Το Instagram δοκιμάζει νέες δυνατότητες συνεργασίας για να συνδέσει εταιρείες και δημιουργούς

Το Instagram δοκιμάζει νέες δυνατότητες συνεργασίας για να συνδέσει εταιρείες και δημιουργούς

Θα μπορούσε αυτό να αλλάξει το μέλλον του Influencer Marketing όπως το γνωρίζουμε;

Μόλις ανακοινώθηκε: Το Instagram δοκιμάζει νέες λειτουργίες για να βοηθήσει εταιρείες και δημιουργούς να συνδεθούν στην πλατφόρμα – μια τεράστια κίνηση που θα μπορούσε να ταρακουνήσει τα δεδομένα των συνεργασιών μεταξύ influencer και εταιρειών.

Πάμε να ρίξουμε μια ματιά στις νέες λειτουργίες, από τα αποκλειστικά εισερχόμενα “μηνυμάτων συνεργασίας” έως ένα εργαλείο για τους δημιουργούς το οποίο τους επιτρέπει να δημιουργούν μια λίστα με εταιρείες που θα ήθελαν να συνεργαστούν.

Ποιες είναι οι νέες δυνατότητες συνεργασίας του Instagram;

Νωρίτερα φέτος, ο Mark Zuckerberg και ο Adam Mosseri του Instagram μοιράστηκαν κατά τη διάρκεια ενός Instagram Live τα σχέδιά τους «να βοηθήσουν τους δημιουργούς να βγάλουν τα προς το ζην μακροπρόθεσμα».

Ένα από τα χαρακτηριστικά περιελάμβανε την δημιουργία ενός συγκεντρωτικού σημείου όπου οι εταιρείες θα μπορούν να αναζητήσουν δημιουργούς για τις διαφημιστικές καμπάνιες τους.

Παρόμοια με το Creator Marketplace του Tik Tok, αυτό το χαρακτηριστικό θα μετέτρεπε το Instagram σε έναν σταθμό για δημιουργούς και εταιρείες να αλληλεπιδράσουν και να συνεργαστούν.

Και τώρα είναι σχεδόν έτοιμο (ή τουλάχιστον δοκιμάζεται):

Όπως αναφέρθηκε σε ένα πρόσφατο δελτίο τύπου, “Παρουσιάζουμε μια σειρά νέων εργαλείων που βοηθούν τους δημιουργούς και τις εταιρείες να συνδέονται και να συνεργάζονται στο Instagram μέσω δημιουργίας περιεχομένου, διαφημίσεις και άλλα.”

Ακολουθούν οι διάφορες πιθανές συνεργασίες που είναι διαθέσιμες μέχρι στιγμής:

1. Μηνύματα συνεργασίας

Οι δημιουργοί (και εταιρείες) λαμβάνουν συχνά DM στο Instagram – από ερωτήσεις σχετικά με ένα προϊόν έως ερωτήσεις για συνεργασία.

Με μια τέτοια εισροή πολλών μηνυμάτων, είναι εύκολο να χάσουν μια πιθανή ευκαιρία να συνεργαστείτε με την τέλεια εταιρεία.

Το Instagram θέλει να το διορθώσει αυτό: «Κατασκευάζουμε έναν νέο φάκελο στα DM του Instagram αποκλειστικά για μηνύματα που αφορούν συνεργασίες».

instagram-new-feature

Με αυτόν τον τρόπο, οι εταιρείες και οι δημιουργοί θα μπορούν να βρίσκουν εύκολα τα μηνύματα με προτεραιότητα, να συνδέονται μεταξύ τους και να συνεργάζονται σε μελλοντικές καμπάνιες.

Οι εταιρείες θα μπορούν επίσης να φιλτράρουν τα στοιχεία του δημιουργού (χρησιμοποιώντας τα στατιστικά του Instagram), όπως τον αριθμό των ακολούθων, την τοποθεσία, το φύλο και το εύρος ηλικίας του κοινού.

2. Αναζήτηση Influencer βάσει δεδομένων

Σύμφωνα με το Instagram, οι εταιρείες θα μπορούν να χρησιμοποιούν δεδομένα και φίλτρα για να ανακαλύψουν και να επιλέξουν τους καλύτερους δημιουργούς για τις καμπάνιες τους. Στη συνέχεια, μπορούν να «οργανώσουν σύντομες λίστες για να διαχειρίζονται εύκολα πολλές καμπάνιες».

Αυτό είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τις επωνυμίες, καθώς θα μπορούν να ελέγχουν επίσημα και τεκμηριωμένα δεδομένα για μια τεράστια ομάδα δημιουργών – όλα απευθείας από το Instagram.

Το Instagram δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα ποια φίλτρα θα είναι διαθέσιμα, αλλά οι αναφορές δείχνουν ότι θα περιλαμβάνουν τον αριθμό των ακολούθων, την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία. Το Instagram φέρεται να παρέχει επίσης κατηγορίες όπως προτεινόμενους δημιουργούς.

Αυτή η δυνατότητα δοκιμάζεται αυτήν τη στιγμή με μια σειρά από εταιρείες στις ΗΠΑ, οπότε αν δεν το έχετε ακόμα – υπομονή!

3. Λίστα προτιμώμενων εταιρειών για συνεργασία

Αυτή η νέα δυνατότητα δίνει στους δημιουργούς μεγαλύτερο έλεγχο: μπορούν να προσθέσουν επωνυμίες με τις οποίες ενδιαφέρονται να συνεργαστούν σε μια “λίστα προτιμώμενων εταιρειών”.

instagram-brands

Με αυτόν τον τρόπο, θα έχουν προτεραιότητα όταν τα Brands αναζητούν πιθανούς συνεργάτες.

Σκεφτείτε ότι βάζετε το όνομά σας στην κορυφή της λίστας VIP και λέτε αμέσως σε ένα Brand ότι θέλετε να συνεργαστείτε.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αυτή η δυνατότητα δοκιμάζεται επίσης με μια μικρή ομάδα δημιουργών στις ΗΠΑ αυτήν τη στιγμή.

Τι σημαίνει αυτό για το μέλλον των συνεργασιών με τους δημιουργούς;

Με την εισαγωγή αυτών των νέων λειτουργιών, το Instagram κάνει μια δήλωση σε δημιουργούς, εταιρείες και εταιρείες μάρκετινγκ.

Θα μπορούσε η εξάρτηση από τις εταιρείες που συνδέουν δημιουργούς και brands να μειωθεί εάν τα πάντα, από την ανακάλυψη έως τη συνεργασία μπορούν να γίνουν όλα μέσα στην εφαρμογή;

Αυτό μένει να φανεί. Αλλά αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το Instagram σχεδιάζει να συνεχίσει να αναπτύσσει τον χώρο του στον τομέα του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα στην στον τομέα των διαφημιστικών συνεργασιών influencers και εταιρειών.

Και προβλέπουμε ότι σύντομα θα γίνει ένα παγκόσμιο σημείο διαφημιστικών συνεργασιών: «Καθώς συνεχίζουμε να δοκιμάζουμε και να τελειοποιούμε αυτές τις λειτουργίες, είμαστε ενθουσιασμένοι που θα τις διαθέσουμε σε περισσότερους δημιουργούς και brands στο μέλλον».

To βρήκες ενδιαφέρον; Μοιράσου το!!

Κατηγορίες

Πρόσφατα Έργα μας