Το Instagram δοκιμάζει συνδρομές επί πληρωμή με μια μικρή ομάδα δημιουργών
Οι συνδρομές επί πληρωμή του Instagram παρέχονται με πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο και λειτουργίες, όπως αποκλειστικά Live και “εμβλήματα” στο προφίλ τους μόνο για συνδρομητές.
Οι Αμερικανοί χρήστες του Instagram θα μπορούν σύντομα να εγγραφούν σε έναν μικρό αριθμό δημιουργών και influencer για να έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο και λειτουργίες. Σε μια ανάρτηση στο blog, η εταιρεία αναφέρει ότι ξεκινάει σήμερα μια δοκιμή συνδρομών, ενώ τις επόμενες εβδομάδες θα προστεθούν περισσότεροι δημιουργοί.
Οι ακόλουθοι θα πληρώνουν ένα μηνιαίο ποσό για να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο μόνο για συνδρομητές από δημιουργούς που ακολουθούν, όπως αποκλειστικά Live και Ιστορίες. Οι συνδρομητές θα λαμβάνουν επίσης ένα μωβ σήμα δίπλα στο όνομα χρήστη τους που θα σηματοδοτεί την ιδιότητά τους στον δημιουργό. Τα επίπεδα τιμών θα κυμαίνονται από 0,99 έως 99,99 δολάρια το μήνα και οι δημιουργοί θα μπορούν να επιλέξουν το σημείο τιμής για τις συνδρομές τους. Ο συν-επικεφαλής του τμήματος προϊόντων Ashley Yuki δήλωσε στο TechCrunch ότι το Instagram δεν θα πάρει μερίδιο από τα έσοδα των δημιουργών από τις συνδρομές “τουλάχιστον μέχρι το 2023”.
Δέκα δημιουργοί συμμετέχουν στην πρώιμη δοκιμή, μεταξύ των οποίων η μπασκετμπολίστρια Sedona Prince, ο Ολυμπιονίκης Jordan Chiles και η αστρολόγος Aliza Kelly.
“Είμαι ενθουσιασμένος που θα συνεχίσω να δημιουργώ εργαλεία για τους δημιουργούς ώστε να ζουν από τη δημιουργική τους δουλειά και να βάλω αυτά τα εργαλεία στα χέρια περισσότερων δημιουργών σύντομα”, έγραψε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, διευθύνων σύμβουλος της Meta, στην οποία ανήκει το Instagram, σε ανάρτησή του στο Facebook. Το Facebook έχει επίσης τη δική του εκδοχή ενός συνδρομητικού προγράμματος για δημιουργούς.
Σε ένα βίντεο σήμερα, ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri λέει ότι οι συνδρομές είναι “ένας από τους καλύτερους τρόπους” για τους influencers και τους δημιουργούς να έχουν ένα προβλέψιμο εισόδημα. Ορισμένοι δημιουργοί έχουν ήδη εμπορευματοποιήσει τις λειτουργίες του Instagram, όπως το Close Friends, χρεώνοντας τους θαυμαστές τους ένα ποσό εκτός πλατφόρμας για πρόσβαση στις Ιστορίες. Το Instagram και το Facebook δεν είναι οι μόνες εταιρείες που αναπτύσσουν συνδρομητικά μοντέλα για να ανταγωνιστούν πλατφόρμες όπως το TikTok. το 2021, το Twitter εισήγαγε το Super Follows και ορισμένοι δημιουργοί προσφέρουν πρόσθετο συνδρομητικό περιεχόμενο εκτός πλατφόρμας στο Patreon ή το Substack.