Με το μέλλον του TikTok στις Η.Π.Α. αβέβαιο, είναι η ιδανική στιγμή για το Youtube να μπει στο παιχνίδι!

Τη Δευτέρα, το YouTube ανακοίνωσε επίσημα τη νέα του λειτουργία YouTube Shorts, η οποία μοιάζει πολύ με το TikTok.

Σύμφωνα με το YouTube, το Shorts είναι ένας «νέος τρόπος έκφρασης που διαρκεί 15 δευτερόλεπτα ή λιγότερο». Οι χρήστες μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να δημιουργήσουν και να παρακολουθήσουν βίντεο μικρής μορφής απευθείας στην πλατφόρμα του YouTube.

Το YouTube Shorts θα παρέχει μια σειρά εργαλείων που θα επιτρέπουν στους δημιουργούς να φτιάχνουν βίντεο στις κινητές τους συσκευές. Θα αποτελείται από μια “κάμερα πολλαπλών τμημάτων” που μπορεί να συνδυάσει ξεχωριστά κλιπ, καθώς και χειριστήρια ταχύτητας και χρονόμετρο και αντίστροφη μέτρηση, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε βίντεο χωρίς να χρειάζεται να κρατάτε το τηλέφωνό σας. Το πιο κοινό χαρακτηριστικό του με το TikTok; Η βιβλιοθήκη μουσικής με την οποία μπορείτε να κάνετε εγγραφή.

Ενδέχεται να παρατηρήσετε μια νέα ενότητα στην αρχική σελίδα σας στο YouTube που ονομάζεται Shorts. Αυτή η σειρά βίντεο θα περιλαμβάνει όλο το περιεχόμενο των Shorts YouTube των αγαπημένων σας δημιουργών. Όπως και με το TikTok, θα μπορείτε εύκολα να σύρετε προς τα πάνω ή προς τα κάτω για να μεταβείτε στο επόμενο βίντεο. Η πλατφόρμα θα σας προτείνει επίσης νέο περιεχόμενο Shorts.

Το Word of YouTube Shorts διέρρευσε για πρώτη φορά τον Απρίλιο. Στην επίσημη ανακοίνωση του YouTube σήμερα, η εταιρεία δήλωσε ότι θα κυκλοφορήσει πρώτα το YouTube Shorts στην Ινδία. Αυτό έχει νόημα όταν θεωρείτε ότι το TikTok απαγορεύτηκε στη χώρα αυτή στα τέλη Ιουνίου.

Το YouTube συνδυάζει ένα άνοιγμα στο χώρο με το γεγονός ότι η Ινδία είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές για την υπηρεσία ροής βίντεο. Έχουν την ευκαιρία να απογειωθούν εκεί και ίσως να προχωρήσουν και σε άλλες χώρες.