Τα Pinterest Video Pins αλλάζουν το παιχνίδι στην πλατφόρμα και ως αποτέλεσμα οι πρώτοι που τα έχουν υιοθετήσει, έχουν μεγάλα οφέλη.

Το 2020, το περιεχόμενο με βίντεο ευδοκιμεί στο Pinterest, με τα Video Pins να γίνονται γρήγορα ένα από τα κορυφαία δημιουργικά εργαλεία για  brands, επιχειρήσεις και δημιουργούς.

Σε αυτό τo άρθρο, καλύπτουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Video Pins για να αναπτυχθείτε στο Pinterest, πώς να δημιουργήσετε εκπληκτικά Video Pins και μερικά μυστικά στρατηγικής για εξοικονόμηση χρόνου και αύξηση αυτών των κλικ.

Γιατί Τα Pinterest Video Pins είναι απίστευτα χρήσιμα για επιχειρήσεις

Οι άνθρωποι λατρεύουν να παρακολουθούν βίντεο, είναι μια ελκυστική μορφή που είναι ιδανική για αφήγηση ιστοριών από brands και δείχνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε δράση.

Τα Video Pins έχουν ανταπόκριση όταν ξεχωρίζουν από το πλήθος. Αρχίζουν να παίζουν αυτόματα στην επιφάνεια εργασίας σας όταν βρίσκονται στη μέση της οθόνης.

Έτσι, ενώ οι Pinners κάνουν κύλιση σε όλες τις στατικές εικόνες στην αρχική τους ροή ή σε έναν πίνακα, συχνά σταματούν για ένα Video Pin όταν η κίνηση τους τραβάει την προσοχή.

Επιπλέον, τα Video Pins εμφανίζονται σε ένα κυλιόμενο banner στο επάνω μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης, κάτι που αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για brands που θέλουν να αυξήσουν την έκθεσή τους.

Επιπλέον, πιθανότατα, ήδη μοιράζεστε περιεχόμενο με βίντεο σε πλατφόρμες όπως το Instagram, το Facebook, το TikTok και το YouTube.

Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε, ωστόσο, είναι ότι το Pinterest είναι επίσης μια καταπληκτική πλατφόρμα για βίντεο και τα Video Pins φέρνουν ορισμένα βασικά οφέλη για τις επιχειρήσεις.

Ο αριθμός των προβολών βίντεο στο Pinterest πέρυσι αυξήθηκε περισσότερο από 6 φορές σε σύγκριση με το 2018. Οι προβολές του οργανικού Video Pin αυξάνονται κατά 240% σε ετήσια βάση, κυρίως λόγω τροφίμων και ποτών, ομορφιάς, DIY, ψυχαγωγίας και διακόσμησης σπιτιού.

Δεδομένου ότι το Pinterest είναι μια πλατφόρμα οπτικής ανακάλυψης, είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για να προσεγγίσετε και να εμπνεύσετε νέο κοινό.

Στην πραγματικότητα, το 85% των χρηστών λένε ότι το Pinterest είναι το σημείο όπου πηγαίνουν για να ξεκινήσουν μία νέα κατασκευή και το 97% των αναζητήσεων των χρηστών του Pinterest δεν περιέχει κάποιο γνωστό brand, πράγμα που σημαίνει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν ιδέες και όχι συγκεκριμένες μάρκες.

Με όλα αυτά κατά νου, αξίζει να βελτιστοποιήσετε τα pin σας, ώστε να ξεχωρίζουν από το πλήθος – και τα Video Pins είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε.

Στην πραγματικότητα, μάρκες όπως το Tastemade έχουν αυξήσει το κοινό τους ανεβάζοντας χιλιάδες βίντεο στο Pinterest, το οποίο έχει δημιουργήσει περισσότερες από 2,2 δισεκατομμύρια προβολές όλα αυτά τα χρόνια!

pinterest

Και δεν είναι μόνο η πρόσθετη προβολή που κάνει τα Video Pins τόσο μοναδικά. Επιτρέπουν επίσης στα brands να μοιράζονται πολύ περισσότερα στην πλατφόρμα, από αφήγηση έως επίδειξη προϊόντων.

Τα Video Pins ξεχωρίζουν για εκπαιδευτικό περιεχόμενο, όπως σεμινάρια, οδηγίες και συνταγές.

 

 

 

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα Video Pins για να προσελκύσετε θεατές αλλού, όπως κανάλι YouTube, ιστοσελίδα ή σελίδες προϊόντων σας.

Μόλις ένας θεατής αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενο του βίντεό σας, είναι πολύ πιο πιθανό να κάνει κλικ στον σύνδεσμο του Pin – κάτι που μπορεί να είναι εξαιρετικό για την προώθηση και τις πωλήσεις.

Με απλά λόγια, τα Video Pins είναι πιο «sticky» από τα image Pins λόγω της διαδραστικής φύσης του περιεχομένου βίντεο. Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να αρχίσετε να μοιράζεστε Video Pins στο Pinterest!

Συμβουλές για τη δημιουργία Video Pins στο Pinterest

Συμβουλή # 1: Τραβήξτε την προσοχή νωρίς

Ο χρυσός κανόνας του βίντεο – ανεξάρτητα από την πλατφόρμα– είναι να τραβήξει την προσοχή του θεατή το συντομότερο δυνατό.

Έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή ενός χρήστη προτού συνεχίσει να σκρολάρει.

Είτε ξεκινάτε με πολλή κίνηση και χρώμα, αναδεικνύετε ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας ή δημιουργείτε ίντριγκα χρησιμοποιώντας κείμενο εντός των πρώτων δευτερολέπτων, είναι πάντα καλή ιδέα να μία τέτοια εισαγωγή.

