Το Twitter θέλει να αυξήσει την αλληλεπίδραση σας με τις ειδοποιήσεις του

Και έκανε μια στρατηγική εξαγορά για να το καταφέρει
Το Twitter μόλις ανακοίνωσε πως εξαγόρασε τη mobile πλατφόρμα OpenBack, με στόχο να βελτιώσει τις ειδοποιήσεις του, κάνοντας τους ανθρώπους να επιστρέφουν συχνότερα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Μιλώντας για την εξαγορά, ο Jay Sullivan, επικεφαλής καταναλωτικού προϊόντος στο Twitter τόνισε:
Τα καλύτερα push notifications φέρνουν τους ανθρώπους στις συζητήσεις που τους ενδιαφέρουν στο Twitter. Ωστόσο, οι άσχετες ειδοποιήσεις αποσπούν την προσοχή. Καθώς καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται το Twitter μέσω των ειδοποιήσεων, θέλουμε να γίνουν πιο επίκαιρες, συναφής και ελκυστικές.
Το OpenBack και η ταλαντούχα ομάδα του που θα ενταχθούν στο Twitter θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε την ικανότητά μας να παρέχουμε τις σωστές ειδοποιήσεις την κατάλληλη στιγμή, με τρόπο που θα θέτει την ιδιωτικότητα των ανθρώπων ως πρώτη προτεραιότητα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα ενταχθούν στην ομάδα και ανυπομονούμε να δούμε το αντίκτυπό τους.
1/ Today, I’m excited to share that Twitter has acquired @OpenBackHQ, a mobile platform that helps make apps more engaging through device-side control of push notifications.
— Jay Sullivan (@jaysullivan) April 12, 2022
2/ The best push notifications bring people to the conversations they care about on Twitter. But irrelevant notifications are a distraction. With millions of people visiting Twitter via notifications every day, we want them to be timely, relevant and engaging.
— Jay Sullivan (@jaysullivan) April 12, 2022
Αξίζει να σημειωθεί πως το OpenBack χρησιμοποιείται από εφαρμογές για smartphones, κάνοντας την όποια επεξεργασία δεδομένων στη συσκευή και όχι σε server, όπως τόνισε το Twitter. Συγχρόνως, αναφέρεται πως η προσέγγιση της εταιρείας για τις ειδοποιήσεις επικεντρώνεται στο απόρρητο και προσφέρει βελτιωμένη εμπειρία χρήστη.
Φυσικά, απώτερος στόχος του Twitter είναι να αυξήσει το engagement των χρηστών και ταυτόχρονα τα έσοδά του. Συγκεκριμένα, η εταιρία δεν κατάφερε να πιάσει τους στόχους τους το τελευταίο τρίμηνο του 2021, με τα συνολικά κέρδη την προηγούμενη χρονιά να ανέρχονται σε $5 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, ο στόχος είναι πλέον το νούμερο αυτό να αυξηθεί κατά 50% μέχρι το 2023.
Πηγή: unboxholics.com