενιά που μεγαλώνει με Stories ως τρόπο ομιλίας. Είναι πιο άνετα να ξεκινήσουν συνομιλίες εφήμερης μορφής παρά από ανάρτηση ενημερώσεων », είπε.

Έχοντας αυτό κατά νου, δεν θα ήταν δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι όλες οι κοινωνικές πλατφόρμες ξανασυναρμολογούν τις εμπειρίες τους εντός εφαρμογής για να δώσουν έμφαση στα Stories τα επόμενα χρόνια. Εν τω μεταξύ, καθώς το Instagram συνεχίζει να εξελίσσεται γρήγορα την προσφορά ηλεκτρονικού εμπορίου με το Checkout και τις αγορές από τους δημιουργούς, πιθανότατα αναμένουμε να δούμε περισσότερες ευκαιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου που διαμορφώνουν επίσης την εμπειρία του Instagram Stories.

instagram stories

Υπάρχει ένα σαφές χρηματικό κίνητρο για το Instagram για να ενθαρρύνει όσο το δυνατόν περισσότερες πωλήσεις προϊόντων με το Checkout, ενώ η διαδραστικότητα των Instagram Stories το καθιστά μια προφανή επιλογή για πλήρως ενσωματωμένες λειτουργίες που οδηγούν στις πωλήσεις.

Επομένως, εάν δεν παίρνετε στα σοβαρά τη στρατηγική των ιστοριών σας, τώρα είναι καιρός να ξεκινήσετε.