Συμβουλή # 2: Προσθήκη overlay κειμένου

Ένας άλλος τρόπος για να τραβήξετε (και να διατηρήσετε!) την προσοχή ενός θεατή είναι να προσθέσετε ενα overlay κειμένου στα Video Pins!

Τα overlay κειμένου βοηθούν τα Pins να ξεχωρίζουν, να προσθέτουν περιεχόμενο και να συμβάλλουν για να βελτιώσουν το συνολικό μήνυμά σας.

Αφού ανεβάσετε το Pin σας, μπορείτε να μετακινήσετε το ποντίκι αριστερά ή δεξιά για να επιλέξετε μια μικρογραφία για χρήση ως φωτογραφία εξωφύλλου βίντεο. Θα πρέπει να συμπεριλάβετε το overlay κειμένου στο βίντεό σας κάπου, κατά προτίμηση στην αρχή ή στο τέλος!

pinterest marketing

Δεν χρειάζεται να είστε επαγγελματίας επεξεργασίας βίντεο για να δημιουργήσετε εκπληκτικό, επαγγελματικό περιεχόμενο. Υπάρχουν τόνοι εφαρμογών εκεί έξω που ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει για να προσθέσει κείμενο, να επεξεργαστεί και να δημιουργήσει Video Pins.

Το Canva είναι ένας επίσημος δημιουργικός συνεργάτης του Pinterest, επομένως είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη γρήγορη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου. Προσφέρουν εκατοντάδες πρότυπα βίντεο Pinterest για να διαλέξετε και διαθέτουν ακόμη και έναν ενσωματωμένο δημιουργό βίντεο και πρόγραμμα επεξεργασίας με εύκολα drag-and-drop εργαλεία.

canvas

 

Συμβουλή # 3: Διατηρήστε το σύντομο και σαγηνευτικό

Παρόλο που μπορείτε τεχνικά να δημοσιεύσετε βίντεο διάρκειας έως 15 λεπτών, το Pinterest προτείνει σύντομα βίντεο διάρκειας 6-15 δευτερολέπτων.

Συντομότερα βίντεο έχουν καλύτερη απόδοση στην πλατφόρμα και από στρατηγική άποψη, είναι επίσης καλή ιδέα να αφήσετε τους θεατές σας να θέλουν περισσότερα.

Όταν το βίντεό σας προσφέρει τα πάντα, δεν υπάρχει λόγος να κάνει κλικ ο χρήστης για να μάθει περισσότερα.

 

Συμβουλή # 4: Καταργήστε την ανάγκη ήχου

Γνωρίζατε ότι οι περισσότεροι χρήστες του Pinterest κάνουν κύλιση χωρίς τον ήχο τους;

Αυτό καθιστά ακόμη πιο σημαντική την προσθήκη overlay κειμένου και λεζάντων στα Video Pins. Βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας κατανοεί το μήνυμα, ακόμη και χωρίς ήχο.

Αυτό βοηθά το βίντεό σας να είναι ορατό σε μεγαλύτερο κοινό και να είναι πιο περιεκτικό συνολικά!

Οι υπότιτλοι, τα overlay κειμένου και οι διαφάνειες εισόδου και εξόδου από το βίντεο είναι όλοι εξαιρετικοί τρόποι για να διευκολύνετε την παρακολούθηση του περιεχομένου του βίντεό σας χωρίς ήχο, κάτι που είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο περιεκτικό για την κοινότητα με προβλήματα ακοής.

 

Συμβουλή # 5: Ρυθμίστε το SEO σας για την επιτυχία του βίντεο

Όπως και οι εικόνες, τα Video Pins πρέπει να έχουν σαφείς τίτλους, περιγραφές και hashtags για να βελτιώσουν την ανακάλυψή τους στα αποτελέσματα αναζήτησης!

Το Pinterest διαθέτει μια δυνατότητα προσθήκης ετικετών αυτόματης πρότασης για να βελτιώσει τη δυνατότητα εντοπισμού των Video Pins. Απλώς πληκτρολογήστε λέξεις-κλειδιά και επιλέξτε από τις σχετικές ετικέτες που προτείνονται αυτόματα.

Η κατηγοριοποίηση των Video Pins με hashtags θα διευκολύνει τους επισκέπτες σας – πράγμα που σημαίνει περισσότερες προβολές για το περιεχόμενό σας!

 

Συμβουλή # 6: Παραμείνετε στις Προτεινόμενες προδιαγραφές Video Pins

Το Pinterest υποστηρίζει Video Pins σε ένα ευρύ φάσμα διαστάσεων, όπως:

1: 1: τετράγωνο
9:16, 4: 5, 2: 3: κάθετα
16: 9: οριζόντιο

Με πάνω από το 80% των Pinners να κάνουν κύλιση σε κινητά, η κάθετη είναι μια από τις καλύτερες επιλογές για pins.

Εκτός από τις διαστάσεις, ακολουθούν μερικές άλλες προδιαγραφές για τα Video Pins που πρέπει να ακολουθήσετε:

Τύπος αρχείου: .mp4, .mov ή .m4v
Μέγεθος αρχείου: 2 GB μέγιστο
Κωδικοποίηση: H.264 ή H.265
Διάρκεια: 4-15 δευτερόλεπτα, αλλά το βίντεό σας μπορεί να διαρκέσει έως και 15 λεπτά
Τίτλος: Έως 100 χαρακτήρες. Εάν δεν έχετε τίτλο Video Pin, η περιγραφή σας θα εμφανιστεί στην Αρχική ροή
Περιγραφή: Έως 500 χαρακτήρες. Οι πρώτοι 50-60 χαρακτήρες είναι πιθανό να εμφανίζονται στη ροή